ПошукЗвернення онлайнНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтво

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

Управління соціального захисту населення інформує PDF Друк

Порядок призначення і виплати компенсацій

фізичним особам, які надають соціальні послуги

Постановою Кабінету Міністрів України 29.04.2004р. №558 із змінами, внесеними згідно з урядовим рішенням №428 від 10.09.2014р. затверджено Порядок призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги. Згідно вищезазначеного нормативного акту право на призначення щомісячної виплати мають непрацюючі громадяни, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.

Для призначення даного виду компенсацій фізичній особі, яка надає соціальні послуги необхідно звернутись до уповноваженого представника сільської ради/громади  або до управління соціального захисту населення з відповідними документами, а саме:

  • заявою про згоду надавати соціальні послуги;
  • висновком лікарсько-консультативної комісії медичної установи про те, що стан її здоров’я дозволяє постійно надавати соціальні послуги;
  • копією трудової книжки, а у разі відсутності трудової книжки – письмовим повідомленням із зазначенням інформації про відсутність трудової книжки, останнього місця роботи;

Крім того, подається заява на проведення перевірки даних про доходи особи з використанням відомостей Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Особа, яка потребує надання соціальних послуг, або її законний представник (у разі визнання цієї особи недієздатною) подає:

  • заяву про необхідність надання соціальних послуг;
  • висновок лікарсько-консультаційної комісії медичної установи про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність особи до самообслуговування (за винятком інвалідів Iгрупи, інвалідність яких встановлена безстроково та які,згідно з довідкою до акту догляду медико-соціальною експертною комісією потребують постійного стороннього догляду.

При поданні документів пред`являються паспорти особи, яка надає соціальні послуги та особи, яка потребує таких послуг, або інший документ, що посвідчує особу. Якщо до заяв не подані всі необхідні документи для призначення компенсації, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє заявнику, які документи слід подати додатково.

Компенсація призначається в наступних розмірах:

  • 15 відсотків – фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам І групи;
  • 10 відсотків – фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку або інвалідами ІІ групи, які за висновком лікарсько-консультаційної комісії потребують стороннього догляду та не здатні до самообслуговування;
  • 7 відсотків – фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам ІІІ групи та хворим, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і не здатні до самообслуговування.

Для осіб працездатного віку, що доглядають за інвалідом І групи допомога складає 301,05 грн. на місяць; за інвалідом ІІ групи та особою похилого віку – 200,70 грн; за інвалідом ІІІ групи та хворим – 140,49 грн.

Що стосується розмірів компенсації фізичним особам, які досягли пенсійного віку або є інвалідами, то компенсація таким особам призначається в наступних розмірах: особам, які здійснюють догляд за інвалідом І групи – 234,60 грн., за інвалідом ІІ групи та особами похилого віку – 156,40 грн, інвалідами ІІІ групи та хворими – 109,48 грн щомісяця.

Разом з тим, слід відзначити, що є ряд підстав, передбачених чинним законодавством, при наявності яких, компенсація за надання соціальних послуг не призначається, а саме:

  • у разі, коли фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, призначено;
  • державну соціальну допомогу на догляд відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» або надбавку на догляд до державної соціальної допомоги згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.»
  • надбавку на догляд або державну соціальну допомогу на догляд відповідно до Законів України «Про пенсійне забезпечення» і «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб;
  • відшкодування витрат на надання послуг по догляду відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»;
  • фізичним особам, які надають соціальні послуги і отримують допомогу на догляд відповідно до Закону України «Про психіатричну допомогу»;
  • фізичним особам, які надають соціальні послуги на платній основі;
  • самозайнятим особам;
  • фізичним особам, які проходять альтернативну (невійськову) службу;
  • фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, хворим, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і не здатні до самообслуговування та перебувають у трудових відносинах, у тому числі на умовах неповного робочого дня (крім роботи вдома).

Управління соціального захисту населення протягом 10 днів після отримання заяви з необхідними документами розглядає її та приймає рішення про призначення компенсації чи про відмову в її призначенні. Компенсація призначається на наступні періоди:

  • на час встановлення групи інвалідності – інвалідам І групи, інвалідність яких встановлена безстроково та які згідно з довідкою до акта огляду медико-соціальною експертною комісією потребують постійного стороннього догляду;
  • на час, протягом якого особа, що подала заяву про необхідність отримання соціальних послуг, потребуватиме постійного стороннього догляду.

Фізична особа, яка надає соціальні послуги, у разі досягнення пенсійного віку, визначеного статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», або настання інвалідності зобов’язана в десятиденний строк повідомити управління соціального захисту населення. Компенсація виплачується такій фізичній особі у повному розмірі з дня виповнення пенсійного віку та встановлення інвалідності, якщо вона в цей період надавала соціальні послуги. Продовження виплати компенсації у зв’язку із закінченням строку надання соціальних послуг фізичною особою або необхідністю отримання соціальних послуг особою, яка їх потребує, здійснюється на підставі поданої заяви разом із новим висновком лікарсько-консультаційної комісії і оформляється рішенням управління соціального захисту населення в установленому порядку. Сума компенсації, що нарахована фізичній особі, яка надавала соціальні послуги і залишилась недоотриманою у зв’зку її смертю, виплачується за весь період по день смерті включно членам її сім’ї (чоловік, дружина, діти), а у разі їх відсутності – входить до складу спадщини.

Якщо отримувач компенсації приховав або подав недостовірні дані, що вплинуло на визначення права на призначення компенсації або її розміру, внаслідок чого були надміру виплачені кошти, управління соціального захисту населення визначає обсяг надміру виплачених коштів та встановлює строки їх повернення. Якщо фізична особа, якій надаються соціальні послуги, перебуватиме на стаціонарному лікуванні самостійно без супроводу та догляду з боку фізичної особи, яка надає соціальні послуги, виплата компенсації тимчасово припиняється та відновлюється на підставі заяви фізичної особи про продовження надання соціальних послуг та довідки про закінчення перебування на стаціонарному лікуванні.

Станом на 05.11.2019 року на обліку в УСЗН Маловисківської РДА перебуває 33 особи, які отримують компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги. За період з 01.01.2019р. по 31.10.2019р. нараховано коштів на загальну суму 69136,38 грн. Заборгованості з виплати  компенсації станом на даний час  немає.

У разі виникнення питання, звертайтеся до управління соціального захисту населення Маловисківської РДА, яке знаходиться за адресою м. Мала Виска, вул..Центральна, 44 або за телефоном 5 21 53.


Заступник начальника  управління                         Ірина ГАЛЬЧЕНКО

Додаток 1

до наказу  начальника УСЗН Маловисківської райдержадміністрації від  01.10.2019 року №83-а

Протокол засідання конкурсної комісії для реалізації програм, розроблених громадськими організаціями інвалідів

З  А Я В А

про участь у конкурсі з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадською організацією Маловисківської районної організація ветеранів України

Дата реєстрації


Реєстраційний номер


(заповнює посадова особа організатора конкурсу)

1.

Найменування громадської організації відповідно до Статуту та його статус

Маловисківська районна Організація ветеранів України

2.

Назва проекту

Огляд-конкурс співпраці міських і районних ОВУ з місцевими органами влади і самоврядування

3.

Пріоритетне завдання, на розв’язання якого спрямовано проект

(словами зазначити тільки одне)

Посилення соціального захисту ветеранів війни і праці, дітей війни,інвалідів, людей похилого віку, воїнів-інтернаціоналістів

4.

Загальна сума кошторису з урахуванням співфінансування

90700,00

4.1.

За рахунок бюджетних коштів


4.2.

Кошти співфінансування (не менше 15 %)


5.

Строк реалізації проекту

З 1.01. по 31.12.2020 року

6.

Прізвище, ім’я, посада керівника організації, місце знаходження організації, телефон,

e-mail

Красовський Олександр Кузьмович,

м.  Мала Виска, вул. Центральна,76,  тел. 5-13-00

0667845182,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

7.

Прізвище, ім’я, посада керівника проекту, поштова адреса, телефон, e-mail

Красовський Олександр Кузьмович,

м.  Мала Виска, вул. Центральна,76,  тел. 5-13-00

0667845182,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

(заповнює учасник конкурсу)

Цією заявою підтверджую про відсутнє факту порушення громадською
(відсутність/наявність)
організацією вимог бюджетного законодавства протягом одного або двох попередніх бюджетних періодів.

_____________________________________________________________________________   (заповнює учасник конкурсу у разі наявності факту порушення вимог бюджетного законодавства – вказується яке саме порушення вчинено та які заходи впливу були застосовані, зокрема попередження чи інші)

Гарантуємо, що у разі отримання фінансової підтримки за рахунок коштів районного бюджету ці кошти будуть використані винятково для потреб, визначених проектом, відповідно та в межах кошторису витрат, затвердженого організатором конкурсу.

Із умовами конкурсу ознайомлені та згодні.


Голова Маловисківської районної

організації ветеранів України ___________________        О.К. Красовський

(посада керівника громадської                    (підпис)              (ініціали, прізвище)

організації або уповноваженої

особи)

«24» жовтня  2019 року



Додаток 2

до наказу  начальника УСЗН Маловисківської райдержадміністрації від 01.10.2019 року №83-а


ОПИС

проекту та кошторису витрат, необхідних для його реалізації


огляд-конкурс співпраці районних організацій ветеранів України з місцевими органами влади і самоврядування
(найменування проекту)
Маловисківська   районна Організації ветеранів України

(найменування громадської організації відповідно до Статуту)


1. Анотація проекту: Проект реалізовуватиме президія ради районної організації ветеранів України, її апарат управління за участю представників соціального захисту. Актуальність проекту полягає в наступному: у всебічному захисті законних прав, соціальних, економічних, вікових інтересів ветеранів війни, дітей – війни пенсіонерів, людей похилого віку, воїнів – інтернаціоналістів, в’язнів-жертв нацизму. На матеріальну підтримку населення що опинилася в скрутних ситуаціях. Надаються всі дані з аналізом і висновками за підсумками роботи за 2019 рік ( Додаток 6. Районний огляд-конкурс проводиться з 16.10. по 16.11.2019 року за рахунок коштів районного бюджету і спів фінансування.


2. Детальний опис проекту

2.1. Соціальна проблема та пріоритетне завдання, для вирішення яких спрямовано проект.

Розв’язання проблем підвищення рівня якості життя, посилення уваги до потреб старшого покоління та підтримку ініціатив і діяльності громадських організацій ветеранів війни та праці, дітей війни, пенсіонерів, людей похилого віку, воїнів-інтернаціоналістів, в’язнів жертв нацизму;

Сприяння роботі у розв’язанні проблем побутового характеру вищевказаної категорії людей, забезпечення реалізації їх конструкційних прав;

Створення банку даних пільгової категорії населення;

Матеріальна підтримка соціально-незахищених верств населення з метою вирішення їх життєвих проблем;

Фінансова підтримка громадських організацій ветеранів;

Підвищення рівня соціального захисту ветеранів;

Основними принципами Програми мають стати заходи щодо здійснення на місцевому рівні соціальної підтримки ветеранів, шляхом надання передбачених законодавчою базою видів допомоги, забезпечення матеріальної підтримки ветеранів та іншої категорії населення, що опинилося у скрутній ситуації.

2.2. Інформація про цільову аудиторію.

Цільова аудиторія проекту: 1 районна організація ветеранів України, понад 10178 членів ОВУ і біля 1/3 населення району Форми роботи: університети третього віку, клуби за інтересами, гуртки художньої самодіяльності, творчі вечори, вогники та інше.

Від реалізації проекту отримає користь не менше 2/3 населення району і допомогу в роботі органи місцевої влади і самоврядування.

2.3. Мета та завдання

Мета Програми спрямована на розв’язання шляхом вирішення найважливіших проблем розвитку та діяльності громадських організацій, на захист прав і свобод, задоволення політичних, економічних, соціальних культурних та інших інтересів їх членів. Досягнення зазначеної мети здійснюється шляхом реалізації заходів до районної Програми»Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів, ветеранів, учасників війни та інших категорій населення на період 2016-2019 роки»  Програма розрахована на шляхи розв’язання проблем у напрямку всебічного захисту законних прав, соціальних, економічних, вікових інтересів ветеранів війни, дітей війни, пенсіонерів, людей похилого віку, воїнів-інтернаціоналістів, в’язнів-жертв нацизму, на матеріальну підтримку населення, що опинилося в скрутних ситуаціях.

2.2. План реалізації проекту:

Етапи реалізації проекту

Опис заходів для здійснення етапу

Строк реалізації

етапу

Відповідальний виконавець (прізвище та ініціали, посада)

І

Огляд-конкурс в первинних ветеранських організаціях

з 1.03. до 1.05.2020 року

голови районних організацій ветеранів України

Положення про огляд-конкурс (Додаток № 7)

Перелік питань, які підлягають оцінюванню (Додаток № 8)

Графік проведення огляду-конкурсу (Додаток №9)

Пропозиції щодо підсумків огляду-конкурсу (Додаток №10)

2.3. Відповідальні виконавці проекту:

Прізвище, ім’я, по батькові

Красовський Олександр Кузьмович

Обов’язки у межах проекту

керівник проекту,

Освіта, спеціалізація (у т.ч. додаткові курси підвищення кваліфікації, тренінги, семінари)

середньо-спеціальна


Досвід роботи

понад 6 років голова районної організації ветеранів України

Прізвище, ім’я, по батькові


Іванова Олена Володимирівна

Обов’язки у межах проекту

фінансове забезпечення

Освіта, спеціалізація (у т.ч. додаткові курси підвищення кваліфікації, тренінги, семінари)

вища


Досвід роботи

близько 2 років пропрацювала головним бухгалтером районної ОВУ

2.4. Залучені до реалізації проекту організації (якщо такі є) та розподіл обов’язків між ними

з/п

Назва організації партнера

Контактна особа (П.І.П., посада, тел..)

Форма участі та обов’язки  в межах проекту

Примітка

1.

Управління соціального захисту населення

Гальченко І.В.

Участь представника в складі робочої групи


2.5. Шляхи інформування громадськості про хід реалізації проекту

Співпраця з працівниками медіа – газети, буклети і т.п.

2.6. Очікуваний результат та конкретні результативні показники:

- Покращення взаємодії і співпраці організацій ветеранів всіх рівнів з місцевими органами влади і самоврядування;

-  Розширення ветеранського активу, залучення нових учасників в громадське життя, культурно-масові, спортивні  гуртки , клуби за інтересами та ін.

- Налагоджена взаємодія і співпраця організацій всіх рівнів з місцевими органами влади і самоврядування.

2.7. Перспективи продовження проекту після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів та можливі джерела фінансування.

На перспективу даний проект планується продовжувати і проводити щорічно.

2.8. Яку частину коштів і з яких джерел очікується залучити для реалізації проекту?

85% за рахунок районного бюджету.

15% за рахунок співфінансування.

3. Кошторис витрат на фінансову підтримку у сумі 90700,00 грн. додається.

4. Обґрунтування кількості послуг та товарів

Основні видатки пов'язані з транспортними послугами, так як реалізація проекту вимагає не менше 1-го виїзду в кожне село району, решта мінімально забезпечує матеріально-технічні і кадрові потреби проекту.

5. Перелік та характеристика наявної матеріально-технічної та кадрової бази

2 штатних працівники.



Голова Маловисківської районної

організації ветеранів України ___________________                      О.К. Красовський

«24» жовтня  2019 року


Додаток 3

до наказу  начальника УСЗН Маловисківської райдержадміністрації від 01.10.2019 року  №83а


КОШТОРИС ВИТРАТ

На фінансову підтримку громадської організації для реалізації проектів

__________________________________________________________________

огляд-конкурс співпраці районної організації ветеранів України з місцевими органами влади і самоврядування
(найменування проекту)
Маловисківська районна  організація ветеранів України

(найменування громадської організації відповідно до Статуту)

з/п

Стаття витрат

Розрахунок витрат

Сума коштів районного бюджету, грн..

Власний внесок організації, грн..

Загальна сума коштів, грн..


РАЗОМ витрат за кошторисом

90700,00

0,00

90700,00

1

Витрати на реалізацію проекту

90700,00

0,00

90700,00

1

Проведення пленумів районної організації ветеранів ( відрядження)

К-сть

залуче-них осіб




К-сть годин





Оплата за годину, грн..



Х






Х






Х






Всього за статтею

1

90700,00

0,00

90700,00

2

Оплата транспорт-них послуг (у т.ч. оренда транспор-тних засобів) (із зазначенням виду транспортного засобу)


К-сть одиниць



1

К-сть годин

(км)



Вартість за годин

Х





Х





Х





Всього за статтею




1,00

0,00

1,00

3

Оренда обладнання, оргтехніки (чи плата за користування ними) (перелік та технічні характеристики)

К-сть одиниць,

шт.

К-сть днів (годин) оренди

Вартість оренди за день (годину), грн..

Х

Х

Х





2000,00

0,00

2000,00

Всього за статтею




2000,00

2000,00

4

Оплата за придбання паливо-мастильних матеріалів


К-сть одиниць,

шт.



Вартість за одиницю, грн..

Х

Х

Х

Всього за статтею




8200,00

0,00

8200,00

5

придбання вінків на поховання УБД, придбання подарунків до Дня 9 Травня,

К-сть осіб

К-сть днів (раз)

Вартість за день (раз), грн..

Х

Х

Х




4000,00

0,00

4000,00

Всього за статтею




4000,00

4000,00

6

Інші витрати, що обумовлені специфікою реалізації проекту (придбання грамот, медалей, харчових продуктів, оплата послуг з екскурсій та перевезення)

К-сть одиниць


Вартість за одиницю, грн..

Х

Х

Х




10599,00

11799,00

Всього за статтею




24300,00

24300,00

2

Інституту громадянського суспільства під час реалізації

0,00

0,0

0,00

1

Оренда нежитлових приміщень у разі відсутності власних приміщень інституту  громадянського суспільства

К-сть

одиниць



К-сть кВ.м





Вартість оренди за кВ.м, грн.



Х






Х






Х












Всього за статтею




200,00


200,00

2

Оплата комунальних послуг у межах середніх норм споживання

К-сть спожитих послуг (відшкодування тепло та електропостачання)

К-сть місяців

Тариф грн..

Х

Х

Х

За рахунками підпр.




11000,00

0,00

11000,00

Всього за статтею




11200,00

0,00

11200,00

3

Оплата праці

К-сть

одиниць



К-сть кВ.м







Х






Х






Х






1

0,75



47800,00

0,00

47800,00

Всього за статтею




42300,00

0,00

42300,00

4

Нарахування

Сума

х


5500,00

0,00

5500,00







Всього за статтею




5500,00

0,00

5500,00

5

Придбання канцелярських товарів

К-сть

одиниць







Вартість за одиницю, грн.

Х




Х




Х




Папір А-4

Папір плотний А-4

Папка накопичув.

Фотопапір

Листівки

файли

Папка швидко зшив.







Всього за статтею



3200,00

0,00

2000,00

6

Оплата послуг  інтернет, зв’язок та

К-сть

одиниць



К-сть кВ.м



Вартість оренди за кВ.м, грн.

Х




Х




Х




За рахунками підпр.




3700,00

0,00

3700,00

Всього за статтею



53500,00

53500,00


ВСЬОГО



90700,00

0,00

90700,00



























Голова Маловисківської районної

організації ветеранів України ___________________                      О.К. Красовський

«24» жовтня 2019 року


Додаток 4

до наказу  начальника УСЗН Маловисківської райдержадміністрації від 01.10.2019 року  №83а

Інформація про діяльність

інституту громадянського суспільства соціальної спрямованості

1. Назва  інституту громадянського суспільства соціальної спрямованості та його організаційно-правова форма: Маловисківська районна організація ветеранів України.

2. Дата створення 28  квітня 2004 року


3. Код за ЄДРПОУ 24149403

4. Банківські реквізити: рахунок 35431008025119 МФО 823016 ГУ ДКСУ у Кіровоградській області


5. Мета та основні напрямки діяльності інституту громадянського суспільства соціальної спрямованості відповідно до Статуту: Основною метою організації є сприяння розвитку громадянського суспільства, консолідація зусиль ветеранської організації, державної влади, суспільства, спрямованих на захист законних соціальних, економічних, творчих, вікових, національних, культурних та інших спільних прав та інтересів ветеранів Другої світової війни, інших локальних воєн і військових конфліктів та бойових дій на території України і іноземних держав, антитерористичної операції (учасників бойових дій, інвалідів, учасників війни, членів сімей загиблих), ветеранів праці, дітей війни, ветеранів військової служби, пенсіонерів, громадян похилого віку. Організація сприяє координації зусиль ветеранів, їх об’єднань для реалізації та захисту спільних інтересів у справі ефективного використання наявних можливостей у забезпеченні захисту своїх економічних, соціальних прав, наданню оздоровчої, медичної, психологічної, моральної та соціальної допомоги, у тому числі і для сприяння вирішення житлових проблем. Основними напрямками діяльності організації є:

-         консолідація зусиль ветеранської організації, розвиток та вдосконалення організаційної структури, відповідно до Статуту, залучення нових членів;

-         сприяння розвитку громадянського суспільства;

-         сприяння об’єднанню зусиль громади з органами місцевого самоврядування щодо захисту своїх прав і законних інтересів, розв’язання спільних для громад проблем;

-         участь у конкурсах на отримання грантів, на залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг;

-         надання правової, соціальної, організаційної та іншої допомоги членам Організації в межах чинного законодавства України;

-         клопотання про нагородження державними, відомчими та суспільними (не державними) нагородами та іншими відзнаками членів Організації за значний особистий внесок у розвиток ветеранського руху;

-         участь в організації національно-патріотичного виховання молоді в дусі відданості українському народу;

-         проведення заходів щодо увічнення пам’яті подвигів ветеранів війни та праці;

-         сприяння героїко-патріотичній, просвітницькій та учбово-методичній діяльності, патріотичному і трудовому вихованню молоді на кращих традиціях старших поколінь, підтримання постійного зв’язку  з військкоматами, участь у виховних заходах по підготовці призовників до служби у Збройних Силах України;

-         сприяння збереженню пам’ятників і меморіалів захисникам Вітчизни, видатним людям праці, науки, культури і спорту;

-         сприяння формуванню в суспільстві гуманного відношення, загальносуспільної поваги до інвалідів та ветеранів;

-         проведення культурних заходів, організація дозвілля ветеранів, заснування клубів за інтересами, гуртків художньої самодіяльності, тощо, сприяння їх ефективній роботі;

-         проведення мирних масових заходів (збори, мітинги, демонстрації);

-         сприяння здійсненню благодійницьких заходів, акцій милосердя, створенню спеціальних фондів з метою поліпшення життєзабезпечення ветеранів, всіх громадян похилого віку;

-         сприяння волонтерській діяльності;

-         використання засобів масової інформації для проведення роз’яснювальної та пропагандистської роботи для досягнення мети діяльності Організації;

-         сприяння поширенню передового вітчизняного та зарубіжного досвіду у плані соціальної допомоги ветеранам та організації їх дозвілля;

-         сприяння поліпшенню медичного обслуговування та медикаментозного забезпечення ветеранів;

-         сприяння виявленню одиноких і непрацездатних громадян та проведенню обстежень їх соціально-побутових умов, визначенню потреби у матеріальній, соціальній, побутовій та медичній допомозі;

-         сприяння створенню належних умов для підтримання здоров’я та активного довголіття ветеранів;сприяння організації соціального та інших видів обслуговування, зміцненню матеріально-технічної бази створених для цієї мети закладів;

-         сприяння наданню соціальних послуг за визначеними державними стандартами, консультацій, піклування, допомоги біженцям та подібних послуг, які надаються особам похилого віку та інвалідам удома або в інших місцях;

-         сприяння виконанню цільових програм соціального і правового захисту ветеранів війни, військової служби, ветеранів праці, пенсіонерів;

-          поширення своїх поглядів в будь-який спосіб, не заборонений законодавством України;

-         сприяння запровадженню сучасних форм поширення інформації (створення та поповнення сайтів ветеранських організацій територіальних громад, міст обласного значення, районних, селищних, сільських та інших);

-         сприяння розробці програм соціально-економічного та культурного розвитку, збереження та розвитку закладів соціальної сфери територіальних громад;

-         сприяння процесу добровільного об’єднання територіальних громад відповідно до чинного законодавства України;

-         здійснювати іншу діяльність та вживати інші заходи, що не суперечать чинному законодавству України.

-         6. Інформація про досвід реалізації проектів протягом останніх двох років за рахунок коштів районного бюджету та інших джерел фінансування:


з/п

Назва проекту

Сума фінансової підтримки, грн..

Джерела фінансуван-ня

Строки виконання проекту

Короткий опис (3-4 речення) проекту

1.

Статутна діяльність



організатор конкурсу

90700,00

Власні внески

0,00

На протязі 2020 р.

Забезпечена матеріально-технічна діяльності районної ОВУ і проведено:

- конференція – 1

- засідання ради – 1

- засідання президії -4

- семінари – 4 (3 виїзн.)



8. Джерела фінансування інституту громадянського суспільства соціальної спрямованості: Районний бюджет. Співфінансування.


9. Матеріально-технічна база інституту громадянського суспільства соціальної спрямованості (наявність орендованого приміщення та оргтехніки, інші ресурси: приміщення 2 кімнати загальною площею _28,6 кв.м_, 1 комп’ютер.,  1 телефон,
1 ксерокс, Інтернет .


10. Кадрове забезпечення:


Прізвище, ім’я по-батькові

Посада та основні обов’язки в громадській організації

Кваліфікація (освіта)

Досвід виконання проектів

Красовський Олександр Кузьмович

Голова Маловисківської районної організації  ветеранів України

середньо-спеціальна

понад 6 років

Іванова Олена Володимирівна

Головний бухгалтер

вища

понад 2 років


Голова Маловисківської районної

організації ветеранів України ___________________                      О.К. Красовський

«24» жовтня  2019 року


Додаток 5

до наказу  начальника УСЗН Маловисківської райдержадміністрації від 01.10.2019 року  №83а


ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ

про реалізацію проекту інститутом громадянського суспільства соціальної спрямованості  станом на 01 жовтня 2019 року році

1.Статутна  діяльність.

2.Огляд - конкурс  взаємодії міських і районних ОВУ_ з місцевими органами влади і       самоврядування.

3.Акція по організації діяльності ОВУ в умовах ОТГ

(назва програми (проекту, заходу)

Інститут громадського суспільства соціальної спрямованості, який одержав фінансову підтримку з районного бюджету,

Маловисківська районна організація ветеранів України

(найменування інституту громадянського суспільства соціальної спрямованості)


Програма «Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів,ветеранів,учасників війни та інших категорій населення» на період 2020-2021років»


1. Звіт про використання бюджетних асигнувань на реалізацію проекту.

з/п

Стаття витрат з деталізацією (згідно із затвердженим планом використання бюджетних коштів)

Сума

витрат,

грн..

(згідно

з планом викорис-

тання

бюд-

жетних коштів)

Касові видатки, грн.., (сплачено за придбані товари та надані послуги)

Фактичні видатки, грн..

Зареєстро-

вані та

неспла-

чені

фінансові зобов’я-

зання, грн..

Реквізити підтверджу-ючих документів


Видатки та надання кредитів – усього

97900,00

97900,00

97900,00

-

-


Поточні видатки

97900,00

97900,00

97900,00

-

-


Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8931,80

7553,50

7553,50

-

-


Оплата послуг (крім комунальних)

24219,01

22581,28

22581,28

-

-


Видатки на відрядження

6210,00

6210,00

6210,00

-

-


Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

18649,19

14600,33

14600,33

-

-


Оплата теплопостачання

10733,95

9314,56

9314,56

-

-


Оплата електроенергії

6613,81

4091,66

4091,66

-

-


Поточні трансферти

41990,00

37050,00

37050,00

-

-


Підтверджувальними документами щодо здійснення касових видатків є платіжні доручення, платіжні відомості, видаткові касові ордери тощо, із зазначенням їх повних реквізитів


ВСЬОГО:


37050,00




2.Звіт про використання ресурсів позабюджетних джерел на реалізацію проекту.

Передбачено залучити ресурси  з позабюджетних джерел на реалізацію проекту ___-___ грн.. Використано ресурсів з позабюджетних джерел на реалізацію проекту в еквіваленті ___-____ грн..


*Звіт про використання бюджетних асигнувань на реалізацію проекту (подати організаторові конкурсу інформації про проведення заходів, передбачених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу, матеріалів, підготовлених у рамках  виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), підсумкові звіти.


Голова Маловисківської районної

організації ветеранів України ___________________                      О.К. Красовський

«24» жовтня  2019 року


(підпис)                                   (ініціали, прізвище)

Головний бухгалтер                       _________________                             О.В.Іванова

(підпис)                                   (ініціали, прізвище)

М.П.

«24_»_жовтня 2019 року

ПРОГРАМА

«ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ІНВАЛІДІВ, ВЕТЕРАНІВ, УЧАСНИКІВ ВІЙНИ  ТА ІНШИХ

КАТЕГОРІЙ НАСЕЛЕННЯ»

НА ПЕРІОД  2020 – 2022 РОКІВ

Мала Виска

2020 рік

1.  П А С П О Р Т


Програми

«Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів,

ветеранів, учасників війни та інших категорій населення на період

2020 – 2022 роки»

1.

Ініціатор розроблення

програми

УСЗН Маловисківської районної державної адміністрації.

2.

Дата, номер і назва документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Статус організації ветеранів України зареєстрований зі змінами Міністерством юстиції України, наказ від 22.05.2008 року №852/5, Указів Президента України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні від 16.12.1993 р. №3721-ХІІ, «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22.11.1995 р. «Про соціальний захист дітей війни» від 18.11.2004 р. №2195-ІV, Бюджетний кодекс зі змінами

3.

Розробник програми

Рада районної  організації ветеранів України

4.

Співрозробники програми

Організація Української спілки ветеранів Афганістану, Маловисківська  громадське об’єднання інвалідів «РОЗРАДА», Організація інвалідів(союз організації інвалідів України), Організація товариства Червоного хреста

5.

Відповідальний виконавець

Рада районної організації ветеранів України

6.

Учасники програми

УСЗН Маловисківської РДА, Рада Маловисківської  організації ветеранів України, Всеукраїнське об’єднання  «Захист дітей війни»

7.

Термін реалізації програми

2020 – 2022 роки

8.

Загальний орієнтований обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації

272100,00 грн. в.т.ч. 90700,00  грн..на рік без урахування змін на протязі року

2.  ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКИХ

СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА

Програма Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів,ветеранів, учасників війни та інших категорій населення на період 2020 – 2022 роки спрямована на забезпечення реалізації законів України;

ст..13 ЗУ «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»;

ст.. 20 ЗУ « Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

відповідно до постанови КМУ від від 14.02.2018 року №156 «Деякі питання надання фінансової підтримки громадянським об’єднанням ветеранів»;

постанови КМУ від 14.03.2018 року №183 «Про затвердження Порядку використання коштів,передбачених у державному бюджеті для підтримки громадських об’єднань інвалідів»;

керуючись п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Актуальність цієї Програми обумовлена зростанням ролі громадських організацій в державі, вдосконаленням системи забезпечення та механізму їх діяльності, підвищення їх ролі та авторитету щодо участі у громадському житті району.

Програма розрахована на шляхи розв’язання проблем у напрямку всебічного захисту законних прав, соціальних, економічних, вікових інтересів ветеранів війни, дітей війни, пенсіонерів, людей похилого віку, воїнів – інтернаціоналістів , в’язнів – жертв нацизму, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей на матеріальну підтримку населення, що опинилося в скрутних ситуаціях.


3.  МЕТА І ЗАВДЯННЯ ПРОГРАМИ.

Мета програми спрямована на розв’язання шляхом вирішення найважливіших проблем розвитку та діяльності громадських організацій, на захист прав і свобод, задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів їх членів.

Досягнення зазначеної мети здійснюється шляхом реалізації заходів до  Програми «Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів, ветеранів, учасників війни та інших категорій населення на період 2020 – 2022 роки».

4.   ОСНОВНІ ЗАВДЯННЯ ПРОГРАМИ :

Завданнями Програми полягає у реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення та надання фінансової підтримки громадським організаціям, які працюють у напрямку  всебічного захисту законних прав, соціальних, економічних, вікових інтересів ветеранів війни та праці воїнів –інтернаціоналістів, учасників антитерористичних операцій та членів їх сімей, ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС.

Розв’язання проблем підвищення рівня та якості життя, посилення уваги до потреб старшого покоління та підтримку ініціатив і діяльності громадських організацій ветеранів війни та праці, дітей війни, пенсіонерів, людей похилого віку, воїнів – інтернаціоналістів, в’язнів жертв нацизму, учасників антитерористичних операцій та членів їх сімей;

- сприяння роботі у розв’язанні проблем побутового характеру вищевказаної категорії

людей, забезпечення реалізації їх конституційних прав;

- героїко-патріотичне виховання молоді, толерантне відношення до людей з

обмеженими  можливостями;

- сприяння розвитку волонтерського руху;

- створення банку даних пільгової категорії населення;

- матеріальна підтримка соціально – незахищених верст населення з метою

вирішення їх життєвих проблем;

- фінансова підтримка громадських організацій ветеранів;

- підвищення рівня соціального захисту ветеранів;

- співпраця з закладами охорони здоров’я:


Основними принципами програми мають стати заходи щодо здійснення на місцевому рівні соціальної підтримки ветеранів шляхом надання передбачених законодавчою базою видів допомоги, забезпечення матеріальної підтримки ветеранів учасників антитерористичних операцій та членів їх сімей та іншої категорії населення, що опинилося у скрутній ситуації.


5.  ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Виконання програми здійснюється в межах асигнувань, передбачених в   місцевому бюджеті на 2020 -2022 роки та інших джерел, не заборонених законодавством.

Витрачання коштів громадськими організаціями здійснюється:


-         На підтримку (утримання) голови та відповідального секретаря ради організації ветеранів України, та бухгалтера ;

-         На витрати пов’язані з відрядженням,оплатою за комунальні послуги, спожиту електроенергію та тепло, послуги зв’язку,оплата транспортних послуг ради організації ветеранів;

-         Підготовки та проведення заходів з відзначення державних свят та визначних дат, а також участі в організації і здійсненні заходів запланованих державною адміністрацією;

-         Здійснення доброчинних заходів(відвідування інвалідів та одиноких престарілих громадян в лікарнях, нужденних ветеранів вдома, будинку інвалідів, проведення навчання у вищій народній школі 3 покоління, екскурсій та інших заходів тощо);

-         Підписку періодичних видань, підготовку і видання буклетів , тощо;

-         Надання матеріальної допомоги найбільш незахищеним, хворим членам громадських організацій та  жителям, що опинилися в скрутній життєвій ситуації;

-         Матеріальне заохочення кращих активістів громадських організацій;

-         Придбання побутового обладнання, оргтехніки, канцтоварів.

У відповідності до вимог комплексної програми  ветеранська організація в 2020 році здійснює свою діяльність згідно Закону України, рішень IХ з’їзду Організації ветеранів України, конференцій і пленумів вищестоящих органів, а також згідно із Статутом, яким передбачено участь організації у громадсько-політичному житті , постійну співпрацю з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, з усіма громадськими об’єднаннями, головними напрямками діяльності яких є економічне, духовне становлення України,мир і злагода в суспільстві на принципах соціально –  економічного забезпечення ветеранів війни і праці воїнів –інтернаціоналістів, учасників антитерористичних операцій та членів їх сімей, ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС.

.

Ветеранська організація вважає головною метою в своїй роботі всебічний захист законних прав соціальних, економічних, вікових та інших інтересів ветеранів війни і праці воїнів –інтернаціоналістів, учасників антитерористичних операцій та членів їх сімей, ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС.

Не менше приділятиметься уваги героїко – патріотичному, трудовому вихованню молоді на кращих бойових і трудових традиціях старшого покоління.

Разом з тим, районна організація сподівається на всебічну підтримку у своїй діяльності від місцевих органів, господарських та громадських організацій. На виконання постанови Верховної ради України від 11 грудня 2003 року « Про стан забезпечення в Україні встановлених чинним законодавством соціально – економічних, правових і конституційних гарантій у сфері захисту ветеранів», на основі співпраці з владними органами районної та первинних ветеранських організацій, вважаємо за необхідне на основі законодавства та фінансової підтримки у відповідності ст.. 20 Закону України «Про  статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» домогтися їх виконання.


Ветеранська організація у 2020 році планує проводити наступні заходи з відповідними фінансовими витратами :

  1. Придбання квітів на покладання з приводу спільних заходів з нагоди :

-  22.01  День соборності України (покладання квітів,зустріч ветеранів в приміщенні

бібліотеки для прослуховування лекції по даній тематиці, перегляд

документального фільму, цінний подарунок, солодкий стіл )

-  27.01  Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту (зустріч ветеранів в приміще –

нні бібліотеки для прослуховування лекції  по даній тематиці, вручення

цінного подарунку,  солодкий стіл)

-  29.01   День Героїв Крут ( зустріч ветеранів в приміщенні бібліотеки для прослухо-

вування лекції по даній тематиці  представниками органів самоврядува-

ння, вручення цінного подарунка)

-  15.02   День вшанування УБД інших держав (покладання квітів,зустріч ветеранів в

приміщенні будинку культури з учасниками бойових дій в Афганістані,

відвідання музею, вручення цінних подарунків, солодкий стіл)

-  20.02   День пам’яті Небесної сотні та річниці Майдану(покладання квітів, зустріч

ветеранів в приміщенні бібліотеки для перегляду документальних кіно-

фільммів присвячених Небесній сотні, солодкий стіл,печиво,цукерки,чай)

-  08.03    Міжнародний день Жінок (вітання жінок організації в приміщенні будинку

культури, цінні подарунки, солодкий стіл)


-  09.03    День народження Т.Г.Шевченка (покладання квітів до пам’ятника, зустріч

ветеранів в приміщенні бібліотеки для прослуховування лекції по даній

тематиці, декларування віршів  поетами та літераторами великого письмен-

ника, вручення цінних подарунків , квіти, солодкий стіл)

-  13.03    День звільнення Маловисківського ра-ну від  нацистів(покладання квітів,

зустріч ветеранів в приміщенні бібліотеки для прослуховування лекції від

істориків, перегляд документальних фільмів, обговорення, виступи дітей ВВ

війни, виступ поетів пригощення всіх присутніх солодощами,солодкий стіл)

03.04-08.04 Участь ветеранів в проекті «Українська майстерня»,  виставка -

експозиція на хустки «Україна багата» ( виступ ветеранського аматор-

ського  колективу «Зорі над Виссю» та виступи місцевих поетів, квіти)

12.04-17.04   Свято борщу ( зустріч ветеранів в приміщенні бібліотеки для прослухо-

вування лекції що до Українських традицій, приготовленню страви,

пригощання борщом, концерт)

23.04-27.04    Зустріч ветеранів з  членами шкільного парламенту, молоддю (

-  08.05    День пам’яті та примирення (покладання квітів, зустріч ветеранів в

приміщенні бібліотеки разом з молодим поколінням, перегляду докумен-

тального фільму про данні події, обговорення, пригощання всіх присутніх,

солодкий стіл)

-  09.05    День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (покладання квітів,

виступ ветеранського аматорського колективу «Зорі над Виссю», поетів,

спогади дітей війни, вручення цінних подарунків)

15.05-21.05    Свято вареників (зустріч ветеранів в приміщенні бібліотеки для прослу-

ховування лекції що до Українських традицій, приготовлення страви,

пригощання варениками, концерт)

04.06-12.06     Зустріч ветеранів з представниками влади та органів самоврядування

з спеціалістами РДА, соцзахисту населення,пенсійного фонду ( зустріч

ветеранів в приміщенні бібліотеки, ознайомлення, обговорення  нових

законів, правильність оформлення субсидій, методика нарахування

пенсій, здоровий спосіб життя для ветеранів)

- 22.06    День скорботи (покладання квітів, зустріч ветеранів в приміщенні бібліотеки

разом з молодим поколінням, учасниками АТО, перегляд документального

фільму, прослуховування спогадів дітей війни, пригощання всіх присутніх,

солодкий стіл)

- 27.06    День Конституції України (організація пікніка або виїзд  ветеранів на

природу)

05.07-10.07   Свято домашньої випічки (зустріч ветеранів в приміщенні бібліотеки для

прослуховування лекції що до Українських традицій, приготовлення

страви, пригощання випічкою всіх присутніх, концерт)

- 23.08    День Державного Прапора (з метою проведення просвітницької  діяльності,

навчально-виховної і пізнавальної роботи організовуємо виїзд  ветеранів на

екскурсії в інші міста з метою відвідання музеїв і історичних місць)


- 24.08    День Незалежності України, День міста ( свято, концерт, пригощання за

столом)

04.09-12.09    Виїзд ветеранів на екскурсію ( проведення просвітницької

діяльності, навчально-виховної і пізнавальної роботи,екскурсії в інші міста з метою відвідання музеїв і історичних місць)


- 22.09    День партизанської слави (покладання квітів, виступ ветеранського аматор-

ського колективу «Зорі над Виссю», поетів, спогади дітей війни, вручення

цінних подарунків, солодкий стіл)


- 01.10    День людей похилого віку (вітання ветеранів, вручення цінних подарунків,

заготовка пакунків)

- 14.10    Покрова, Дня захисника України, День козацтва (покладання квітів, зустріч

ветеранів в приміщенні бібліотеки разом з молодим поколінням та з

представниками УБД  АТО перегляду документального фільму про данні

події, обговорення, пригощання всіх присутніх, солодкий стіл)

- 28.10    День визволення України від нацистів (покладання квітів, виступ поетів,

спогади дітей війни, вручення цінних подарунків.)


- 21.11    День гідності і свободи (проведення річниці Революції Гідності, відвіду-

вання ветеранами екскурсій, виставок і концертів, зустріч з митцями,

пригощення всіх присутніх солодощами)

- 28.11    День пам’яті жертв голодомору (покладання колосків, квітів)

- 03.12    Міжнародний День інвалідів ( заготовка продовольчих пакунків для

ветеранів-інвалідів)

- 05.12    День волонтера(зустріч ветеранів в приміщенні бібліотеки разом з молодим

поколінням та волонтерами, спогади, перегляду документального фільму

про данні події, обговорення, пригощання всіх присутніх)

- 06.12    День Збройних сил України (покладання квітів, зустріч ветеранів в

приміщенні бібліотеки разом з бійцями АТО, спогади, перегляду документа-

льного фільму про данні події, обговорення, вручення цінних подарунків)

- 19.12    Свято Св.Миколая (вітання ветеранів, концерт аматорів, виступ поетів

пригощання солодощами в приміщенні бібліотеки)


  1. Крім цього,  кожного четверга в приміщенні бібліотеки проводяться навчання за інтересом згідно плану Вищої народної школи, яка існує при ветеранській організації, яку відвідують більше 60 осіб. Ветерани навчаються в чотирьох напрямках: правова освіта, скарби здоров’я, комп’ютерна грамотність, рукоділля та техніка вишивання, та інші.

Постійно відбуваються поїздки та придбання вінків на поховання УБД війни над нацизмом, та придбання квітів на привітання ветеранів, членів ради та членів президії з ювілейними днями народження.

  1. Заробітна плата з нарахуванням на заробітну плату:

Всього 47800,00грн.  без  урахування  змін на протязі року;

4.  Комунальні послуги :

- відшкодування витрат за надане тепло – 9000.00 грн.

- відшкодування витрат за спожиту електроенергію – 2000,00 грн.

-  оплата за орендоване приміщення-200,00

на загальну суму 11 200.00 грн

5. Канцтовари:

- фотобумага 4 пачок на суму 2000,00 грн.(для виготовлення вітальних листівок,

фотографій для оформлення альбомів, для печатання грамот,подяк УБД,

активістам ветеранського руху, для оформлення стендів).

- друкарський папір 3 пачок на суму- 300 грн.

- конверти 100 шт. на суму- 600 грн.

папки з швидкозшивачем 20 шт на суму – 100 грн

- файли – 100 грн.

та інше на загальну суму - 3200.00 грн

6.    Придбання  ГЗМ: - відвідування УБД на 9 травня, на день ветерана, ювілейні дні народження,       поховання УБД – 8200,00 грн.

7.  Придбання вінків на поховання УБД  Придбання подарунків УБД на 9 травня –

4000,00 грн

8. Оплата послуг телекомунікаційного зв»язку- 3700,00 грн.

9.Оплата за орендовану техніку та її обслуговування- 2000,00грн.

10. Інші витрати, що обумовлені специфікою реалізації проекту (придбання грамот, медалей, харчових продуктів, оплата послуг з екскурсій та перевезення)-10599,00

На загальну суму 90700,00 грн


Для виконання комплексної програми необхідно коштів в сумі -  90700,00 грн.   на рік, а на 3 роки  необхідно коштів в сумі – 272100,00 грн.

Фінансування зазначених заходів проводиться за рахунок районних бюджетних коштів, передбачених на виконання програм місцевого значення.


6.  ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

-         Забезпечення фінансової підтримки статутної діяльності громадських організацій;

-         Підвищення рівня та якості життя членів зазначених у Програмі громадських організацій ;

-         Тісна взаємодія у вирішенні важливих проблемних питань життєдіяльності з іншими громадськими організаціями та об’єднаннями;

-         Відпрацювання чіткого механізму надання допомоги тим, хто її дійсно потребує.


У результаті виконання Програми передбачається забезпечити :

-         Поліпшення життєдіяльності громадських організацій;

-         Посилення турботи про членів громадських організацій;

-         Задоволення їх життєвих потреб і повсякденних запитів, з метою соціальної підтримки та надання допомоги цим та іншим соціально – незахищеним верствам населення.

7.  КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Громадські організації, які отримують фінансову підтримку,погоджують використання бюджетних коштів з фінансовим управлінням райдержадміністрації та звітують перед контролюючими органами щодо цільового використання бюджетних коштів щорічно до 5 січня наступного року.

Контроль за виконанням та аналіз виконання Програми здійснюється щоквартально та щорічно. Річний звіт про  виконання Програми подається в управління соціального захисту населення Маловисківської  державної адміністрації.

конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надаватиметься фінансова підтримка

за рахунок коштів районного бюджету бюджету в 2020 році

Управлінням соціального захисту населення Маловисківської районної державної адміністрації оголошується конкурс з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів районного бюджету в 2020 році (далі –конкурс).

Конкурс проводиться з метою створення сприятливих умов для розвитку громадянського суспільства в районі, забезпечення прозорості та ефективного використання коштів, які передбачаються в районному бюджеті для фінансової підтримки інститутів громадянського суспільства відповідно до розпорядження голови Маловисківської районної державної адміністрації ради від 08 квітня_ 2019 року № 106-р.

Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 року № 1049 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2016 року № 194).

Пріоритетні завдання

  1. Проекти (програми, заходи), що подаються для участі у конкурсі, мають бути спрямовані на реалізацію таких цілей та пріоритетних завдань:

 -           заходи з відвідування  військових поховань і військових пам’ятників

-          відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат

-          посилення соціального захисту ветеранів війни і праці, дітей війни,інвалідів, людей похилого віку, воїнів-інтернаціоналістів

 Вимоги до конкурсної пропозиції

 Для участі у конкурсі громадські об’єднання подають конкурсну пропозицію, яка має бути підготовлена державною мовою, у друкованому та електронному вигляді у форматі *.pdf.

Паперова версія конкурсної пропозиції має бути віддрукована машинним способом на аркушах паперу форматом А4 без обмеження кількості аркушів. Конкурсна пропозиція та додатки до неї (відповідно пунктів 6,7 Порядку проведення конкурсу)

мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою інституту громадянського суспільства (у разі наявності) та підписом керівника організації.

 Орієнтовний обсяг фінансування за рахунок бюджетних коштів складає 72672 грн

Строк подання конкурсних пропозицій

Конкурсні пропозиції подаються протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дня оприлюднення (16.10.2019))  оголошення про конкурс на офіційному веб-сайті Маловисківської  районної державної адміністрації.

ПРОТОКОЛ засідання конкурсної комісії для розгдяду пропозицій розроблених громадськими організаціями осіб з інвалідністю і ветеранів

Паспорта бюджетних програм 2019

Порядок призначення і виплати компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги

Управління соціального захисту населення Маловисківської райдержадміністрації роз’яснює зміни у призначенні субсидії, які вніс Кабінет Міністрів України Постановою від 27.04.2018 р. № 329. Зокрема — кому потрібно подати нову заяву і декларацію для отримання субсидії, хто втрачає право на її отримання, на які періоди призначатиметься субсидія, за який період враховуватиметься дохід мешканців та які нові соціальні норми споживання. Зміни діють з травня 2018 року.

І. З 1 травня 2018 року житлова субсидія призначається лише після подання нових заяви і декларації, якщо у складі домогосподарства є:

— особи, які не мають доходів, або їх середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, та/або вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення субсидії:

— внутрішньо переміщені особи;

— особи, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою;

— особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);

— особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.

ІІ.Житлова субсидія не призначається, якщо:

1). загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв.м. для квартири і 200 кв.м. для будинку (крім ДБСТ, прийомних сімей та якщо у складі cім’ї є більше 3 дітей, які проживають в цьому приміщенні довше, ніж 1 календарний рік);

2). будь-хто із домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда). Але не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через підрозділи соцзахисту.

3) у складі домогосподарства є працездатні особи: у яких взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; їх середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення субсидії (мінімальна заробітна плата на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення субсидії у травні 2018 року — 3200 грн.); та/або вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (субсидія з 1 травня 2018 року: доходи враховуються за ІІІ-ІV квартали 2017 року, мінімальний соціальний внесок — 22% від мінімальної заробітної плати у 2017 році — 3200 грн. становить 704 грн., відповідно 704 грн. х 3 міс. = 2112 грн.).

Обмеження, передбачені у цьому пункті, не стосується для осіб, які:

‑ навчалися за денною формою навчання;

‑ зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і в цей період навчалися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості;

‑ отримували хоча б один із таких видів доходу: пенсію; стипендію; допомогу при народженні (усиновленні) дитини; допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; допомогу по догляду за особами з інвалідністю I і II групи внаслідок психічного розладу; допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю; тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; допомогу по безробіттю;

4) будь-хто із домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив купівлю або набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб, будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги на суму, яка перевищує 50 тис. гривень;

5) прострочена понад два місяці заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів (340 грн.);

ІІІ. Субсидію може бути призначено за рішенням комісії, виходячи з конкретних обставин, що склалися, крім випадку, коли загальна площа перевищує 120 кв.м. для квартири і для будинку — 200 кв.м.

Позитивне рішення комісії про призначення субсидії може бути прийнято лише у разі, коли особи, у яких відсутні доходи, середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати та/або вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування:

‑ перебувають у складних життєвих обставинах, викликаних тривалою хворобою, що підтверджується висновком (довідкою) лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я;

‑ на момент призначення житлової субсидії сплачують єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед днем звернення за призначенням субсидії;

‑ не перебували за кордоном сукупно більше 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення субсидії (крім службового відрядження, навчання або лікування за кордоном, що підтверджується відповідними документами).

IV. Внутрішньо переміщеним особам, які не зареєстровані в житловому будинку, але фактично проживають у ньому без укладеного договору найму (оренди) житла, субсидія може призначатися за рішенням комісії та на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов.

V. Субсидія призначається з місяця звернення до дати закінчення опалювального (неопалювального) сезону і розраховується: на неопалювальний сезон — з 1 травня по 30 вересня; на опалювальний сезон — з 1 жовтня по 30 квітня.

VI. Під час призначення житлової субсидії враховуються такі доходи:

‑ заробітна плата після сплати податку на доходи фізичних осіб;

‑ пенсія;

‑ стипендія;

‑ соціальні виплати;

‑ допомога по безробіттю, інші страхові виплати, які призначаються фондами соціального страхування;

‑ інші доходи.

Доходи, які не враховуються до сукупного доходу:

‑ частина допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово;

‑ частина допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово;

‑ одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;

‑ державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

‑ допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;

‑ щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;

‑ доходи від розміщення депозитів;

‑ аліменти, отримані на дітей;

‑ оплата праці членів виборчих комісій, а також осіб, які залучаються до роботи в комісії, у тому числі в день голосування, дні встановлення підсумків голосування та результатів виборів;

‑ допомога громадських та благодійних організацій;

‑ допомога на поховання;

‑ одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності;

‑ вартість безоплатно отриманих санаторно-курортних путівок, технічних та інших засобів реабілітації, в тому числі грошова компенсація вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації;

‑ суми, які виплачуються в порядку відшкодування шкоди, заподіяної працівникові за ушкодження його здоров’я, що пов’язане з виконанням ним трудових обов’язків.

! До сукупного доходу домогосподарства не включаються аліменти, отримані на дітей.

VII. Для розрахунку субсидії середньомісячний сукупний дохід осіб враховується:

‑ за III—IV квартали попереднього календарного року — коли субсидія призначається з початку неопалювального сезону;

‑ за I—II квартали поточного календарного року — у разі, коли субсидія призначається з початку опалювального сезону;

‑ за два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням субсидії, — коли субсидія призначається після початку опалювального (неопалювального) сезону.

VIII. Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів проінформувати структурний підрозділ соціального захисту населення про обставини для перерахунку призначеної житлової субсидії, зокрема:

‑ зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства (орендар, внутрішньо переміщена особа — членів домогосподарства, які фактично проживають в житловому приміщенні (будинку), їх соціального статусу;

‑ зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

‑ зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

‑ зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;

‑ зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;

У разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства подаються нові заява та декларація.

IX. Громадяни, яким призначено субсидію, зобов’язані щомісяця сплачувати обов’язкову частку платежу.

«Тепер людина, яка отримує житлову субсидії, має обов’язково сплачувати обов’язкову частку сплати, яка вираховується відповідно до формули, бо в іншому випадку буде припинено надання субсидії. Обов’язкова частка сплати вираховується кожному випадку індивідуально, в залежності від доходів сім’ї. Це може бути і 5%, і 9,5%, і може бути навіть 30%».

X. Для отримання коштів невикористаної (зекономленої) субсидії до 1 вересня поточного року громадяни звертаються з відповідною заявою до структурного підрозділу соціального захисту.

На підставі поданих заяв, структурні підрозділи соціального захисту протягом двох місяців від початку нового опалювального сезону виплачують кошти невикористаної житлової субсидії.

XI. Для громадян, які використовують природний газ або електричну енергію для індивідуального опалення, опалювальний період для надання пільг та субсидій встановлюється з 16 жовтня до 15 квітня включно.

XII. Встановлено нові соціальні норми споживання газу і електроенергії:

послуга

До 30.04.2018

З 01.05.2018

природній газ для індивідуального опалення

5,0 куб. метра газу на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період

4,5 куб. метра

електрична енергія для індивідуального опалення

51 кВт·г на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період.

30 кВт·г на

Для детальнішої інформації щодо призначення субсидії, слід звертатись до управління соціального захисту населення Маловисківської райдержадміністрації або ж телефонувати за номером 5-21-53.

Паспорта бюджетних програм

Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації