ПошукЗвернення онлайнНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтво

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

Розпорядження № 29-р 02.02.2015 року PDF Друк


УКРАЇНА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ


ГОЛОВИ МАЛОВИСКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

від 02 лютого 2015 року                                                                           №  29-р

м. Мала Виска


Про стан роботи із зверненнями громадян,

які надійшли до райдержадміністрації

та органів місцевого самоврядування

протягом 2014 року

Аналіз стану роботи із зверненнями громадян свідчить, що протягом 2014 року структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування вживалися заходи щодо поліпшення зазначеної роботи відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативно-правових актів.

Стан розгляду звернень громадян двічі на рік аналізується на засіданні колегії районної державної адміністрації, структурних підрозділів районної державної адміністрації, засіданні виконавчих комітетів міської, селищної та сільських рад.

Протягом 2014 року проведено 12 особистих звітувань перед головою районної державної адміністрації начальників структурних підрозділів районної державної адміністрації, міського, селищного та сільських голів з питань роботи зі зверненнями громадян.

Проведено 8 перевірок додержання вимог чинного законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах районної державної адміністрації, міській, селищній та сільських радах з питання дотримання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та реалізації гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і Закону України „Про звернення громадян”.

Протягом 2014 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, розглянуто 12 питань.

На розгляд до районної державної адміністрації протягом 2014 року надійшло 209 звернень громадян, що на 88 звернень менше порівняно з 2013 роком.

Через обласну державну адміністрацію з Адміністрації Президента України надійшло 5 звернень (2013 рік – 5 звернень).

Кількість звернень, що надійшли через обласну державну адміністрацію становить 37, що на 14 звернень менше у порівнянні з 2013 роком.

Кількість звернень, які надійшли до районної державної адміністрації безпосередньо від громадян – 167, що на 74 звернень менше в порівнянні з 2013 роком.

На особистому прийомі громадян надійшло – 37 звернень (2013 рік – 55), на особистих виїзних – 31 (2013 рік – 26).

Щомісяця підводяться підсумки розгляду звернень громадян, дана робота щоквартально висвітлюється у районній газеті «Маловисківські вісті» та на сайті районної державної адміністрації в розділі «Звернення громадян».

З метою покращення роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства України:

1. Структурним підрозділам районної державної адміністрації, виконкомам міської, селищної та сільських рад:

- забезпечити неухильне виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», в тому числі подальшого розвитку таких доступних форм спілкування з громадянами як «пряма лінія», «телефон довіри»;

- продовжити роз’яснювальну роботу з питань реалізації громадянами їх права на звернення;

- забезпечити всебічний, кваліфікований, об’єктивний розгляд звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих, формальних або неповних відповідей заявникам;

- організацію роботи із зверненнями громадян спрямувати на упередження їх  виникнення  та зменшення кількості звернень до вищих органів влади з питань, вирішення яких відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування;

- приділяти особливу увагу вирішенню проблем особам пільгових категорій та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, військовослужбовцям, їх родинам та родинам переселенців з зони проведення антитерористичної операції;

- створити відповідні умови для звернення осіб з обмеженими можливостями;

- про стан виконання даного розпорядження інформувати загальний відділ  апарату районної державної адміністрації до 01 липня 2015 року.




2. Загальному  відділу апарату районної державної адміністрації:

- забезпечити щоквартальне оприлюднення узагальнених відомостей про роботу із зверненнями громадян у районній газеті «Маловисківські вісті» та на офіційному Веб-сайті Маловисківської районної державної адміністрації;

- зняти з контролю розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 липня 2014 року № 271-р «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування  протягом І півріччя 2014 року»;

- узагальнену інформацію про стан виконання даного розпорядження надати сектору контролю апарату райдержадміністрації до 05 липня 2015 року.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступників голови районної державної адміністрації згідно з розподілом функціональних повноважень.

Перший заступник голови

районної державної адміністрації                                              С. ЖАНТАЛАЙ

Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації