ПошукНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтвоЗвернення онлайн

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

  • УВАГА! Перевірка централізованої системи оповіщення

    Вівторок, 21 листопада 2017, 11:45
  • Своєчасні навчання з питань цивільного захисту

    Понеділок, 20 листопада 2017, 08:07
  • Відбулись урочистості з нагоди відзначення Дня працівників сільського господарства

    П'ятниця, 17 листопада 2017, 13:12
  • Робоча зустріч

    П'ятниця, 17 листопада 2017, 13:08
  • 14 листопада 2017 року голова районної державної адміністрації Павло Сорока та голова районної ради Світлана Сосновська з робочою поїздкою перебували на території Злинської та Плетеноташлицької сільських рад

    Середа, 15 листопада 2017, 14:22
  • 14 листопада голова районної державної адміністрації Павло Сорока та голова районної ради Світлана Сосновська під час робочої поїздки ознайомились з ходом проведення поточного ремонту доріг

    Середа, 15 листопада 2017, 14:18
  • БЮДЖЕТ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ

    Середа, 15 листопада 2017, 11:40
  • Голова райдержадміністрації провів особистий прийом громадян

    Четвер, 09 листопада 2017, 15:24
  • Відзначили День працівника соціальної сфери

    П'ятниця, 03 листопада 2017, 14:09
  • Напередодні 73-ї річниці з Дня визволення України від фашистських загарбників відбулась урочиста хода та покладання квітів до пам’ятника Загиблим воїнам

    П'ятниця, 27 жовтня 2017, 09:35
  • Засідання ради регіонального розвитку

    Середа, 25 жовтня 2017, 10:09
  • Виступ Президента України на шостому засіданні Ради регіонального розвитку

    Вівторок, 24 жовтня 2017, 13:30
  • Медична реформа. Що зміниться з 2018 року

    Понеділок, 23 жовтня 2017, 07:20
  • Засідання комісії з питання надання соціальної допомоги населенню

    Середа, 18 жовтня 2017, 13:37
  • Виступ Президента під час церемонії складання урочистої клятви вихованцями Київського військового ліцею імені Івана Богуна

    Середа, 18 жовтня 2017, 10:16
  • У районному центрі відбулася урочиста хода, приурочена до Дня захисника України

    Вівторок, 17 жовтня 2017, 08:24
  • Засідання круглого столу

    Неділя, 15 жовтня 2017, 11:15
  • 99-річчя Василя Сухомлинського

    Середа, 04 жовтня 2017, 13:31
  • У Маловисківському районі відзначили Міжнародний День похилого віку та День ветерана

    Середа, 04 жовтня 2017, 12:56
  • Вересневі самоцвіти. Театральні таланти є і на Маловисківщині!

    Вівторок, 03 жовтня 2017, 15:23
Управління соціального захисту населення інформує PDF Друк

Додаток 1

до наказу начальника Управління

соціального захисту населення

Маловисківської районної

державної адміністрації

08 листопада 2016 № 99

 

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади категорії «В»

спеціаліста відділу соціально-трудових відносин Управління соціального захисту населення Маловисківської райдержадміністрації  Кіровоградської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Забезпечує на регіональному рівні планування та реалізацію заходів щодо розробки мобілізаційних планів, підготовку і виконання відповідних мобілізаційних завдань, надання звітів з цих питань відповідним органам державної виконавчої влади; вирішення питань цивільного захисту щодо запобігання надзвичайних ситуацій, які загрожують життю та здоров’ю працівників системи.

Організовує виконання управлінням нормативно-правових актів держави у сфері мобілізаційної підготовки, мобілізації, єдиної державної системи цивільного захисту та встановлених мобілізаційних завдань. Організовує планування, розроблення і здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки, мобілізації та функціонування єдиної державної системи цивільного захисту. Забезпечує взаємодію з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, окремими установами і службами у напряму формування і реалізації державної політики у сфері мобілізаційної підготовки, мобілізації, єдиної державної системи цивільного захисту до функціонування в особливий період. Координує підготовку організацій, установ галузі до переводу на функціонування в особливий період.

Організовує інформаційне і методичне забезпечення мобілізаційної підготовки та мобілізації. Бере участь в роботі щодо визначення потреб (обсягів) фінансування заходів з мобілізаційної підготовки. Подає пропозиції щодо встановлення мобілізаційних завдань організаціям та установам галузі, а також доведення їх до виконавців. Координує заходи щодо обліку та бронювання військовозобов’язаних, здійснювати контроль за веденням цієї роботи, готувати пропозиції щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час. Бере участь в організації та проведенні семінарів, нарад, інших занять з питань мобілізаційної підготовки, мобілізації, функціонування єдиної державної системи цивільного захисту населення з працівниками управління.

Умови оплати праці

Посадовий оклад 1723грн.,

Надбавка за ранг;

Надбавка за вислугу років;

Премія - за наявності достатнього фонду оплати праці;

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про конкурс на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (останній день подання документів 07 грудня 2016 року )

Дата, час і місце проведення конкурсу

 

  • 14 грудня 2016 року  о 9,00 год., в приміщенні
  • Управління соціального захисту населення Маловисківської районної державної адміністрації за адресою: 26200, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, (Жовтнева) 44, кабінет № 8

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Гурін Інна Михайлівна,

тел.(05258) 5-18-67,

ел. адреса: inbox2@mv.kr-admin.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

Освіта

вища освіта ступеня  молодшого бакалавра, бакалавра

Досвід роботи

 

Не потребує

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

Освіта

Технічна або юридична

Знання законодавства

Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4)Кодекс цивільного захисту України;

4)Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють вирішення питань цивільного захисту щодо запобігання надзвичайних ситуацій, які загрожують життю та здоров’ю працівників, реалізацію заходів щодо розробки мобілізаційних планів, підготовку і виконання відповідних мобілізаційних завдань.

Професійні  знання

знання нормативно-правових актів держави у сфері  цивільного захисту та мобілізаційної підготовки; виконання нормативно-правових актів держави у сфері мобілізаційної підготовки, мобілізації, єдиної державної системи цивільного захисту та встановлених мобілізаційних завдань; планування, розроблення і здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки, мобілізації та функціонування єдиної державної системи цивільного захисту.

Якісне виконання поставлених завдань

вміння працювати з інформацією; вміння вирішувати комплексні завдання; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати;

Командна робота та взаємодія

вміння працювати в команді; вміння ефективної координації змін;

Сприйняття змін

здатність приймати зміни та змінюватись

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення;

Особистісні компетенції

відповідальність; системність і самостійність в роботі; орієнтація на саморозвиток; уважність до деталей;

 

Додаток 2

до наказу начальника Управління

соціального захисту населення

Маловисківської районної

державної адміністрації

08 листопада 2016 № 99

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади категорії «В»

провідного спеціаліста сектору прийняття рішення відділу грошових виплат і компенсацій Управління соціального захисту населення Маловисківської райдержадміністрації  Кіровоградської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Виконує функції згідно єдиної технології прийому громадян, яка затверджена начальником управління; здійснює прийом громадян з питань надання усіх видів соціальної допомоги; перевіряє правильність оформлення документів; створює та реєструє особову справу;

Визначає середньомісячний сукупний дохід; здійснює розрахунки розміру допомоги; встановлює  терміни  призначення допомоги; готує проекти рішення щодо призначення (відмови у призначенні) усіх видів соціальної допомоги; вносить дані  особової справи до бази даних одержувачів допомог; готує запити у Пенсійний фонд, підприємствам комунального господарства тощо;

Працює на прийомі,  або на опрацюванні  документів та прийняття рішення згідно графіку ротації відділів, якій затверджується  начальником  управління; виконує функції інформатора-координатора згідно графіку, якій затверджується начальником відділу;  готує проекти відповідей на звернення та заяви,  що надійшли на розгляд;

Сприяє громадянам  в отриманні необхідних документів щодо призначення усіх видів  допомоги та житлової  субсидії; вдосконалює методи організації роботи на основі запровадження сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп'ютерної техніки, засобів зв'язку;

Консультує громадян з питань надання всіх видів соціальної допомоги, ознайомлення з порядком їх оформлення, умовами отримання, переліком необхідних документів, які мають підтвердити ті чи інші відомості, проведення співбесіди із заявниками, визначення потреб сім'ї в інших видах допомоги чи послуг, прийом заяви з необхідними документами, попереднє визначення права на соціальну допомогу.

Умови оплати праці

Посадовий оклад 2240грн.,

Надбавка за ранг;

Надбавка за вислугу років;

Премія - за наявності достатнього фонду оплати праці

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На тимчасовій основі ( на час відпустки по догляду за дитиною  до 11 серпня 2019року)

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про конкурс на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (останній день подання документів 07 грудня 2016 року )

Дата, час і місце проведення конкурсу

 

  • 14 грудня 2016 року  о 9 годині, в приміщенні
  • Управління соціального захисту населення Маловисківської районної державної адміністрації за адресою: 26200, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, (Жовтнева) 44

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Гурін Інна Михайлівна, тел.(05258) 5-18-67,

ел. адреса: inbox2@mv.kr-admin.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

Освіта

вища освіта ступеня  молодшого бакалавра, бакалавра

Досвід роботи

 

Не потребує

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

Освіта

Економічна або  юридична

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

3)Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють вирішення питань надання державних соціальних допомог сім’ям з дітьми.

Професійні  знання

Знання єдиної технології прийому громадян, вміння формувати та реєструвати особові справи; вміння визначати середньомісячний сукупний дохід,  здійснювати розрахунки розмірів допомоги; готувати проекти рішення щодо призначення (відмови у призначенні) усіх видів соціальної допомоги; вміння працювати на прийомі,  або на опрацюванні  документів та прийняття рішення згідно графіку ротації відділів, якій затверджується  начальником  управління; виконання функцій інформатора-координатора згідно графіку, якій затверджується начальником відділу;  підготовка проектів відповідей на звернення та заяви,  які надійшли на розгляд;

Якісне виконання поставлених завдань

вміння працювати з інформацією; вміння вирішувати комплексні завдання; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати;

Командна робота та взаємодія

вміння працювати в команді; вміння ефективної координації змін;

Сприйняття змін

здатність приймати зміни та змінюватись

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення;

Особистісні компетенції

відповідальність; системність і самостійність в роботі; орієнтація на саморозвиток; уважність до деталей;

 

09.08.2016р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсного відбору серед представників громадських об’єднань до складу конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» і «В»

Управління соціального захисту населення

районної державної адміністрації



Відповідно до абзацу третього частини першої статті 27 Закону України "Про державну службу", пунктів 2-4 Порядку обрання представників громадських об'єднань до складу конкурсних комісій з відбору осіб на зайняття посад державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 12 квітня 2016 року № 76 Управління соціального захисту населення райдержадміністрації оголошує проведення конкурсного відбору серед представників громадських об'єднань до складу конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" і "В" Управління соціального захисту населення райдержадміністрації  (далі - Конкурсна комісія).


1.Вимоги до громадських об’єднань, які можуть висувати кандидатів для включення до складу Конкурсної комісії:


Право висувати кандидатів до складу Конкурсної комісії мають громадські об’єднання, які відповідають вимогам, визначеним пунктом 7 Порядку обрання представників громадських об’єднань до складу конкурсних комісій з відбору осіб на зайняття посад державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 12 квітня 2016 року № 76, а саме:

- наявність державної реєстрації громадського об’єднання не пізніше ніж за   12 місяців до дня оприлюднення повідомлення про проведення відбору представників громадських об'єднань до складу Конкурсної комісії;

- наявність статусу юридичної особи;

- провадження статутної діяльності, пов’язаної із сферою розвитку державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана

із діяльністю органу) або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування за період не менш як 12 місяців до дня подання заяви.


2.Вимоги до кандидата від громадського об’єднання:


- наявність громадянства України;

- наявність вищої освіти за освітнім ступенем магістра;

- наявність загального стажу роботи не менше семи років;

- наявність досвіду роботи на посадах державної служби та/або в органах місцевого самоврядування та/або досвіду роботи на керівних посадах в організаціях, установах і на підприємствах незалежно від організаційно - правової форми та форми власності не менше трьох років та / або володіння фаховими знаннями у сфері державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із діяльністю органу) або управління людськими ресурсами;

- володіння державною мовою;

- здатність представляти інтереси суспільства та забезпечувати політично неупереджену та професійну роботу Конкурсної комісії.


Не може бути кандидатом особа, яка:

- визнана судом недієздатною чи обмежено дієздатною;  має не погашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення злочину;

- згідно із вироком суду позбавлена права обіймати відповідні посади; за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;

- піддавалася адміністративному стягненню за корупційне правопорушення протягом останнього року до дня подання документів;

- є державним службовцем або посадовою особою місцевого самоврядування;

- є членом політичної партії;

- є народним депутатом України або депутатом місцевої ради.


3. Строк подання громадськими об’єднаннями заяв про наміри висувати кандидатів та документів щодо кандидатів

з 15 серпня по 30 серпня 2016 року.


4. Перелік документів, що додаються громадськими

об’єднаннями до заяви:

- підписана керівником громадського об’єднання заява;

- копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, статуту, підписані керівником та скріплені печаткою (у разі наявності) такого громадського об’єднання;

- інформація про досвід діяльності, пов’язаної із сферою розвитку державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана

із       діяльністю органу) або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування за період не менш як 12 місяців до дня подання заяви;

- документи та інші матеріали, що підтверджують досвід роботи у сфері розвитку державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із діяльністю органу) або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування протягом не менш як 12 місяців.

Відповідність досвіду роботи громадського об'єднання зазначеним вимогам не може доводитися лише свідченнями (лист, довідка тощо) третіх осіб про наявність такого досвіду.


5. Перелік документів, які подаються громадським об’єднанням

щодо кандидата:

- рішення керівного органу про висування кандидата до складу Конкурсної комісії;

- заява кандидата про згоду на участь у роботі Конкурсної комісії та згода на обробку персональних даних відповідно до законодавства;

- копія паспорта громадянина України кандидата;

- автобіографія кандидата, в якій зазначаються прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності), число, місяць, рік народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, громадську діяльність (у тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях (у тому числі в минулому), відомості про наявність чи відсутність судимості, контактний номер телефону та адреса електронної пошти;

- копія (копії) документа (документів) про освіту;

- мотиваційний лист кандидата, в якому зазначаються особисті підстави для участі у роботі Конкурсної комісії, а також повідомляється адреса електронної пошти для надсилання повідомлень районною державною адміністрацією.


6.Поштова адреса та адреса електронної пошти, на які надсилаються документи громадських об’єднань та їх кандидатів


Поштова адреса: Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, вул.Центральна (Жовтнева), 44, місто Мала Виска, Кіровоградська область, 26200

Адреса електронної пошти:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду



7.Прізвище, ім’я, по батькові, найменування посади, адреса електронної пошти та номер телефону відповідальної особи Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, яка надає додаткову інформацію з питань проведення відбору:


ЩЕРБИНА Світлана Вікторівна - начальник відділу управління персоналом Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, тел.: (0258) 51303;

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду


8.Дата та місце проведення відбору: 08 вересня 2016року, кабінет № 8 Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, вул.Центральна (Жовтнева), 44, місто Мала Виска



Новини законодавства. Виплата одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера

Управління соціального захисту населення Маловисківської районної державної адміністрації повідомляє, що постановою КМУ від 19 серпня 2015 року № 604 затверджено Порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту».
Одноразова грошова допомога виплачується у разі: 
-  загибелі (смерті) волонтера – з дати смерті, що зазначена у свідоцтві про смерть; 
-  встановлення інвалідності – з дати, що зазначена у довідці медико-соціальної експертної комісії. 
Одноразова грошова допомога призначається у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), якщо смерть/поранення волонтера настали:
-  під час надання волонтерської допомоги громадянам в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій, збройного конфлікту, у тому числі в період здійснення догляду за хворими, інвалідами, одинокими, людьми похилого віку та іншими особами, які через свої фізичні, матеріальні чи інші особливості потребують підтримки та допомоги і проживають в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій, збройного конфлікту; 
-  під час надання волонтерської допомоги Збройним Силам, іншим військовим формуванням, правоохоронним органам, органам державної влади під час дії особливого періоду, правового режиму надзвичайного чи воєнного стану, проведення антитерористичної операції, бойових дій, збройного конфлікту. 
У разі загибелі (смерті) волонтера одноразова грошова допомога виплачується у розмірі 500 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб на дату загибелі (смерті), членам сім’ї, батькам та утриманцям загиблого (померлого) волонтера у рівних частинах. У разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) одноразова грошова допомога виплачується волонтеру залежно від групи інвалідності у розмірі: 
-  250 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, – інвалідам I групи; 
-  200 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, – інвалідам II групи; 
-  150 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, – інвалідам III групи. 
Розмір одноразової грошової допомоги у разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) визначається виходячи з прожиткового мінімуму, чинного на дату встановлення інвалідності. 
Для отримання одноразової грошової допомоги волонтери, члени сім’ї, батьки та утриманці загиблого (померлого) звертаються з необхідними документами до міжвідомчій комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера, утвореній Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (далі – міжвідомча комісія). 
Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється на підставі рішення міжвідомчої комісії про призначення одноразової грошової допомоги органами соціального захисту населення: 
-  за місцем проживання особи, зазначеної у рішенні міжвідомчої комісії, – у разі загибелі (смерті) волонтера; 
-  за місцем проживання волонтера – у разі настання інвалідності волонтера. 
Для отримання одноразової грошової допомоги особа, зазначена у рішенні міжвідомчої комісії, подає органам соціального захисту населення такі документи: 
-  заяву про перерахування коштів для виплати одноразової грошової допомоги із зазначенням рахунка в установі банку; 
-  копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації. 
Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється в порядку черговості відповідно до дати подання документів за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету.


УКРАЇНА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я


ГОЛОВИ МАЛОВИСКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

від  25 червня   2015 року                                                                                       № 187-р

м. Мала Виска



Про    новий склад

районної спостережної комісії





У зв’язку з кадровими змінами, що відбулися в   районній державній адміністрації:

1. Затвердити новий склад районної спостережної комісії згідно з додатком..

2. Затвердити графік прийому громадян голови та заступника голови районної спостережної комісії, що додається.

3. Визнати таким, що втратив чинність додаток до розпорядження голови районної державної адміністрації від 10 грудня 2014 року № 460-р. «Про  поновлення повноважень, затвердження Положення та новий склад районної спостережної комісії».

4 . Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на  заступника голови районної державної адміністрації Синчук Л.С..





Голова районної

державної адміністрації                                                                             П.СОРОКА





















Додаток

До розпорядження

голови Маловисківської районної

державної адміністрації

від 25 червня 2015 року

С К Л А Д

районної спостережної комісії

Голова комісії

СИНЧУК

Лілія Сергіївна

- заступник голови районної державної адміністрації

Секретар комісії

НЕХАЄНКО

Анатолій Миколайович

- головний спеціаліст-експерт з умов праці управління соціального захисту населення райдержадміністрації

Члени комісії

БАБАЄВА

Наталія Василівна

- голова районного громадського об’єднання “Ліга інтелектуальних ігор” (за згодою)

ЗОВВА

Анна Василівна

- завідувач  сектору взаємодії з правоохоронними органами, з питань запобігання і виявлення корупції та мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації

ЗОВВА

Юлія Олександрівна

- завідувач юридичного сектору апарату районної державної адміністрації

НЕЧИПУРЕНКО

Анатолій Михайлович

- голова районної організації Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства “Колос” (за згодою)

КРАСОВСЬКИЙ

Олександр Кузьмович

- голова районної організації “Спілка ветеранів України” (за згодою)

КІРІЛОВА

Тетяна Миколаївна

- голова районної організації товариства Червоного Хреста (за згодою)

КУЧЕРЕНКО

Алла Олександрівна

-          директор районного центру зайнятості

(за згодою)

МАРКОВА

Наталя Миколаївна

- директор Маловисківського районного центру соціальних служб для сім»ї, дітей та молоді (за згодою)

РОТБЛАТ

Людмила Теодорівна

- голова районної організації інвалідів “Союз організації інвалідів України” (за згодою)

СІМБАБА

Людмила Валентинівна

- голова Маловисківського районного осередку Всеукраїнської громадської організації «Україна танцювальна» (за згодою)

СКІЧКО

Леонід Леонідович

- голова районної організації Української спілки ветеранів Афганістану (воїнів – інтернаціоналістів)(за згодою)

ХМАРА

Іван Іванович

- заступник начальника, начальник відділу грошових виплат управління  соціального захисту населення райдержадміністрації

ЧУРПІЙ

Костянтин Леонідович

- головний лікар Маловисківської

центральної  районної лікарні (за згодою)

ШЕВЧЕНКО

Олег Миколайович

- голова місцевого осередку у Кіровоградській області Всеукраїнської громадської організації «Асоціація спеціалістів в аграрній сфері « Третейська ініціатива» (за згодою)

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                       А.ГОНЧАРОВА

“ЗАТВЕРДЖЕНО”

розпорядженням голови Маловисківської районної

державної адміністрації

від 25 червня  2015 року №187-р

ГРАФІК

особистого прийому громадян голови та заступника голови районної спостережної комісії Маловисківської районної державної адміністрації


Прийом проводиться з 09.00 год. до 11.00 год.

Голова районної спостережної комісії

Особистий прийом

Заступник голови районної державної адміністрації

СИНЧУК

Лілія Сергіївна

1-а середа кожного місяця





Заступник голови районної спостережної комісії

Особистий прийом

Заступник начальника, начальник відділу грошових виплат управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

ХМАРА

Іван Іванович

3-й четвер кожного місяця




Шановні громадяни!

Важливим аспектом в поверненні до нормального життя людей, які відбули покарання за вчинені злочини, є участь суспільства в їх соціальній адаптації.


Доводимо до Вашого відома, що на території району поновлено повноваження, затверджено Положення, новий склад районної спостережної комісії   та графік особистого прийому громадян головою і заступником голови спостережної комісії при Маловисківській районній  державній адміністрації..


Одними із завдань спостережної комісії є:


- організація громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених та осіб, звільнених від відбування покарання;


- організація виховної роботи з особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, та громадського контролю за їх поведінкою протягом не відбутої частини покарання;


- надання допомоги у соціальній адаптації особам, звільненим від відбування покарання.


Звертаємо увагу, що сільським, селищній та міській радам спостережною комісією запропоновано вирішувати питання щодо здійснення згідно із законодавством заходів соціального патронажу щодо осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк.

За довідками можна звернутись за номером телефону 5-22-71.


Положення, склад комісії та графік особистого прийому громадян головою та заступником голови районної спостережної комісії додається.




“ЗАТВЕРДЖЕНО”

розпорядженням голови районної

державної адміністрації

від 10.12. 2014 року №460-р

ПОЛОЖЕННЯ
про районну  спостережну комісію

1. Це Положення визначає завдання, функції та повноваження районної спостережної комісії (далі комісія).

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Кримінально-виконавчим кодексом України, Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк”, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

Діяльність комісії базується на принципах гласності, демократичності, добровільності, відкритості та прозорості.

3. Основними завданнями районної спостережної комісії є:

організація та здійснення громадського контролю за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів осіб, звільнених від відбування покарання;

організація виховної роботи з особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, та громадського контролю за їх поведінкою протягом невідбутої частини покарання;

надання допомоги у соціальній адаптації особам, звільненим від відбування покарання.

4. Відповідно до покладених завдань районна спостережна комісія:

1) на підставі інформацій органів і установ виконання покарань веде облік осіб, умовно-достроково звільнених від відбування покарання, організовує громадський контроль за поведінкою таких осіб та проведення виховних заходів за місцем їх роботи (навчання) і проживання протягом невідбутої частини покарання;

2) здійснює заходи соціального патронажу щодо осіб, звільнених від відбування покарання, сприяє розвитку мережі центрів соціальної адаптації та інших установ і організацій, діяльність яких спрямована на надання таким особам допомоги у соціальній адаптації;

3) інформує громадськість через засоби масової інформації про результати своєї роботи та про стан дотримання прав людини, захист основних свобод і законних інтересів засуджених осіб під час виконання кримінальних покарань;

4) виконує інші функції відповідно до законодавства.

5. Районна спостережна комісія має право:

1) одержувати від громадських організацій, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів і установ виконання покарань, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності інформацію і документи, необхідні для виконання покладених на неї завдань;

2) проводити особистий прийом засуджених осіб, розглядати їх звернення та приймати за результатами розгляду відповідні рішення;

3) заслуховувати на своїх засіданнях з питань, що належать до компетенції комісії, інформацію посадових осіб органів і установ виконання покарань, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та окремих громадян;

4) доручати представникам громадських організацій і трудових колективів (за їх згодою) проводити виховну роботу та здійснювати контроль за поведінкою осіб, умовно-достроково звільнених від відбування покарання, протягом не відбутої частини покарання, координувати проведення такої роботи;

5) заслуховувати на своїх засіданнях інформацію представників громадських організацій і трудових колективів, що здійснюють громадський контроль за особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, про їх роботу (навчання) та поведінку в побуті, у разі потреби запрошувати таких осіб та заслуховувати їх інформацію;

6) вносити на розгляд органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пропозиції щодо:

поліпшення на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форми власності індивідуально-профілактичної та виховної роботи з особами, засудженими до громадських або виправних робіт, та особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання;

організації трудового та побутового влаштування осіб, звільнених від відбування покарання, сприяння їх соціальній адаптації;

6. До складу районної спостережної комісії входять представники громадських організацій, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та окремі громадяни.

Представники громадських організацій та окремі громадяни становлять не менш як половину складу комісії.

7. Членами спостережної комісії не можуть бути судді, представники органів прокуратури, органів внутрішніх справ, Служби безпеки, Державної кримінально-виконавчої служби, Державної виконавчої служби, адвокати, особи, які мають не погашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість, а також особи, які раніше входили до складу районної спостережної комісії і повноваження яких були припинені достроково з підстав, передбачених підпунктами 4 і 5 пункту 14 цього Положення.

Члени комісії не мають права здійснювати громадський контроль щодо засуджених осіб, які тримаються в установах виконання покарань, якщо вони є близькими родичами таких осіб, а також потерпілими, свідками, захисниками або іншими особами, які беруть або брали участь у кримінальному провадженні щодо засуджених осіб;

8. Голова і секретар спостережної комісії призначаються органом, який її утворив. Заступник голови комісії обирається на її засіданні. Кількісний склад комісії визначається залежно від обсягу роботи.

9. Спостережна комісія утворюється строком на три роки. Орган, який утворив спостережну комісію, повідомляє у засобах масової інформації про припинення повноважень комісії та формування нового її складу не пізніше, ніж за три місяці до цього, а також про дострокове припинення членом комісії своїх повноважень.

Підприємства, установи і організації незалежно від форми власності, які бажають включити до складу комісії своїх представників, подають до органу, який утворює спостережну комісію, відповідні пропозиції, підписані керівником підприємства, установи, або рішення керівного органу організації.

Окремі громадяни подають заяви, підписані особисто.

Орган, який утворює спостережну комісію, може запропонувати увійти до її складу представникам підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та окремим громадянам.

Повноваження спостережної комісії припиняються достроково органом, який утворив комісію, якщо прийняті спостережною комісією рішення суперечать законодавству та призвели до порушення прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб або осіб, звільнених від відбування покарання. Факт такого порушення повинен бути підтверджений компетентним уповноваженим органом.

Рішення про новий склад спостережної комісії оприлюднюється протягом одного тижня після його прийняття. Підприємствам, установам і організаціям та окремим громадянам, пропозиції яких щодо кандидатур до складу спостережної комісії були відхилені, надається вмотивоване рішення органу, який утворив комісію.

10. Голова спостережної комісії, його заступник та члени комісії беруть участь у її роботі на громадських засадах.

11. Повноваження члена спостережної комісії припиняються достроково:

1) за його заявою;

2) за зверненням громадської організації, органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації, що рекомендували особу до складу комісії;

3) у зв’язку з набранням законної сили обвинувальним вироком щодо нього;

4) у разі відсутності без поважних причин на трьох підряд засіданнях спостережної комісії.

12. Не допускається делегування членами спостережної комісії своїх повноважень іншим особам.

13. Організаційною формою роботи спостережної комісії є засідання, які проводяться в міру потреби, але не рідше ніж один раз на місяць.

Засідання спостережної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як половина її складу.

14. На засідання спостережної комісії можуть бути запрошені представники громадських організацій, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, прокуратури, правоохоронних органів, засобів масової інформації та окремі громадяни.

15. Голова районної спостережної комісії:

1) організовує роботу комісії, розподіляє обов’язки між її членами, надає доручення, контролює та перевіряє їх виконання;

2) забезпечує підготовку та затверджує план роботи комісії на півріччя (рік), визначає питання, які підлягають розгляду на її черговому засіданні;

3) представляє комісію особисто або доручає своєму заступнику представляти комісію з питань, що належать до її компетенції, в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форми власності;

4) інформує громадськість через засоби масової інформації про результати діяльності комісії не рідше ніж один раз на півроку та подає щороку до 1 березня звіт органу, який її утворив.

16. Спостережна комісія приймає рішення з питань, що належать до її компетенції, відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

Рішення спостережної комісії оформляється постановою, яку підписує голова комісії.

Постанова спостережної комісії має бути розглянута відповідними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціям незалежно від форми власності.

За результатами розгляду постанови спостережної комісії органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації незалежно від форми власності зобов’язані письмово повідомити спостережну комісію про заходи, вжиті для її виконання, або обґрунтувати причини її невиконання.

Постанова спостережної комісії може бути оскаржена до органу, який її утворив, або до суду.

17. Організаційно-технічне забезпечення діяльності спостережної комісії покладається на орган, який її утворив.

18. Спостережна комісія повинна мати  печатку та бланк із своїм найменуванням








ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядженням

голови районної державної адміністрації

від 10.12. 2014 року №460-р

С К Л А Д

районної спостережної комісії

Голова комісії

ЖАНТАЛАЙ

Сергій Анатолійович

- перший заступник голови районної державної адміністрації

Секретар комісії

НЕХАЄНКО

Анатолій Миколайович

- головний спеціаліст-експерт з умов праці управління соціального захисту населення райдержадміністрації

Члени комісії

БАБАЄВА

Наталія Василівна

- голова районного громадського об’єднання “Ліга інтелектуальних ігор” (за згодою)

ЗОВВА

Анна Василівна

- завідувач  сектору взаємодії з правоохоронними органами, з питань запобігання і виявлення корупції та мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації

ЗОВВА

Юлія Олександрівна

- начальник юридичного сектору апарату районної державної адміністрації

КАРМАННИЙ

Юрій Григорович

- голова районної організації Всеукраїнського спортивного товариства “Колос” (за згодою)

КРАСОВСЬКИЙ

Олександр Кузьмович

- голова ради ветеранів Маловисківського району  (за згодою)

КІРІЛОВА

Тетяна Миколаївна

- голова районної організації товариства Червоного Хреста (за згодою)

КУЧЕРЕНКО

Алла Олександрівна

- директор районного центру зайнятості

(за згодою)

МАРКОВА

Наталя Миколаївна

- директор  Маловисківського районного центру соціальних служб для сім»ї, дітей та молоді (за згодою)

РАКУЛ

Василь Іванович

-начальник Маловисквіського районного управління юстиції

(за згодою)

РОТБЛАТ

Людмила Теодорівна

- голова районної організації інвалідів “Союз організації інвалідів України” (за згодою)

СІМБАБА

Людмила Валентинівна

- голова Маловисківського районного осередку Всеукраїнської громадської організації «Україна танцювальна» (за згодою)

СКІЧКО

Леонід Леонідович

- голова районної організації Української спілки ветеранів Афганістану (воїнів - інтернаціоналістів)(за згодою)

ХМАРА

Іван Іванович

- заступник начальника, начальник відділу грошових виплат управління  соціального захисту населення райдержадміністрації

ЧУРПІЙ

Костянтин Леонідович

- головний лікар Маловисківської центральної  районної лікарні (за згодою)

ШЕВЧЕНКО

Олег Миколайович

- голова місцевого осередку у Кіровоградській області Всеукраїнської громадської організації «Асоціація спеціалістів в аграрній сфері « Третейська ініціатива»

_________________________

“ЗАТВЕРДЖЕНО”

розпорядженням голови районної

державної адміністрації

від 10.12. 2014 року №460-р

ГРАФІК

особистого прийому громадян голови та заступника голови районної спостережної комісії Маловисківської районної державної адміністрації


Прийом проводиться з 09.00 год. до 11.00 год.

Голова районної спостережної комісії

Особистий прийом

Перший заступник голови районної державної адміністрації

ЖАНТАЛАЙ

Сергій Анатолійович

1-а середа кожного місяця





Заступник голови районної спостережної комісії

Особистий прийом

Заступник начальника, начальник відділу грошових виплат управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

ХМАРА

Іван Іванович

3-й четвер кожного місяця


 _______________________________________________________________________________________________________




З метою організації заходів щодо запобігання випадкам переохолодження та надання допомоги людям, у першу чергу малозахищеним верствам населення, при значному пониженні температури повітря в осінньо-зимовий період 2014/2015 років видано розпорядження голови райдержадміністрації від 28.10.2014 р. № 396-р «Про створення пунктів обігріву» яким створено оперативну групу «Соціальний патруль» у складі 9 осіб.

За оперативною групою закріплено автомобіль Волга ГАЗ – 31105-101 (держ. № ВА 6000 АН)  та виділено з резервного фонду райдержадміністрації 200 (двісті) літрів бензину АИ-92.

Визначено телефони «гарячої лінії» (05258)51185 та цілодобово 101. (управління соціального захисту населення (відділ прийому громадян) та Маловисківський районний УДСНС України у Кіровоградській області – відповідальні підрозділи за функціонуванням визначених телефонів).

Інформацію про функціонування мобільного, стаціонарного та пересувних пунктів обігріву та телефони гарячих ліній буде опубліковано у засобах масової інформації та на офіційному веб сайті РДА.

Забезпеченням охорони громадського порядку в місцях розташування пунктів обігріву закріплено за працівниками РВУМВС.

Маловисківська ЦРЛ готова прийняти на лікування хворих з переохолодженням. Для бездомних осіб в терапевтичному відділенні ЦРЛ виділено 2 ліжка.

По Маловисківській міській, Смолінській селищній та сільських радах  розроблено реєстри найбільш уразливих до випадків переохолодження верств населення  та надано його до районного оперативного штабу. Розпорядженнями голів місцевих рад створено оперативні групи «Соціальний патруль», розроблено 30 маршрутів патрулювання та визначено телефони «гарячих ліній». Проведено 11 рейдів.

Робота в даному напрямку продовжується.

Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації