Про внесення змін до розпорядження Керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 22 травня 2020 року №15 Друк

КЕРІВНИК РОБІТ

З ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

22 червня  2020 року                 м. Мала Виска                                          №28

 

Про внесення змін до розпорядження Керівника робіт з ліквідації
наслідків надзвичайної ситуації від 22 травня 2020 року №15

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня                    2020 року №500 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» та з метою запобігання поширенню на території району гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19):

 

1.Внести зміни до розпорядження Керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 22 травня 2020 року №15 «Про встановлення карантину, з метою запобігання поширенню на території району гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» , а саме:

 

1)у назві розпорядження розділовий знак та слова «, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» виключити;

 

2)у пункті 1 та 2 цифри і слова «22 червня» замінити цифрами і словами «31 липня»;

 

3)пункти 4 та 5 викласти в такій редакції:

«4. На період дії карантину забороняється:

1)перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

2)перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус;

3)самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації;

4)відвідування закладів освіти її здобувачами в групах більше 10 осіб, крім участі у державній підсумковій атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, зовнішньому незалежному оцінюванні, вступних випробуваннях, єдиному вступному іспиті з іноземної мови, єдиному фаховому вступному випробуванні, атестації у формі тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів «КРОК», а також здійснення підтвердження кваліфікації моряків, проведення підготовки моряків, членів екіпажів торговельних суден, зокрема тих, що здійснюють плавання внутрішніми водними шляхами України, та проведення підготовки судноводіїв малих/маломірних суден;

5)проведення масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більше однієї особи на 5 квадратних метрів площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі), де проводиться захід. Організатор заходу відповідальний за дотримання фізичної дистанції між учасниками не менше ніж 1,5 метра;

6)діяльність дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;

7)здійснення регулярних та нерегулярних пасажирських перевезень автомобільним транспортом, зокрема пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в електричному (тролейбус), залізничному транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в кількості більше ніж кількість місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу, визначена в реєстраційних документах на цей транспортний засіб. Перевізник несе відповідальність за забезпечення водіїв засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, та контроль використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок пасажирами під час перевезення;

8)постачальникам електричної енергії, операторам систем розподілу електричної енергії здійснювати відключення та обмеження нижче технологічного мінімуму споживання електричної енергії підприємств централізованого водопостачання та водовідведення незалежно від форми власності, вугледобувних підприємств;

9)відвідування установ і закладів соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/перебувають громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями, установ і закладів, що надають соціальні послуги сім’ям/особам у складних життєвих обставинах, крім установ і закладів, які надають соціальні послуги екстрено (кризово);

10)відвідування пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, та пунктів тимчасового розміщення біженців, крім осіб, які надають правову допомогу особам, які перебувають в таких пунктах;

11)закладам охорони здоров’я проведення планових заходів з госпіталізації, крім:

планової госпіталізації в регіонах, в яких заповненість ліжок у закладах охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з підтвердженим випадком (COVID-19), становить менш як 50 відсотків. Дозвіл на проведення планової госпіталізації в області встановлюється рішенням обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке розміщується на офіційному інформаційному порталі Кабінету Міністрів України;

надання медичної допомоги внаслідок ускладненого перебігу вагітності та пологів;

надання медичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим;

надання медичної допомоги у спеціалізованих відділеннях закладів охорони здоров’я пацієнтам з онкологічними захворюваннями;

надання паліативної медичної допомоги у стаціонарних умовах;

проведення інших невідкладних і термінових заходів з госпіталізації, якщо внаслідок їх перенесення (відтермінування) існує значний ризик для життя або здоров’я.

Пацієнти, яким надається медична допомога у зв’язку з проведенням планових заходів з госпіталізації, підлягають обов’язковому тестуванню на (COVID-19) відповідно до стандартів Міністерства охорони здоров’я;

12)перетин державного кордону іноземцями та особами без громадянства (крім іноземців, осіб без громадянства, які постійно проживають на території України, та осіб, яких визнано біженцями, або осіб, які потребують додаткового захисту) без наявного поліса (свідоцтва, сертифіката) страхування витрат, пов’язаних з лікуванням (COVID-19), обсервацією.

Особі, визначеній абзацом першим цього підпункту, у якої відсутній поліс (свідоцтво, сертифікат) страхування витрат, пов’язаних з лікуванням (COVID-19), обсервацією, уповноваженою службовою особою підрозділу охорони державного кордону відмовляється у перетинанні державного кордону в порядку, визначеному статтею 14 Закону України «Про прикордонний контроль».

5.Посилення протиепідемічних заходів на території району приймається виходячи з оцінки епідемічної ситуації при наявності однієї із таких ознак:

завантаженість ліжок у закладах охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з підтвердженим випадком (COVID-19), становить більш як 50 відсотків;

середня кількість тестувань методом полімеразної ланцюгової реакції та імуноферментного аналізу становить менше ніж 24 на 100 тис. населення протягом останніх семи днів;

коефіцієнт виявлення випадків інфікування  (COVID-19) становить більш як 11 відсотків, який обраховується за формулою: сума нових випадків за останні 7 днів : на суму досліджень методом ПЛР за останні 7 днів х100%;

показник динаміки зростання випадків інфікування (COVID-19) становить більш як 10 відсотків, який обраховується за формулою:

(сума нових випадків за попередні 1 - 7 день :  на суму досліджень методом ПЛР за попередні 1 - 7 день / сума нових випадків за 8 -14 день : на суму досліджень мегом ПЛР за 8-14 день) х100%.

Показник динаміки зростання випадків інфікування (COVID-19) застосовується у разі реєстрації більше восьми випадків на 100 тис. населення сумарно за останні сім днів.

Посилення протиепідемічних заходів застосовується та припиняється на території району на підставі рішення районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке приймається за поданням завідувача відокремленим структурним підрозділом  Маловисківського міжрайонного відділу ДУ «Кіровоградський обласний лабораторний центр МОЗ України», з урахуванням оцінки епідемічної ситуації та наявності у районі ознак для посилення протиепідемічних заходів відповідно до відомостей, опублікованих на офіційному веб-сайті Міністерства охорони здоров’я.

У разі відповідності епідемічної ситуації в районі ознакам для посилення протиепідемічних заходів протягом трьох днів поспіль районна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій збирається позачергово та приймає рішення про посилення протиепідемічних заходів з урахуванням результатів оцінки поточної епідемічної ситуації в районі. Районна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій із значним поширенням (COVID-19) кожних три дні аналізує епідемічну ситуацію в районі, розглядає питання посилення протиепідемічних заходів.

Рішення про посилення протиепідемічних заходів може бути відмінено не раніше ніж через сім днів з дня його прийняття з урахуванням результатів оцінки поточної епідемічної ситуації в районі.

У разі здійснення посилення протиепідемічних заходів, можуть встановлюватися за поданням завідувача відокремленим структурним підрозділом  Маловисківського міжрайонного відділу ДУ «Кіровоградський обласний лабораторний центр МОЗ України» особливості діяльності та обмеження щодо:

проведення масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів;

діяльності закладів, що надають послуги з розміщення; здійснення регулярних та нерегулярних пасажирських перевезень на внутрішньорайонному автобусному сполученні;

відвідування закладів дошкільної освіти;

роботи закладів фізичної культури і спорту, спортивних залів, фітнес- центрів, закладів культури;

діяльності закладів харчування.»;

 

4)у підпункті 3 пункту 7 слова «дали згоду» замінити словами «не підлягають обсервації у зв’язку з наданням згоди»;

 

5)підпункт 4 пункту 7 виключити;

 

6)у пункті 8:

у підпункті 2 слова і цифри «(крім осіб, які підлягають самоізоляції виключно у зв’язку з досягненням 60-річного віку)» виключити;

підпункт 4 викласти в такій редакції:

«перетин державного кордону особою, яка прибула з держави або є громадянином (підданим) держави із значним поширенням (COVID-19) (крім осіб, які є громадянами (підданими) держав із значним поширенням (COVID-19) та не перебували на території таких держав протягом останніх 14 днів або прямують територією України транзитом та мають документи, що підтверджують виїзд за кордон протягом двох діб, працівників дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв офіційних міжнародних місій, організацій, акредитованих в Україні, та членів їх сімей, водіїв та членів екіпажу вантажних транспортних засобів, автобусів, що здійснюють регулярні перевезення, членів екіпажів повітряних і морських, річкових суден, членів поїздних і локомотивних бригад, учасників зовнішнього незалежного оцінювання разом з однією особою, що супроводжує кожного з них, якщо немає підстав вважати, що вони були в контакті із хворою на (COVID-19) особою).»;

 

7)абзаци перший і другий пункту 10 викласти в такій редакції:

«10.Рекомендувати органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям району незалежно від форми власності забезпечити:

на період дії карантину з метою обмеження скупчення громадян в транспорті та на шляхах прямування на роботу/з роботи застосування там, де це можливо, гнучкого режиму робочого часу, який, зокрема, передбачає різний час початку і закінчення роботи для різних категорій працівників, дистанційну (надомну) роботу;»;

 

8)доповнити розпорядження пунктами 101-102 такого змісту:

«101.Рекомендувати суб’єктам господарювання на період дії карантину внести (у разі необхідності) зміни до режимів їх роботи з метою встановлення початку роботи о 9, 10 чи більш пізній годині. Зокрема, встановити початок роботи о 10 або більш пізній годині суб’єктам господарювання, які провадять свою діяльність у таких видах економічної діяльності: оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів; поштова та кур’єрська діяльність; тимчасове розміщування та організація харчування;

страхова діяльність;

освіта;

надання соціальної допомоги;

мистецтво, спорт, розваги та відпочинок.

102.Органам місцевого самоврядування опрацювати разом суб’єктами господарювання питання щодо можливості запровадження на період дії карантину графіків роботи підприємств, установ, організацій, які передбачатимуть різний час початку (закінчення) їх роботи залежно від територіального розташування, галузевої належності, специфіки виконання робіт чи надання послуг.

 

2.Районному штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації довести дане розпорядження сільським головам району.

 

3.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Керівник робіт з ліквідації

наслідків надзвичайної ситуації                підпис              Ігор ГРЕБЕНЮК

Share/Save/Bookmark