ПошукЗвернення онлайнНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтво

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

Підготовка документів на конкурс PDF Друк

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом  начальника управління соціального захисту населення Маловисківської районної  державної адміністрації

від 18 вересня 2019 року № 80

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «В»

головного спеціаліста відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення управління соціального захисту населення Маловисківської райдержадміністрації Кіровоградської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Здійснює автоматизовану перевірку  Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги. Використовує у своїй роботі програмне забезпечення ЄДАРП. Вибірково перевіряє  особові справи пільговиків

Здійснює перевірку інформації про надані пільги за звітами підприємств та організацій надавачів послуг, про що складає відповідний акт. Проводить роботу з бухгалтерами підприємств та організацій-постачальників послуг щодо видачі реєстрів, консультацій, підготовки листів-повідомлень щодо змін в особовій справі пільговика. Готує виплатні документи для надання пільговику пільги шляхом виплати готівкою та допомоги до 9 Травня. Розглядає пропозиції, заяви і скарги, веде особистий прийом громадян з питань, що входять до компетенції відділу, вживає заходів щодо усунення причин, які викликають скарги.

Забезпечує формування особових справ осіб пільгової категорії по визначеній дільниці, вносить  їх до ЄДАРП та проводить  виплати, згідно чинного законодавства. В разі потреби вносить зміни та доповнення  до електронних карток пільговиків.    Тісно співпрацює з сільськими,  селищною радами, іншими організаціями, підприємствами та установами району. Проводить роботу з архівом; Складає акти звірки з організаціями, що надають комунальні послуги: у розрізі житлових організацій із кожного виду послуг. Проводить перевірку інформації, поданих житловими організаціями всіх форм власності

Умови оплати праці

Посадовий оклад 4900 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов'язково пред'являється до проходження тестування);

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік ( надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному             веб-сайті НАЗК)

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про конкурс на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (останній день подання документів 03 жовтня 2019 року).

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

09 жовтня 2019 року о 9 годині в приміщенні управління соціального захисту населення Маловисківської районної державної адміністрації за адресою: 26200, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, 44 ( тестування)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Грузіна Інна Михайлівна, тел.(05 258) 5-18-67,

ел. адреса: inbox2@mv.kr-admin.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем не

нижче молодшого бакалавра або бакалавра

2.

Досвід роботи

Не потребує

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

Не обов'язково

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

Рівень досвідченого користувача; вміння працювати в програмах  Microsoft Word,  Microsoft Excel, АСОПД/Комтех, «ЄДАРП»;

2.

Необхідні ділові якості

Уміння працювати в команді; аналітичні здібності; оперативність;

3.

Необхідні особистісні якості

Відповідальність, чесність, дисциплінованість;

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституції України
Закону України “Про державну службу”; 
Закону України “Про запобігання корупції”

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про статус ветеранів війни та гарантії їх соціального захисту, Закон України «Про жертви нацистських переслідувань», Закон України «Про соціальний захист дітей війни» від 12.05.1994 року № 302,  Постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни»

 

ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ НА КОНКУРС

Проведення конкурсу відбувається відповідно до:
Закону України "Про державну службу"
Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

    • Копія паспорта громадянина України.
    • Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби до якої додається резюме у довільній формі.
    • Письмова заява, в якій Ви повідомляєте, що до Вас не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надаєте згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно Вас відповідно до зазначеного Закону.
    • Копія (копії) документа (документів) про освіту.
    • Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
    • Заповнена (за зразком) особова картка встановленого зразка;
    • Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за  попередній рік (подається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).


Зверніть увагу:

    • У разі подання документів для участі у конкурсі особисто або поштою заяви, зазначені у підпунктах 2 і 4 цього пункту, пишуться власноручно.
    • Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
    • Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, додатком до якої є резюме.
    • Особа стосовно якої проводилася перевірка, визначена 1 Законом України “Про очищення влади” подає копію довідки про результати такої перевірки, засвідчену органом який здійснював таку перевірку.

ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ
Заявники можуть подавати документи особисто або поштою.
Важливо! Документи, подані (відправлені) кандидатами до державного органу, який проводить конкурс, не розглядаються у разі:
подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;
відправлення їх поштою після закінчення строку подання;
відправлення їх поштою протягом встановленого строку подання та надходження до державного органу менше ніж за три робочі дні до дати проведення конкурсу.


ДОКУМЕНТ ПРО ОСВІТУ

Для подання документів на участь у конкурсі потрібно надати копію диплома магістра (спеціаліста) та\чи бакалавра  (молодшого бакалавра) та додатків до них.
Якщо у Вас іноземний документ про освіту:
Визнання іноземних документів про освіту відбувається в індивідуальному порядку.
Уповноважений визнавати дипломи – Національний інформаційний центр академічної мобільності ENIC UKRAINE.
Документи, які необхідно подати:

    • заява;
    • засвідчені в установленому законодавством порядку копія та переклад українською мовою легалізованого іноземного документа про освіту та додаток до нього;
    • копії документів про попередню (середню, професійну або вищу) освіту за наявності;
    • копії документів, що засвідчують особу заявника.

Попередньо необхідна онлайн-реєстрація на сайті http://naric.in.ua/.  Після реєстрації документи необхідно подати особисто або надіслати кур’єром.
Детальну інформацію щодо подачі документів для процедури визнання можна отримати в ДП "Інформаційно-іміджевий центр" Міністерства освіти і науки України 
за адресою: вул. В. Чорновола, 25, м. Київ, 01135
Тел.: 00 380 44 486 20 43, 00 380 44 486 25 43 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Поштова адреса: 01135, Україна, м. Київ, а/с 147
та на сайтах: www.enic.in.uawww.naric.in.ua.


ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ВІЛЬНЕ ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ

Видається у Порядку атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою, затвердженому постановою КМУ  від 26.04.2017 № 301

1. Посвідчення можна отримати, якщо Ви маєте наступні документи:

    • документи державного зразка про повну загальну середню освіту, видані до 2000 року, з оцінкою "5" за складання випускного іспиту з української мови та/або української мови та літератури;
    • документи державного зразка про загальну середню освіту, видані після 2000 року, з балом про підсумкову державну атестацію з української мови не менше 10;
    • диплом молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), бакалавра, магістра (спеціаліста) з відповідним додатком з оцінкою "відмінно" за вивчення української мови та/або ділової української мови, української мови за фаховим спрямуванням;
    • диплом бакалавра, магістра (спеціаліста) за спеціальностями українська мова та література; українська мова та література і іноземна мова; за спеціалізацією "Українська мова та література" спеціальності "Філологія".

Особа, яка має один із зазначених у цьому пункті документів, може звернутися до уповноваженого вищого навчального закладу із заявою про видачу посвідчення на безоплатній основі. До заяви повинні бути додані копії документа про відповідний рівень освіти та всіх необхідних до нього додатків. Вартість виготовлення уповноваженим вищим навчальним закладом посвідчення відшкодовує зазначена особа.

2. Посвідчення можна отримати склавши іспит в уповноваженому ВНЗ.
Атестація у письмовій формі включає:
– письмове завдання з використанням технологій тестування;
– письмовий переказ тексту з фахових питань.
Атестація в усній формі включає:
– ділову розмову за визначеним сценарієм;
– повідомлення-презентацію на встановлену атестаційною комісією тему.
Кожне тестове запитання має три варіанти відповіді, серед яких правильним є лише один. Кількість тестових завдань становить 25.
Тривалість виконання завдань у письмовій формі (тестове завдання та переказ) становить 60 хвилин.
Тривалість атестації в усній формі для кожного її учасника становить до 45 хвилин, з яких 20 хвилин відводиться на ділову розмову за визначеним сценарієм (у тому числі 5 хвилин на підготовку) та не більше ніж 25 хвилин — на повідомлення-презентацію (у тому числі 15 хвилин на підготовку)
Приклади завдань.

Для проходження атестації необхідно:
З переліку уповноважених вищих навчальних закладів, розміщених на офіційному веб-сайті НАДС, обрати заклад, в якому працюють атестаційні комісії.
Оплатити вартість атестації та подати такі документи:

    • заява;
    • оригінал та копія паспорта громадянина України;
    • оригінал та копії документів про освіту з додатками;
    • оригінал та копія квитанції про оплату послуг.

Прибути до ВНЗ в день проходження атестації та пройти її.
Зверніть увагу, що учасники, які успішно пройшли атестацію, отримують посвідчення протягом 10 календарних днів з дати проходження атестації.

ДЕКЛАРАЦІЯ

Подання декларацій здійснюється онлайн, з вкористанням ЕЦП,  на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції
Декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади (участь у конкурсі), якщо інше не передбачено законодавством, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.
З детальною інформацією щодо процедури заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також роз’ясненнями щодо її заповнення можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції у розділі "Декларування" рубрики "Законодавство" підрубрики "Декларація".

Роз’яснення НАДС щодо подання особою, яка бажає взяти участь у конкурсі на зайняття вакантних посад державної служби, декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Роз’яснення НАЗК щодо заповнення електронних декларацій

РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" стосовно заходів фінансового контролю

"Як подати е-декларацію" (онлайн курс Prometheus)

Додаткове роз’яснення


ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС

ЕЦП можна отримати в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). В деяких АЦСК послуга отримання ЕЦП платна, але є і безкоштовні варіанти, наприклад, в АЦСК ПАТ КБ "Приватбанк". Для цього потрібно бути клієнтом Приватбанку та мати доступ до Приват 24.
Для отримання ЕЦП потрібно принести в найближче регіональне представництво Державної фіскальної служби України такі документи:

    • заповнену та підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
    • копію та оригінал ІПН;
    • копію паспорта (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) та оригінал;
    • порожній CD-R або USB-накопичувач для запису електронних ключів у потрібній кількості (для підпису та печатки знадобляться два CD-R або два USB-накопичувачі).

Перелік, контактну інформацію зазначених АЦСК та зразки заповнених заявок дивіться на сайті ЦСК ДФ
Детальна інформація  щодо отримання електронного цифрового підпису

Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації