ПошукЗвернення онлайнНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтво

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

НОВИНИ PDF Друк

Служба зайнятості – надійний помічник у ситуації запланованого масового вивільнення

З метою надання службою зайнятості комплексу послуг у ситуації запланованого масового вивільнення працівників, днями фахівці Маловисківської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості зустрілись з працівниками Державного підприємства «Східний гірничо-збагачувальний комбінат», що розташоване в селищі Смоліне.

Важливість заходу полягає в знятті соціальної напруги в колективі та роз’ясненні правових питань працівникам, яких планують вивільнити, законодавства про зайнятість.

Відкриваючи зустріч з працівниками підприємтсва, заступник начальника відділу надання соціальних послуг районної філії Інна Іванівна Косячук повідомила, про те, що  основними засадами державної політики зайнятості є гарантії й права громадян на працю та соціальний захист у разі втрати роботи. Вона наголосила, що всі вивільнені працівники, у разі звернення до служби зайнятості в пошуках роботи, будуть охоплені активними заходами сприяння зайнятості (працевлаштування, організація професійного навчання, підвищення кваліфікації, громадські та інші роботи тимчасового характеру, отримання одноразової допомоги по безробіттю для відкриття власної справи).

Інна Іванівна ознайомила присутніх з ситуацією на ринку місцевому праці, порядок реєстрації в службі зайнятості та послуги, що надаються клієнтам,  інноваційними підходами в роботі служби зайнятості з безробітними Серед них - електронний сервіс «Електронна черга» - за допомогою якого бажаючі мають можливість записатися на індивідуальний прийом до фахівця без попереднього відвідування центру зайнятості для реєстрації або отримання консультації, та ін. До їхньої уваги  були презентовані актуальні вакансії в межах району.

Закінчуючи зустріч фахівець підсумувала, що після звільнення з роботи життя не закінчується, усі труднощі можна подолати. А у разі звернення до служби зайнятості – людина не залишиться наодинці зі своєю проблемою. Поруч будуть фахівці, які допоможуть у вирішенні питань працевлаштування.

 

Інна Косячук, провідний фахівець з питань зайнятості Маловисківської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості

18.04.2019

«Моя професія: консультаційна мережа» - гідний помічник у виборі професії

Платформа «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа»


Шановні старшокласники та шукачі роботи!

Послуги з профорієнтації можливо отримати дистанційно у он-лайн форматі.

Службою зайнятості запроваджена онлайн-профорієнтація за допомогою спеціального сервісу, який можна запустити прямо у браузері Вашого комп'ютера - веб-базована платформа «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа». Відтепер система профорієнтаційного діагностування стала загальнодоступною, усі бажаючі мають можливість безкоштовно отримати послуги з профорієнтації дистанційно у он-лайн форматі без відвідування центру зайнятості, якщо існує потреба у:

- виборі (зміні) професії;

- виборі майбутнього напряму професійного навчання;

- оцінці власних здібностей;

- саморозвитку.

Перетворіть вибір майбутньої професії з «гадання на кавовій гущі» у науково обґрунтований прогноз, виявіть схильності та здібності до різних видів діяльності.
Програма тестування основана на діагностиці й зіставленні трьох основних факторів успішного професійного навчання й самореалізації:

-професійна мотивація визначає глибинні професійні інтереси й цінності;

-структура інтелекту – рівень розвитку інтелекту (ІQ), специфіку структури здібностей;

-психологічні схильності – схильність до певних видів професійної діяльності.

Проходження усіх тестів гарантує високу результативність діагностики та максимально приближений професійний вибір для людини, яка проходить тестування.

Треба пам’ятати, що зайва година часу, витрачена на усвідомлення професійних вподобань, може заощадити роки марних зусиль у «пошуку професії по душі» у майбутньому!

За результатами повного тестування програма пропонує не приблизні напрями професійної самореалізації, а конкретні професії відповідно особистісних інтересів та схильностей, із зазначенням відсотка відповідності.

Всім бажаючим, що потребують вибору або зміни професії, обрання свого кар’єрного шляху, визначення власних професійних інтересів, здібностей, психологічних схильностей, надається можливість безкоштовно отримати послуги з профорієнтації у он-лайн форматі.

Для цього достатньо зв’язатись з профконсультантом центру зайнятості, заявити про своє бажання та отримати код доступу.

Проаналізувати отримані результати можна самостійно, з батьками чи друзями, але краще зрозуміти результати тесту допоможуть фахівці центру зайнятості.

Записатись на тестування або отримати додаткову інформацію можна у будь-якому центрі зайнятості, в т.ч. за допомогою електронної черги за посиланням


Заступник начальника відділу

надання соціальних послуг

Маловисківської районної філії

Кіровоградського обласного

центру зайнятості                                                                                   Інна   Косячук

18.04.2019

1. Якщо особа приймається на роботу за сприяння державної служби зайнятості, чи може вона бути впевнена у тому, що з нею будуть укладені трудові відносини офіційно?

Може, адже зареєстрованому безробітному видається направлення на працевлаштування, в корінці якого роботодавцем зазначається інформація про прийом на роботу з посиланням на відповідний наказ.

Видача направлень на роботу здійснюється на підставі поданих роботодавцем звітів про наявність вільних робочих місць. Такі дані є інформацією про легальну роботу.

Для пошуку роботи не обов’язково реєструватися як безробітному в центрі зайнятості. Є можливість отримувати інформацію про вакансії з Інтернет-сторінки ДСЗ. До речі, сайт служби дозволяє отримувати інформацію не тільки з комп’ютера, а й з мобільних телефонів, що мають доступ до мережі Інтернет.

Інформація про вакансії розміщується на сайті зі звітів роботодавців і є інформацією про легальні трудові відносини. Користувачі соціальної мережі Фейсбук також мають можливість ознайомитись з інформацією про окремі вакансії на сторінці ОЦЗ. Знову ж таки, це інформація про легальну роботу.

Щодо тих зареєстрованих безробітних, які знаходять роботу самостійно, не отримуючи ні направлення від ЦЗ, ні користуючись сайтом служби, то зазначу, що отримання такими особами інформації про легальні трудові відносини на семінарах в ЦЗ очевидно підвищує рівень захищеності їхніх трудових прав.

Іншим шукачам роботи рекомендуємо користуватись інформацією про легальні трудові відносин, що розміщується на сайтах служби, зокрема у рубриці «Правовий порадник шукача роботи» на сторінці ОЦЗ у соціальній мережі Фейсбук.

Принагідно звертаю увагу, що при прийомі на роботу роботодавець не має права вимагати від особи одночасно з поданням заяви про прийом на роботу і подання заяви про звільнення за власним бажанням без зазначення дати такого звільнення.

Дозволю висловити сподівання, що ті заходи, які вживаються державною службою зайнятості в сфері легалізації зайнятості, допоможуть шукачам роботи у знаходженні легальних робочих місць з гідним розміром оплати праці!


2. Чи гарантується легальність трудових відносин при користуванні шукачами роботи послугами приватних агентств зайнятості?

Щодо Приватних агентств зайнятості (ПАЗ) слід зазначити, що законодавством про зайнятість населення передбачено, що можуть діяти 3 види агентств.

Перший вид агентств – це агентства, які надають посередницькі послуги з працевлаштування за кордоном. Діяльність таких агентств ліцензується Мінсоцполітики і регулюється ліцензійними умовами, затвердженими відповідною постановою КМУ. Ліцензіат зобов’язаний, серед іншого, розмістити у приміщенні завірену ним інформацію про характер майбутньої роботи, умови праці у державі працевлаштування. Ліцензіат подає копію завіреного іноземним роботодавцем проекту трудового договору до Міністерства для отримання ліцензії. Копія укладеного клієнтом трудового договору з іноземним роботодавцем має зберігатись у ліцензіата протягом 3-х років після закінчення його дії.

Другий вид агентств – це агентства, які надають посередницькі послуги з працевлаштування в Україні. Діяльність таких агентств не ліцензується. Інформація про них вноситься до переліку, що ведеться Центральним апаратом Державної служби зайнятості. З переліком є можливість ознайомитись на сайті служби. Такі агентства зобов’язані надавати громадянам повну та достовірну інформацію про попит роботодавця на робочу силу, його вимоги щодо кваліфікації, досвіду роботи, про умови, характер роботи та оплату праці. Агентства не мають права свідомо здійснювати набір, працевлаштування або наймання працівників для робіт, пов’язаних з неприйнятними небезпеками і ризиками, а також для робіт, на яких працівники можуть стати жертвами зловживань чи дискримінації будь-якого характеру.

Слід особливо підкреслити, що таким агентствам забороняється отримувати від громадян гонорари, комісійні та інші винагороди. Оплата їх послуг здійснюється виключно роботодавцем.

Принагідно зазначу, що агентства, які подали до центрів зайнятості області річну звітність про працевлаштованих за їх сприянням шукачів роботи, ні в 2018, ні в 2017 роках не звітували про надання посередницьких послуг з працевлаштування в Україні.

Третій вид агентств – це суб’єкти господарювання, які наймають працівників для подальшого виконання ними роботи в іншого роботодавця на умовах трудових договорів. Такі суб’єкти ще називаються агентствами трудового лізингу.

Працівник оформлює трудові відносини з агентством, а виконує трудову функцію у іншого роботодавця. При цьому особа повинна мати всі основні трудові права на рівні з працівниками відповідного підприємства. Розмір заробітної плати має бути у такого працівника не нижчим, ніж розмір зарплати, яку отримує працівник безпосередньо у роботодавця.

Як висновок, якщо приватне агентство зайнятості дотримується вимог законодавства про зайнятість населення, слід розраховувати, що шукачі роботи будуть працевлаштовані на легальні робочі місця.

3. Чи можуть відмовити у прийомі на роботу шукачу роботи, направленому до роботодавця центром зайнятості?

До основних завдань державної служби зайнятості належить сприяння громадянам у підборі підходящої роботи і надання роботодавцям послуг з добору працівників. Таким чином центри зайнятості виконують функцію державного посередника на ринку праці.

Рішення щодо прийому на роботу її шукача, навіть і направленого центром зайнятості, приймається роботодавцем. Роботодавець може проводити співбесіди з кандидатами на працевлаштування з метою визначення відповідності їх професійних знань, вмінь та навичок встановленим вимогам.

Як висновок такої співбесіди, роботодавець може прийняти рішення про прийом особи на роботу, а може і відмовити у прийомі.

Законодавство, надаючи роботодавцю право на прийняття остаточного рішення щодо прийому на роботу особи, одночасно і захищає шукача роботи від неправомірної відмови у прийомі на роботу.

Зокрема, така заборона передбачена Кодексом законів про працю України. Забороняється також відмовляти жінкам у прийнятті на роботу з мотивів, пов’язаних з вагітністю або наявністю дітей, віком до трьох років.

Якщо, все ж таки, така відмова відбувається, то роботодавець зобов’язаний повідомити про причину відмови у письмовій формі. Жінка може оскаржити відмову у судовому порядку.

Роботодавцям забороняється вимагати від осіб, які шукають роботу, подання відомостей про особисте життя.

В оголошеннях про вакансії, що зокрема друкуються у пресі чи розміщуються на сайтах, роботодавцям забороняється зазначати обмеження щодо віку кандидатів, пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам.

Маючі право на самостійний вибір претендента на роботу, роботодавці мають і обов’язок дотримуватись квоти працевлаштування громадян окремих категорій.

Так, встановлена 4-відсоткова квота для працевлаштування осіб з інвалідністю та 5-відсоткова квота для працевлаштування молоді, що вперше шукає роботу, осіб передпенсійного віку, осіб, звільнених після відбуття покарання, батьків з дітьми певного віку, дітей-сиріт, учасників бойових дій.

Роботодавцям слід враховувати, що у разі відмови у прийомі на роботу осіб квотних категорій, центри зайнятості повідомляють органи Держпраці про такі факти.

А якщо роботодавець не дотримується квоти, то такі відмови є підставою для накладення штрафної санкції.

То ж рекомендуємо керівникам підприємств і працівникам кадрових служб уважно ставитись до вирішення питань працевлаштування шукачів роботи і не допускати безпідставних відмов.


4. Чи правомірні дії роботодавця, який не виплачує особі заробітну плату в період стажування чи випробувального терміну?

Вирішуючи питання прийому на роботу кандидата роботодавець має право проводити з ним співбесіду з метою визначення відповідності його професійних знань, вмінь та навичок встановленим вимогам. Не завжди, за результатами такої співбесіди, у роботодавця є можливість встановити чи в повній мірі відповідає працівник роботі, яка йому доручається. В таких випадках, при укладенні трудового договору може бути обумовлене угодою сторін випробування. Умова про випробування повинна бути застережена в наказі про прийняття на роботу.

Слід зазначити, що в період випробування на працівника поширюється законодавство про працю. В тому числі це стосується оплати праці. Умова щодо виплати заробітної плати в період випробування є обов’язковою.

Нормами Кодексу законів про працю України визначені категорії громадян для яких випробування не може бути встановлене.

Це, зокрема, неповнолітні, молодь після закінчення професійно-технічних та вищих навчальних закладів, особи, які пройшли стажування з відривом від основної роботи, особи з інвалідністю, направлені на роботу відповідно до рекомендації МСЕК, особи, з якими укладається строковий трудовий договір строком до 12 місяців, внутрішньо переміщені особи.

Строк випробування не може перевищувати 3-х місяців, а в окремих випадках, за погодженням з профспілками, не може перевищувати 6 місяців.

Щодо стажування зазначу наступне. Одним із різновидів професійного навчання зареєстрованих безробітних є стажування. Таке стажування є підвищенням кваліфікації безробітного з метою набуття практичних умінь і навичок для виконання професійних обов’язків за професією або на посаді, на яку претендує безробітний у роботодавця.

В період стажування зареєстрований безробітний продовжує отримувати допомогу по безробіттю, якщо її строк виплати не закінчився.

Окремо зазначу, що отримання допомоги по безробіттю не є замінником заробітної плати. Під час стажування особа не може безпосередньо працювати. Така особа підвищує свою кваліфікацію та набуває практичні навички.

Наприклад, якщо мова йде про стажування на посаді продавця продовольчих товарів, то безробітний не може самостійно торгувати в магазині. Він має набувати практичні навички поряд з основним працівником. Зрозуміло, що при цьому він і виконує певну роботу. Стажування оформлюється відповідними документами.


5. При працевлаштуванні працівника до фізичної особи-підприємця раніше необхідно було реєструвати трудовий договір у державній службі зайнятості. Чи діє такий порядок зараз?

Статтею 24-1 Кодексу законів про працю України було передбачено, що у тижневий строк з моменту фактичного допущення працівника до роботи підприємець мав зареєструвати укладений у письмовій формі трудовий договір у державній службі зайнятості. З 01.01.2015 року зазначена норма втратила чинність. Трудові договори не потрібно реєструвати в центрах зайнятості.

Ті працівники, які зареєстрували трудові договори раніше і звільняються зараз з роботи, мають можливість звернутись з підприємцями для зняття договорів з реєстрації, відповідні записи будуть внесені до договору та трудової книжки працівника. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, яким затверджено порядок реєстрації трудового договору, на поточний момент не скасовано.

Слід зазначити, що договір підприємця з найманим працівником має бути оформлений обов’язково в письмовій формі. При цьому фізичні особи-підприємці можуть використовувати форму договору, яка затверджена наказом Мінпраці та соцполітики. Пункти щодо реєстрації в центрах зайнятості договорів необхідно виключити.

Щодо роботи у підприємців слід також зазначити, що на відміну від роботи у юридичної особи, трудова книжка зберігається на руках у працівника. Відміна процедури реєстрації трудових договорів в ДСЗ не скасувала цю норму інструкції про порядок ведення трудових книжок.


6. Які правові наслідки виникають для безробітного у разі його нелегального працевлаштування?

Порядком реєстрації безробітних передбачено, що реєстрація безробітного припиняється з початку зайнятості особи. Під такою зайнятістю мається на увазі, зокрема, працевлаштування за наймом на умовах трудового договору, укладення цивільно-правового договору про виконання робіт чи надання послуг. Реєстрація безробітного припиняється також у разі встановлення факту виконання ним оплачуваної роботи чи надання послуг.

Оптимальним, при працевлаштуванні безробітного, є повідомлення ним безпосередньо центру зайнятості про такий факт. Якщо безробітний працевлаштований за направленням ЦЗ, він подає корінець такого направлення, заповнений роботодавцем. Якщо безробітний працевлаштувався самостійно, він повідомляє про це кар’єрного радника та подає заяву про припинення реєстрації. При цьому вносяться записи до його трудової книжки про припинення виплати допомоги по безробіттю, у разі якщо така виплата ще не закінчилась.

Окрім повідомлення про свій факт працевлаштування самим безробітним, ЦЗ отримує таку інформацію також в результаті розслідування страхових випадків і отримання інформації з персоніфікованої звітності про сплату єдиного внеску. Проходить певний проміжок часу, але в будь-якому випадку така інформація надходить до ЦЗ.

Тому рекомендуємо безробітним не допускати одночасного отримання ДБ та працевлаштування і своєчасно інформувати про це ЦЗ.

Якщо така інформація приховується, то безпідставно отриманні кошти будуть стягнуті з безробітного.

У випадку працевлаштування без належного оформлення трудових відносин зрозуміло, що дані персоніфікованого обліку до ЦЗ не надійдуть.

Але, як вже було зазначено, встановлення факту виконання безробітним оплачуваної роботи чи надання послуг є підставою для припинення його реєстрації в ЦЗ. Інформація про такі факти, зокрема, може надійти від органів Держпраці, які проводять контрольні заходи щодо легалізації трудових відносин. Тому, якщо такі факти будуть встановлені, безпідставно отриману допомогу по безробіттю також слід буде повернути.

Нові критерії для перевірок з охорони праці та зайнятості населення: аналіз від редакції

04.04.2019


27 березня набрали чинності нові критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів від Держпраці. Розглянемо їх детальніше

Як ми вже повідомляли раніше, 27 березня офіційно опублікована та набрала чинності постанова КМУ від 06.02.2019 р. №223.

Нею затверджені Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю, заходів державного гірничого нагляду Державною службою України з питань праці.

Кабмін поділив ці критерії за сферами застосування. Тому для зручності ми наводимо їх у таблиці.

У сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення.

Зверніть увагу! При визначенні відповідності критеріям застосовується інформація щодо останніх 5 років, що передують плановому періоду.

1. Наявність у СГ  об’єктів підвищеної небезпеки, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що не виведені з експлуатації, а також їх фактична експлуатація;

2. виконання суб’єктом господарювання робіт підвищеної небезпеки;

3. використання у діяльності суб’єкта господарювання шкідливих речовин III або IV класу небезпеки;

4. порушення вимог законодавства у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки, вимог законодавства з питань гігієни праці, застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, виявлені за результатами заходів державного нагляду (контролю);

5. порушення вимог законодавства у сфері охорони праці, промислової безпеки, поводження з вибуховими матеріалами, виявлені за результатами заходів державного нагляду (контролю);

6. порушення вимог законодавства з охорони праці щодо розслідування нещасного випадку, виявлені за результатами заходів державного нагляду (контролю);

7. настання нещасних випадків, наявність випадків гострого або хронічного професійного захворювання у працюючої особи СГ.

У сферах зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю

1. Порушення СГ вимог законодавства про зайнятість населення;

2. застосування праці іноземців або осіб без громадянства та осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця, протягом останніх 2 років, що передують плановому періоду;

3. порушення СГ вимог законодавства про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю;

4. одержання СГ державної допомоги у вигляді пільг з оподаткування, поворотної та безповоротної фінансової допомоги, цільової позики, дотації за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю;

У сфері здійснення державного гірничого нагляду

1. Порушення вимог законодавства, правил і норм щодо проведення робіт, пов’язаних з геологічним вивченням надр, їх використанням та охороною, а також використанням і переробкою мінеральної сировини, що виявлені протягом останніх 5 років, що передують плановому періоду


А далі вже йдеться про більш конкретну інформацію, яку наведено у додатках до Критеріїв. Усього маємо 6 додатків, у кожному з яких наведено щось своє:

В додатках 1 та 4

Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення і Перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику, їх показники та кількість балів за кожним показником

В додатках 2 та 5

Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері додержання законодавства про зайнятість населення, зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю і Перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику, їх показники та кількість балів за кожним показником

В додатках 3 та 6

Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері здійснення державного гірничого нагляду і Перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику, їх показники та кількість балів за кожним показником

Ступінь ризиковості та періодичність проведення перевірок

Залежно від того, скільки факторів ризику буде виявлено у СГ  та скільки балів вони «коштуватимуть», встановлюються два головних моменти.

По-перше, це ступінь ризикованості такого СГ:

  • від 41 до 100 балів —  високий ступень ризику;
  • від 21 до 40 балів —  середній ступень ризику;
  • · від 0 до 20 балів —  незначний ступень ризику.

По-друге, це періодичність проведення  заходів контролю (зокрема, інспекційних відвідувань) від Держпраці, які «загрожуватимуть» СГ:

  • високого ступеня ризику — не частіше одного разу на два роки;
  • середнього ступеня ризику — не частіше одного разу на три роки;
  • незначного ступеня ризику — не частіше одного разу на п’ять років.

Отже, від того, скільки балів за критеріями в додатках ви наберете, напряму залежить те, як часто ваша назва з’являтиметься в планах-графіках перевірок від Держпраці!

Втім, тут у Держпраці є можливість для маневру. Періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) може змінюватися у разі відсутності суттєвих порушень СГ вимог законодавства шляхом встановлення коефіцієнта 1,5. Зазначене положення не застосовується до суб’єктів господарювання, віднесених до високого ступеня ризику.

Ризики у роботодавців і не тільки

Візьмемо, наприклад, додаток 2 із ризиками, які аналізуватимуться Держпраці для контролю за виконанням законодавства з зайнятості населення і працевлаштування інвалідів.

Тут ризики поділені за 6 напрямками (інтересами суспільства або цілями контролю).

Життя та здоров’я людини


Ненадання або неналежне надання послуги з працевлаштування за кордоном

Відсутність у держави інформації про працевлаштованих громадян

Тут зрозуміло, що йдеться лише про тих СГ, які надають такі послуги



Належна якість продукції, робіт та послуг (немайнові блага)

Ненадання або неналежне надання послуги з посередництва у працевлаштуванні за кордоном

Відсутність у держави інформації про працевлаштованих громадян, у тому числі за кордоном

Належна якість продукції, робіт послуг (майнові блага)

Інші суспільні інтереси

Неправомірне використання праці іноземців або осіб без громадянства та осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця на території України


Неповна виплата заробітної плати іноземцям та особам без громадянства, що працюють на території України


Порушення порядку масового вивільнення працівників


Необґрунтована відмова у працевлаштуванні громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню


Дискримінаційна реклама про вакансії (прийом на роботу)


Допуск працівника до роботи без належного оформлення


Незабезпечення працевлаштування осіб з інвалідністю

А ось це вже стосується всіх роботодавців без винятку!

Кожне з цих порушень вимагає окремого докладного аналізу. Про них радимо прочитати у наших матеріалах:


Інші суспільні інтереси (належне державне управління)

Відсутність у держави інформації про працевлаштованих громадян, у тому числі за кордоном


Інші суспільні інтереси (публічні фінанси)

Несплата податків та інших обов’язкових платежів, що нараховуються у зв’язку з оплатою праці


Несплата адміністративно-господарських санкцій за порушення нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю

Це теж стосується кожного з роботодавців. Тож, будьте уважні!

Наявність боргу зі сплати «зарплатних» податків та/або виявлення недоплат при перевірках підвищує ступінь вашого ризику і частоту відвідувань інспекторів від Держпраці саме до вас!


Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації