ПошукЗвернення онлайнНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтво

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

НОВИНИ PDF Друк

01.06.2020

На Кіровоградщині стартував обласний етап проекту «Пакт заради молоді»

Учора, 28 травня, відбулося онлайн-відкриття Всеукраїнського проекту «Пакт заради молоді-2020» у Кіровоградській області. Цей проект в області  реалізується Центральноукраїнським державним будинком художньої та технічної творчості і ГО «Молодіжний центр Кіровоградської області» спільно з Центром «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності», Фондом Народонаселення ООН в Україні.

У заході узяли участь представники громадських організацій, обласної влади, місцевого бізнесу, а також фахівці обласного центру зайнятості.

«Влада-освіта-бізнес: саме така підтримка сьогодні важлива для реалізації потенціалу молоді у нашому регіоні. Зайнятість серед молоді є одним з надзвичайно важливих питань, яке має значний соціальний та економічний вплив на суспільство. З одного боку, молодий вік сприяє високій мобільності, відкритості, готовності до змін, а з іншого – молодим людям не вистачає навичок та досвіду, щоб бути конкурентними на ринку праці. Маємо надію, що саме таку підтримку і отримає наша вмотивована молодь», – відкриваючи захід зазначила Олена Арутюнян, директорка Центральноукраїнського державного будинку художньої та технічної творчості.

О. Арутюнян акцентувала увагу учасників вебзустрічі на тому, що проект «Пакт заради молоді» – це проект, спрямований на об’єднання зусиль влади, бізнесу, освіти та власне молоді задля професійної визначеності та працевлаштування молодих людей.

Підтримуючи ініціативу, президент Кіровоградської торгово-промислової палати  Ірина Саєнко наголосила, що, на її переконання, успіх держави полягає в успішності його молоді, саме тому торгово-промислова палата завжди підтримує активних і талановитих молодих людей, які бачать своє майбутнє в Україні. Вона нагадала, що вже кілька років поспіль Палата виступає організатором та партнером олімпіад, форумів, семінарів, тренінгів для молоді. «Можна перерахувати безліч наших заходів, які допомагають молоді реалізуватися, втілити в життя свої ідеї, перейняти досвід успішних проектів і компаній. Ми і далі будемо мотивувати молодь, де потрібно –  вчити і підказувати, а де потрібно – будемо вчитися самі!», –  наголосила І. Саєнко.

Схвально відгукнувся та підтримав ініціативу реалізації зазначеного проекту в області директор ТОВ «Арака» Тігран Хачатрян. Він повідомив, що  його підприємство завжди йде на зустріч молодим фахівцям. Сьогодні компанії зацікавлені в молодих співробітниках, адже це саме ті, хто вносить інновації та креатив у роботу. Т. Хачатрян зауважив, що робота є, і закликав всіх, хто бажає працювати, бути активнішими у пошуку роботи та мобільними.

Підтримуючи керівника ТОВ «АРАТА», начальник відділу організації профорієнтації Наталія Невідома зазначила, що для тих, хто має бажання працювати, робота є. «Плануючи кар’єру, обираючи професію, вид діяльності, робоче місце,  важливо орієнтуватися в першу чергу на те, що знаходить відгук у вашому серці. Якщо людина не буде «горіти» своєю справою – то не зможе отримувати задоволення від роботи, а отже, і досягти успіху. Прислухайтеся до себе: що мені цікаво і дається легко? Чим насправді хочеться займатися?  У якій галузі зможу розвиватися? Що може мотивувати розвиватися, досягати нових вершин? А далі співставте знання про себе з ситуацією на ринку праці та визначте напрямки, в яких зможете реалізуватися. Будьте активними, цілеспрямованими, не бійтеся експериментувати!» – з такими словами Н. Невідома звернулася до молодих учасників проекту.

Також Н. Невідома зупинилась на професіях, які актуальні сьогодні, та тих, які будуть затребувані в майбутньому: «Бути затребуваним на ринку праці, це означає упродовж життя бути готовим до розвитку, самоосвіти, оволодіння новими навичками, розширення професійних компетентностей».

Протягом двох тижнів відбудеться серія дистанційних майстер-класів і тренінгів «Skills Lab: успішна кар’єра» для молоді, яка приєдналась до проекту.

Довідково. Всеукраїнський проект «Пакт заради молоді-2020»  вперше було підписано 17 березня 2016 року з метою об'єднати зусилля компаній, держави та освіти для вирішення проблем працевлаштування молодих людей. Українська ініціатива одна з найактивніших у Європі і на сьогодні до неї приєдналося 123 компанії з 14 міст України. Роботодавці спільно зобов'язались до 2020 року сприяти створенню мінімум 700 партнерств між бізнесом та освітнім сектором, забезпечити 50 000 місць для стажування та першої роботи молоді, а також створити умови для забезпечення 1000 молодих людей менторською підтримкою з питань побудови кар'єри.

01.06.2020

З 29 травня діють нові правила надання допомоги по частковому безробіттю

У газеті «Голос України» від 28.05. 2020 р. №87 опубліковано Закон №591-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)».

Законом, який набуває чинності сьогодні, 29 травня 2020 року, внесені зміни, які дають можливість скористатися допомогою по частковому безробіттю практично всім підприємцям, які зупинили/скоротили діяльність через карантин.

Зокрема:

  • допомогу по частковому безробіттю звільнили від оподаткування ПДФО та ВЗ;
  • надано можливість отримувати допомогу по частковому безробіттю не тільки працівникам, а й фізичним особам - підприємцям;
  • збільшено термін для звернення за отриманням допомоги по частковому безробіттю з 30 календарних днів з моменту зупинення (скорочення) діяльності до 90 календарних днів.

Пропонуємо роботодавцям скористатися можливістю підтримати свій бізнес у період карантину та зберегти робочі місця для працівників!

25.05.2020

ТОП-8 змін ринку праці після карантину: служба зайнятості зробила прогноз щодо сфери працевлаштування

Минуло два місяці з початку карантину. Експерти щиро визнають, що запобіжно-карантинні заходи, прийняті з метою запобігання поширенню пандемії, мали негативні наслідки для соціально-економічної сфери навіть у найрозвиненіших державах світу.

Державна служба зайнятості оприлюднила свій прогноз стосовно перспектив розвитку сфери зайнятості під час і після карантину.

1. Форми дистанційної зайнятості будуть вдосконалюватися. Більш деталізовано будуть відображені аспекти переведення працівників на такі умови роботи, збереження зарплати та поєднання такої зайнятості з можливістю більше уваги приділяти сім'ї та вихованню дітей. На рівні компаній це подекуди спричинить додаткові витрати на зміну внутрішніх процесів;

2. Дистанційна робота підвищить попит й на дистанційне навчання;

3. Працівники робитимуть вибір на користь легальної зайнятості. Краще мати роботу зі скромним, але гарантованим заробітком та можливістю отримання лікарняного, аніж товстий зарплатний конверт і перспектива втрати роботи будь-якої миті;

4. Роль держави зростатиме. Уже сьогодні роботодавці звертаються за підтримкою до служби зайнятості задля збереження робочих місць;

5. Обираючи професію, зважте, чи є вона затребуваною на ринку праці. Якщо ні, то вам загрожуватиме скорочення в першу чергу;

6. Значення гігієни праці та безпеки на виробництві посилиться;

7. Уже зараз потрібні програми, які забезпечать недопущення погіршення становища жінок, адже вони, насамперед, припиняють виконувати трудові обов'язки через догляд за дітьми;

8. Зросте усвідомлення важливості солідарності замість індивідуалізованих рішень. Стає зрозуміло, що добробут одних людей залежить від добробуту тих, хто їх оточує.

Фахівці центрів зайнятості не припиняють дистанційно підбирати для безробітних підходящі вакансії, а для роботодавців – кваліфікований персонал. Адже в період дії карантину продовжують працювати підприємства, які забезпечують життєдіяльність країни: продуктові та господарські магазини, комунальні служби, лікарні, аптеки, транспортні підприємства, пошта, фінансові та інші установи.

25.05.2020

Освітній портал державної служби зайнятості пропонує мешканцям Кіровоградщини 8 курсів для навчання

Освітній портал державної служби зайнятості призначений для отримання користувачами інформації про ринок праці, вимоги роботодавців до претендентів на роботу, правила та норми складання сучасних документів, що супроводжують пошук та отримання роботи (наприклад, резюме та супровідний лист).

Для тих, хто шукає працівників, пропонується інформація про послуги державної служби зайнятості, які допоможуть швидше знайти необхідного фахівця та витратити при цьому мінімум грошей. Якщо немає можливості швидко підібрати працівника швидко – пропонується навчити найбільш підходящого з тих, хто шукає роботу. Тож,  роботодавці можуть отримати додаткову інформацію про освітні програми і навчальні заклади державної служби зайнятості.

Для роботодавців пропонуються 3 курси:

Зараз на Освітньому порталі доступні 8 курсів для населення:

Крім того, освітня платформа містить контент, що відповідає освітнім та інформаційним потребам соціальних працівників, зокрема фахівців центрів зайнятості. Відвідавши вебінари, онлайн тренінги та опрацювавши наведені конспекти, спеціалісти матимуть змогу розвити та удосконалити власні знання і навички, підвищити свій фаховий рівень.

22.05.2020

HR-и Кропивницького дізнавалися про можливості отримання фінансової підтримки від держави

Учора, 21 травня, за допомогою сервісу AnyMeeting, відбулось засідання HR-клубу Кропивницького, за участі представників обласного центру зайнятості. Засідання присвячувалося наданню роботодавцям Кіровоградщини допомоги по частковому безробіттю.

Заступник директора обласного центру зайнятості Богдан Стоян розповів  учасникам вебзасідання клубу про  механізм надання роботодавцям допомоги по частковому безробіттю на період карантину. «Ця державна програма спрямована, насамперед, на збереження робочих місць, а надалі – стимулювання активності та відновлення бізнесу після завершення дії обмежувальних заходів із протидії поширенню коронавірусної інфекції. За цією державною програмою на Кіровоградщини виділено 50 мільйонів гривень», – поінформував Б. Стоян.

Співзасновниця HR-клубу Кропивницького, HR-менеджер компанії ItDevelopCorp Юлія Моторна зазначила, що надання роботодавцям допомоги по частковому безробіттю є значною підтримкою від держави: «Такий вид виплат є великим плюсом для наших роботодавців. Це надзвичайний ресурс для збереження робочих місць».

Б. Стоян, у свою чергу, коротко зупинився на документах, які мають подати роботодавці з метою отримання допомоги по частковому безробіттю. «Хочу наголосити на тому, що кошти надаються саме для виплати підтримки найманим працівникам, а не для використання у потребі підтримки підприємства», – зауважив Б. Стоян.

Наприкінці вебінару, для охочих детально ознайомитись з покроковою інструкцією щодо порядку отримання допомоги по частковому безробіттю, Б. Стоян запропонував завітати до Інтернет-сторінки державної служби зайнятості, де у рубриці «Роботодавцям» (підрубрика «Допомога по частковому безробіттю на період карантину»), у зрозумілій формі, висвітлено зазначене питання.

19.05.2020

Як знайти роботу в сучасних умовах: служба зайнятості запрошує на вебінар

Що треба знати, щоб знайти роботу в сучасних умовах? Які ресурси задіяти? Де шукати інформацію про вільні робочі місця? Відповіді на ці та інші питання Ви дізнаєтеся під час інформаційного вебінару під назвою «Сучасні джерела пошуку роботи», що відбудеться 21 травня 2020 року об 11.00 год.

Тривалість заходів 40-45 хв.

Участь у вебінарі є безкоштовною.

Для попередньої реєстрації у вебінарі, необхідно надіслати на електронну адресу відділу організації профорієнтації обласного центру зайнятості ( Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ) повідомлення з текстом у темі «Участь у вебінарі (вебінарах)», вказавши прізвище, ім’я та власні контактні дані.

За додатковою інформацією звертайтеся за телефоном: 0(522) 32 28 41

18.05.2020

На Кіровоградщині проводиться конкурс на звання «Кращий роботодавець року»

З метою заохочення роботодавців до збереження діючих та створення нових робочих місць, збільшення кількості працюючих, підвищення ефективності використання робочої сили та виробництва в цілому, виробництва конкурентоспроможної продукції, робіт (послуг), а також зменшення напруженості на ринку праці Кіровоградщини, у 2020 році проводиться конкурс на звання «Кращий роботодавець року».

Наразі розпочато підготовчий етап проведення конкурсу, активним учасником якого є Кіровоградський обласний центр зайнятості.

Участь у конкурсі можуть узяти великі, середні та малі підприємства, установи, організації усіх форм власності.

Переможці конкурсу визначаються за номінаціями серед суб'єктів господарювання з середньообліковою чисельністю працівників:

  • до 20 осіб;
  • від 21 до 100 осіб;
  • від 101 до 500 осіб;
  • від 501 до 1000 осіб.

Переможці конкурсу нагороджуються спеціальними дипломами та відзнаками.

Детальніше з основними критеріями визначення переможців конкурсу можна ознайомитись у Положенні про порядок проведення в області у 2020 році конкурсу на звання «Кращий роботодавець року».

18.05.2020

Пошук роботи: безробітним Кропивниччини розповіли, як використовувати нові можливості

«Пошук роботи: шукаємо нові можливості» – під такою назвою Кіровоградським обласним центром зайнятості проведено онлайн семінар для шукачів роботи. Учасники вебінару дізнавалися як знайти роботу в сучасних умовах, які інструменти при цьому використовувати, чому важливо бути активним у пошуку роботи, особливо в умовах карантину.

Захід відбувся у форматі діалогу, під час якого усі бажаючі мали змогу висловити свої думки щодо даної теми та отримати відповіді на питання. Виконуючи вправу «Похвали себе», вони демонстрували свої головні досягнення, універсальні якості, навички та здібності. Вміння хвалити себе допомагає у складанні резюме, записі відеорезюме, підготовці до співбесіди чи онлайн-співбесіди з роботодавцем.

Учасники онлайн-семінару розглянули етапи пошуку роботи, а саме: формування власного бажання (постановка планів і цілей); аналіз власних можливостей (аналіз сильних і слабких сторін); пошук потенційних вакансій (використання електронних сервісів служби зайнятості). Детальніше зупинилися на етапах запису відеорезюме та онлайн-співбесіді з роботодавцем – зручних інструментах пошуку роботи, які є актуальними на сучасному етапі, та їх перевагами.

«Пошук роботи  – це теж робота. Та якщо проаналізувати це питання грамотно, використовуючи при цьому усі сучасні можливості – можна позбавити себе зайвих проблем і своєчасно опинитися в потрібному місці, в потрібний час. Будьте активними, створюйте резюме , записуйте відеорезюме та поспішайте назустріч роботі своїй мрії», – зазначила Галина Хлань, провідний фахівець відділу організації профорієнтації Кіровоградського обласного центру зайнятості.

12.05.2020

На Кіровоградщині перші 12 підприємств отримають допомогу по частковому безробіттю

Програма фінансової підтримки малого та середнього бізнесу на період карантину почала діяти. Насамперед вона покликана зберегти робочі місця, а надалі – стимулювати відновлення бізнесу після завершення дії обмежувальних заходів.

На сьогодні обласним центром зайнятості прийнято 12 позитивних рішень щодо надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину близько 70 працівникам.

«Допомога по частковому безробіттю на період карантину надається центрами зайнятості, працівникам, у разі втрати ними частини заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням діяльності через проведення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби, за зверненням роботодавця із числа суб’єктів малого та середнього підприємництва, для її виплати працівникам. Право на звернення з метою отримання допомоги мають роботодавці – як юридичні особи, так і приватні підприємці», – розповів заступник директора Кіровоградського обласного центру зайнятості Богдан Стоян.

Допомога по частковому безробіттю на період карантину надається у разі сплати роботодавцем єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування протягом шести місяців, що передують даті зупинення діяльності.

04.05.2020

Додаткові кошти: Уряд виділив 6 мільярдів гривень на виплати безробітним

27 квітня Кабінет Міністрів України на позачерговому засіданні ухвалив постанову «Про виділення коштів для надання фінансової допомоги Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття», а також затвердив  Порядок використання виділених коштів.

Цим документом передбачено надання 6 млрд грн на подолання ситуації, що склалася на ринку праці у зв’язку із запровадженням карантину.

Згідно з постановою кошти розподілять у такий спосіб:

  • 1,277 млрд грн – для виплати допомоги по безробіттю. Ці кошти буде адресовано, зокрема, на забезпечення виплат збільшеної на період карантину мінімальної допомоги (з 650 грн до 1000 грн), а також на виплату допомоги по безробіттю у період карантину з 1 дня реєстрації в державній службі зайнятості.

Нагадаємо, що на період карантину для осіб, які звільнилися з роботи за власним бажанням, не застосовуються вимоги щодо скорочення виплати допомоги по безробіттю строком до 90 днів. 

  • 4, 723 млрд грн – для виплати допомоги по частковому безробіттю. Ці гроші виплачуватимуть роботодавцям – представникам малого та середнього бізнесу ­­-  за кожну годину, на яку працівникові було скорочено тривалість робочого часу, (із розрахунку двох третин тарифної ставки, встановленої працівникові, але не більше розміру мінімальної заробітної плати (4723 грн).

«Прийнята постанова, якою виділено 6 млрд грн, дозволить вирішити дві наші ключові цілі. Перша - це забезпечити реальну допомогу тим людям, які зараз, на жаль, вже втратили роботу. А друга допомогти роботодавцям з виплатою зарплат працівникам і тим самим запобігти звільненню, зберегти робочі місця», – зазначив Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Ігор Петрашко.

29.04.2020

Порядок набув чинності: роботодавці Кіровоградщини можуть звертатися за допомогою по частковому безробіттю

Закон України від 13.04.2020 р. № 553-IX, який набув чинності ще 18.04.2020 р. уточнив порядок та умови виплати допомоги по частковому безробіттю на період карантину (далі - допомога). Однак досі була відсутністя відповідна постанови КМУ, яка мала визначити порядок надання допомоги.

І ось 28.04.2020 р. офіційно опублікована постанова КМУ «Про затвердження Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22.04.2020 р. № 306.

За яких умов роботодавці зможуть виплачувати своїм працівникам допомогу?

1. Допомогу виплатять застрахованим особам, з якими роботодавцем оформлено трудові відносини (крім осіб, які отримують пенсію), у разі втрати ними частини зарплати внаслідок вимушеного скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв'язку із зупиненням (скороченням) діяльності. Для цього потрібно буде зверненням роботодавця для її виплати працівникам, з якими не припинено трудові відносини.

2. Допомога надають за кожну годину, на яку працівникові скорочено передбачену законодавством тривалість робочого часу, з розрахунку 2/3 тарифної ставки (окладу), встановленої працівникові відповідного розряду. Розмір допомоги не може перевищувати розміру мінімальної зарплати.

3. Допомогу надають на строк зупинення (скорочення) діяльності та протягом 30 календарних днів після завершення карантину за умови сплати роботодавцем ЄСВ протягом шести місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності.

4. Виплачує працівникам допомогу саме роботодавець, з яким оформлено трудові відносини (крім осіб, які працюють у роботодавця за сумісництвом).

Аби отримати допомогу роботодавець має звернутись до центру зайнятості за місцем реєстрації його як платника ЄСВ та подати такі документи:

1. заяву у довільній формі, в якій, зокрема, зазначають інформацію про належність роботодавця до суб'єктів малого або середнього підприємництва та до якої додаються засвідчені роботодавцем копії підтвердних документів щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за календарний рік, що передує року подання до центру зайнятості документів;

2. засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності;

3. відомості про працівників (П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків), в яких виникло право на допомогу;

4. видану ДПС довідку про сплату ЄСВ за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності.

Якщо буде прийнято рішення про надання допомоги, то між центром зайнятості та роботодавцем протягом трьох робочих днів укладається договір про надання допомоги.

Перерахує роботодавцю кошти для виплати працівникам допомоги центр зайнятості на підставі відомостей про осіб, наданих роботодавцем, щомісяця протягом трьох робочих днів після зарахування відповідних коштів на рахунок центру зайнятості.

Роботодавець виплачує допомогу працівникам у строк не більше ніж три робочих дні після надходження коштів на свій рахунок за окремою платіжною відомістю для виплати допомоги. Копія зазначеної відомості з підтвердженням перерахування коштів на рахунок працівника подається центру зайнятості не пізніше ніж протягом п'яти календарних днів після виплати працівникам допомоги.

29.04.2020

Допомога по частковому безробіттю на період карантину: як роботодавцю отримати допомогу по частковому безробіттю на період карантину?

  • Покрокова інструкція щодо отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину

https://www.dcz.gov.ua/…/pokrokova-instrukciya-shchodo-otry…

  • Порядок надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину

https://www.kmu.gov.ua/…/5ea/714/1ae/5ea7141aebac3793068571…

  • Примірний договір про надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину (форма)​

https://www.dcz.gov.ua/…/prymirnyy_dogovir_pro_nadannya_dop…

  • Відомості про осіб, щодо яких виконуються вимоги частини третьої статті 47^1 Закону України «Про Зайнятість населення» (форма)

https://www.dcz.gov.ua/…/vidomosti_pro_osib_shchodo_yakyh_v…

  • Електронні поштові скриньки центрів зайнятості

https://www.dcz.gov.ua/…/elektronni-poshtovi-skrynky-centri…

  • Більш детально за посиланням

https://www.dcz.gov.ua/…/dopomoga-po-chastkovomu-bezrobitty…

27.02.2020

Звільнення з роботи за власним бажанням під час карантину: чи призначається допомога по безробіттю?

Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 31 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» особам, звільненим з роботи за власним бажанням без поважних причин або за угодою сторін, тривалість виплати допомоги по безробіттю скорочується на 90 календарних днів. При цьому при звільненні з роботи  за власним бажанням без поважних причин виплата скорочується з першого дня призначення, а при звільненні за угодою сторін – скорочення застосовується в кінці виплати (при стандартній тривалості виплати в 360 календарних днів – з 271-го дня).

Законом України від 13.04.2020 № 553-IX «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» (набрав чинності 18.04.2020) внесено зміни, у тому числі, до вищевказаного Закону, а саме – установлено, що на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, для осіб, які втратили роботу в період карантину, не застосовуються вимоги щодо скорочення тривалості виплати допомоги по безробіттю, визначені пунктом 1 частини п'ятої статті 31 цього Закону, при цьому загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю для таких осіб не може перевищувати 270 календарних днів.

Враховуючи, що карантин розпочався 12.03.2020, дія цих правових норм поширюється на осіб, звільнених з роботи за власним бажанням без поважних причин або за угодою сторін починаючи з 12.03.2020. Відповідно ці громадяни мали можливість зареєструватись в державній службі зайнятості з 13.03.2020.

Таким чином, особам, звільненим з роботи за власним бажанням без поважних причин, виплата допомоги по безробіттю буде здійснюватись з першого дня її призначення і триватиме не більше 270 календарних днів (аналогічно і особам, звільненим за угодою сторін).

Звертаємо увагу, що вказана норма законодавства поширюється виключно на осіб, які втратили роботу в період карантину. Якщо звільнення відбулось 11.03.2020 і раніше, то скорочення тривалості виплати допомоги по безробіттю здійснюється за раніше діючими нормами (при звільненні за власним бажанням без поважних причин – з першого дня призначення).

22.04.2020

В Україні, на час карантину, підвищено розмір мінімальної допомоги по безробіттю

Розмір виплат для осіб, які отримують мінімальну допомогу по безробіттю без урахування заробітної плати та страхового стажу, на період карантину підвищено з 650 грн до 1000 грн.

Таке збільшення передбачено постановою правління Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття від 08.04.2020 № 217, яка набула чинності 18 квітня 2020 року.

Постанова застосовується з початку оголошення карантину, тобто з 12 березня, та діятиме протягом 30 календарних днів після закінчення карантину.

Мінімальний розмір допомоги по безробіттю підвищено до 1000 гривень для:

–          тих, хто протягом 12 місяців, що передували реєстрації в службі зайнятості, мають страховий стаж менше 6 місяців або звільнені з останнього місця роботи з негативних причин (наприклад, за прогул);

–          молоді, яка закінчила або припинила навчання в середньому та вищому навчальному закладі, звільнилася зі строкової військової служби і яка потребує сприяння в працевлаштуванні на перше робоче місце;

–          внутрішньо переміщених осіб, які документально не можуть підтвердити періоди своєї зайнятості.

Усім безробітним, які стали на облік у період карантину і отримують допомогу в мінімальному розмірі (650 грн), допомога буде автоматично перерахована з першого дня реєстрації у службі зайнятості.

Нагадуємо, що в період карантину реєстрація безробітних здійснюється з першого дня подання відповідної заяви до міськрайонних центрів зайнятості та філій Кіровоградського обласного центру зайнятості.

Виплата допомоги по безробіттю теж призначається з першого дня реєстрації.

Водночас служба зайнятості наголошує, що її пріоритетним завданням залишається працевлаштування безробітних та забезпечення кваліфікованими кадрами роботодавців, які шукають персонал. Адже в період дії карантину продовжують працювати підприємства, які забезпечують життєдіяльність країни: продуктові та господарські магазини, комунальні служби, лікарні, аптеки, транспортні підприємства, виробники стратегічної продукції, пошта, фінансові та інші установи.

До вашої уваги оновлена покрокова інструкція.

Для подання документів до центрів зайнятості достатньо ваших заяв. Усі, хто вже подав документи раніше і з ким зв’язався фахівець служби зайнятості, не повинні повторно нічого надсилати.

Ви так само можете надіслати заяви електронною поштою або заповнити їх безпосередньо в центрі зайнятості.

На сайті служби зайнятості www.dcz.gov.ua оберіть рубрику «Електронне подання документів» https://is.gd/2efViC та ознайомтесь із загальною інформацією.

Далі пропонуємо покрокову інструкцію:

- Оберіть центр зайнятості, зручний для вашого обслуговування.

- Завантажте із сайту дві заяви https://www.dcz.gov.ua/node/3248https://is.gd/6wW4ph, роздрукуйте їх та заповніть власноруч. Поставте підпис та відскануйте заяви. Для цього використовуйте безкоштовні додатки на Play Market чи App Store.

- Оформлені заяви додайте як вкладення до е-листа. Надішліть лист на email обраного вами центру зайнятості. Електронні адреси центрів зайнятості тут: https://www.dcz.gov.ua/storinka/elektronne-podannya-dokumentiv. У темі листа зазначте прізвище, ім'я, по батькові.

- Чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення. Далі тримайте зв'язок із вашим кар'єрним радником через е-кабінет.

Важливо! У заявах мають бути вказані актуальні номери ваших контактних телефонів та вашої поштові скриньки. Надсилайте заяви впродовж дня (з понеділка по п’ятницю) у робочі години.

Якщо ви вирішили подати заяву безпосередньо в центрі зайнятості, зауважте, що в бланк потрібно внести ваші коректні дані - номер та серію паспорта, ідентифікаційний код тощо.

11.04.2020

Чи виплачується допомога по безробіттю в період карантину?

У період карантину Державна служба зайнятості продовжує працювати у штатному режимі. З клієнтами спілкування проводиться дистанційно. Безробітні, які мають право на одержання допомоги по безробіттю, отримують відповідні кошти.

Три періоди карантину, які пов’язані з нарахуванням допомоги по безробіттю.

Перший період – це дати з 12.03.2020 по 17.03.2020 включно. У цей період прийом безробітних у центрах зайнятості області здійснювався безпосередньо. Відповідно, враховуючи норми чинного законодавства про страхування на випадок безробіття, по дату, що передує дню фактичного відвідування центру зайнятості, відповідним громадянам була нарахована допомога по безробіттю.

Другий період – це дати з 18.03.2020 по 31.03.2020. Починаючи з 18.03.2020 центри зайнятості області перейшли на дистанційне спілкування з шукачами роботи. Дати призначеного відвідування безробітними центрів зайнятості були відтерміновані. Відповідно, питання нарахування допомоги по безробіттю було відкладено до внесення змін до актів законодавства.

Такі зміни відбулись. 31.03.2020 набрали чинності зміни до порядку реєстрації, 02.04.2020 набрали чинності зміни до закону про страхування на випадок безробіття. 31.03.2020 було видано наказ Державної служби зайнятості, яким визначено особливості виплати допомоги по безробіттю у період запровадження карантину.

Починаючи з 31.03.2020 з безробітними зв’язуються кар’єрні радники та отримують підтвердження про намір перебувати в статусі безробітного та шукати роботи. Зв’язок здійснюється, як правило, телефоном. На підставі такого підтвердження здійснюється нарахування допомоги по безробіттю.

Таким чином, безробітні цієї категорії отримують допомогу по безробіттю.

Третій період – це період з 01.04.2020. Безробітним, яким була визначена дата відвідування у цей період, за результатами телефонного підтвердження здійснюється нарахування допомога по безробіттю.

Якщо зареєстрований безробітний змінив номер телефона або надав невірний номер телефона кар’єрному раднику, йому слід зателефонувати до центру зайнятості самостійно. Номери телефонів кар’єрних радників можна дізнатись за телефонами гарячих ліній центрів зайнятості.

Громадяни, які бажають набути статусу безробітного у період карантину, можуть подати документи до центру зайнятості подати через скриньку чи електронною поштою. Визначена спеціальна форма заяви про призначення допомоги по безробіттю, розміщена на сайті Державної служби зайнятості у розділі «Електронне подання документів» чи на сайті Кіровоградського обласного центру зайнятості. Допомога по безробіттю, на період карантину, призначається з першого дня реєстрації у центрі зайнятості, як безробітного.

Відповідно, ці громадяни також отримуватимуть допомогу по безробіттю.

Детально з питанням щодо нарахування допомоги по безробіттю, зареєстровані безробітні можуть ознайомитись у персональному електронному кабінеті, якщо такий кабінет було створено за сприяння кар’єрного радника, який ідентифікував персональні дані.


07.04.2020

Державною службою зайнятості створено покрокову інструкцію щодо електронного подання документів

До уваги клієнтів служби зайнятості! 
Завітайте до рубрики «Електронне подання документів» інтернет-ресурсу Державного центру зайнятості у рубрики «Електронне подання документів». У вищезазначеній рубриці розміщенні роз’яснення щодо:

07.04.2020

Безробітні зможуть стати ІТ-фахівцями за сприяння служби зайнятості

Український ІТ-ринок потребує близько 40 тисяч нових фахівців. Тому Мінцифри, Державний центр зайнятості, Асоціація «IT Ukraine» та ІТ-академії запустили в Києві пілотний проєкт, що допоможе будь-кому оцінити свій потенціал як ІТ-фахівця, обрати та здобути спеціальність.

Відповідний Меморандум про співпрацю підписали Міністерство цифрової трансформації України, Державний центр зайнятості України, Асоціація «IT Ukraine», Комп'ютерна Школа Hillel, Комп'ютерна Академія ШАГ, Асоціація освітніх ініціатив ITEC та Академія навчання ІТ-ITEA.

Як проєкт допоможе у підготовці ІТ-фахівців?

Перший етап – це тест Pathfinder, створений ITEA за підтримки Мінцифри та навчальних IT-центрів. На основі інформації, яку надає людина, штучний інтелект у Pathfinder підбирає найбільш близьку їй професію з переліку актуальних IT-напрямків (попередньо учасники проєкту зібрали інформацію, яких саме фахівців потребують українські ІТ-компанії).
Після проходження тесту людина отримає на вибір кілька напрямків, у яких вона могла б розвиватися, та їх короткий опис.

Тестування можна пройти на Освітньому Порталі ДСЗ за посиланням: https://is.gd/hwCjSI

Під час другого етапу учасники проєкту повинні будуть пройти наступне тестування. Воно визначить загальні здібності та потенціал кандидатів. За результатами цього тесту будуть визначені найкращі.

Ці люди матимуть змогу пройти навчання в ІТ-академіях, що беруть участь у проєкті. Навчання буде оплачено Державним центром зайнятості коштами, які виділяє держава на такі цілі.

Після закінчення навчання Мінцифри та Асоціація «IT Ukraine» сприятимуть працевлаштуванню кандидатів у провідні ІТ-компанії. У разі, якщо пілотний проєкт виявиться вдалим, уже з вересня цього року така схема навчання запрацює на всю країну.

06.04.2020

Допомога по безробіттю дистанційно: зразки заяв та покрокова інструкція дій

Із 31 березня 2020 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України МУ 29 березня 2020 року № 244 «Про внесення змін до Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу», на період карантину, встановлені нові умови реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю.

Для реєстрації незайняті громадяни подають до центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості заяви за наступними формами.

Кіровоградський обласний центр зайнятості надає форми таких заяв:

заява про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю;

заява про надання/поновлення статусу безробітного.

У період карантину повідомити службу зайнятості про свій намір зареєструватись як безробітний можна двома із способів:

1) направити скановані копії документів: паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків, документа про освіту, трудової книжки, заяви про надання/поновлення статусу безробітного та призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю, – на електронну адресу центру зайнятості/філії, який знаходиться територіально за вашим місцем перебування;

2) особисто надати ксерокопії вищезазначених документів, завірених особистим підписом, та заяву до центру зайнятості/філії через скриньку, розташовану перед центром зайнятості.

Для узгодження всіх подальших дій безробітного необхідно вказати діючий номер мобільного або домашнього телефону. Після отримання документів одним із вищеперелічених способів, фахівець центру зайнятості/філії зв'яжеться з вами для підтвердження або уточнення наданої інформації.

На час карантину, не обов'язково відвідувати центр зайнятості безробітним не рідше ніж один раз на 30 календарних днів. Всі дії щодо відвідування центру зайнятості в період карантину, клієнт узгоджує особисто  з фахівцем центру зайнятості засобами телефонного зв’язку.

Проте, після завершення карантину безробітний зобов'язаний протягом 10 робочих днів особисто подати до центру зайнятості весь перелік документів (оригінали), яким вимагають для надання статусу безробітного.

03.04.2020

Житлові субсидії для безробітних: роз'яснюємо законодавство

Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 247 (набрала чинності 01 квітня 2020 року) визначено особливості надання житлових субсидій в період карантину. Зокрема, пунктом 3 зазначеної постанови встановлено, що при розрахунку житлових субсидій для безробітних буде враховуватись розмір призначеної допомоги по безробіттю без урахування сум отриманої заробітної плати (за період роботи до звільнення).

Звертаємо увагу, що вказане стосується тільки осіб, звільнених з роботи в період карантину за умови, якщо трудовий договір припинено по пункту 1 частини 1 статті 40 Кодексу законів про працю України (зміни в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників).

02.04.2020

Увага! Змінено номери «гарячої лінії» Кіровоградського обласного центру зайнятості

З метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції COVID-19, центри зайнятості Кіровоградщини тимчасово обмежили особистий прийом громадян.

У разі виникнення питань щодо обслуговування в центрах зайнятості/філій Кіровоградської області у період карантину телефонуйте за номерами «гарячих ліній», або пишіть на електронну скриньку:

(0522) 32 28 41   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

(0522) 32 17 68  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

З метою оперативного вирішення нагальних питань зайнятості зверніться до центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості за місцем Вашого перебування. Телефони та електронні адреси центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості

Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями:

Web-портал: https://kid.dcz.gov.ua/

Facebook: https://www.facebook.com/kocz.gov.ua

Звертайтеся! Спеціалісти служби зайнятості Кіровоградщини нададуть Вам фахову консультацію.

31.03.2020

Надання послуг службою зайнятості Кіровоградської області

військовослужбовцям, які брали участь

в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил)

У січні-лютому 2020 року послугами служби зайнятості області скористалися 554 безробітних з числа військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил) (далі – АТО (ООС)),  з них 38 осіб з інвалідністю. Допомогу по безробіттю отримували 520 учасників АТО (ООС).

Серед учасників АТО (ООС), зареєстрованих у службі зайнятості області, 54,0% – особи віком до 35 років, 27,9% – особи від 35 до 45 років, 18,1% – старше  45 років.

Розподіл за освітою безробітних з числа військовослужбовців, які брали участь в АТО (ООС) є наступним: особи з професійно-технічною освітою становлять  42,0%; з вищою – 30,8% та з початковою і середньою – 27,2%.

У січні-лютому 2020 року всього отримали роботу 33 учасника АТО (ООС), з них 2 особи з інвалідністю.

Структура робочих місць, на які були працевлаштовані учасники АТО (ООС) є наступною. За розділами класифікацій професій: 36,8% учасників АТО (ООС) працевлаштувалися на місця робітників з обслуговування, експлуатації, складання устаткування та машин; 26,3% – на місця працівників сфери торгівлі та послуг; 15,7% – на місця службовців, керівників, менеджерів; по 5,3% – на місця кваліфікованих робітників з інструментом; на місця, що не потребують спеціальної підготовки; на місця професіоналів та на місця кваліфікованих робітників сільського господарства, тощо.

За видами економічної діяльності: по 21,1% були працевлаштовані у переробній промисловості та у сільському, лісовому та рибному господарстві; по 10,5% – в оптовій та роздрібній торгівлі; ремонті автотранспортних засобів; у державному управлінні й обороні; та у  діяльності у сфері адміністративного обслуговування; тощо.

У січні-лютому 2020 року до громадських та інших робіт тимчасового характеру залучено  24 учасника АТО (ООС).

Для забезпечення відповідності професійно-кваліфікаційного рівня вимогам роботодавців професійне навчання за направленням державної служби зайнятості проходили 22 учасника АТО (ООС).

Станом на 1 березня 2020 року статус безробітного мали 452 особи з числа учасників АТО (ООС), з них 422 особи отримували допомогу по безробіттю. Середній розмір допомоги по безробіттю становив 5737 грн., що на 1028 грн. більше, ніж станом на 1 березня 2020 року.

30.03.2020

Професії майбутнього: подорожуємо разом із службою зайнятості

Ти готовий до викликів часу?

Стрімкий розвиток техніки і технологій на початку XXI століття, зумовлює суттєві зміни в організації виробництва товарів, надання послуг, появу нових сфер діяльності. Ринок праці стрімко змінюється.

Медичний маркетолог, молекулярний дієтолог, сіті-фермер, дизайнер віртуальних світів. Всі ці слова  – це не фантастика, а цілком реальні професії найближчого майбутнього.

Якщо ти  – амбіційний, цілеспрямований і дійсно прагнеш випередити свій час, пропонуємо тобі подорож у світ професій майбутнього. І почнемо її з найбільш актуальних галузей-чемпіонів.

Біотехнології. Саме з розвитком біотехнологій пов’язують вирішення глобальних проблем людства  – ліквідацію нестачі продовольства, енергії, поліпшення стану охорони здоров’я і якості навколишнього середовища. У найближчі 10 років дана галузь не лише розвиватиметься сама, а й поступово змінюватиме такі галузі як медицина, енергетика, міське та сільське господарство. Професії майбутнього у біотехнологіях: урбаніст-еколог, архітектор живих систем, системний біотехнолог, біофармаколог, фахівець з генної інженерії, сіті-фермер тощо.

Медицина – це чи не найбільш перспективна галузь у контексті змін. Майбутня медицина принесе з собою найточнішу діагностику, можливість прогнозування хвороб, комп’ютерне моделювання прогнозу та лікування, високоточну автоматизовану мікрохірургію, вирощення органів та тканин тощо. Професії майбутнього у медицині: ІТ-медик, архітектор медичного обладнання, біоетик (спеціаліст із нормативно-правових та етичних аспектів), генетичний консультант, медичний маркетолог, консультант із здорового старіння та інші.

Подорожуючи ринком праці  майбутнього, ти дізнався про зміни, що відбудуться через 10-30 років у таких галузях як біотехнології та медицина. Це лише початок нашої подорожі.

Запам’ятай,  для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, тобі необхідно: вірно визначити професію, напрям своєї зайнятості, бути професіоналом своєї справи, фінансово грамотною особистістю, формувати навички майбутнього.

20.03.2020

Як відбувається в центрах зайнятості прийом громадян у період карантину?

На період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру, тобто в дистанційному режимі - телефоном чи електронною поштою.

Нагадуємо, телефон вашого кар’єрного радника вказаний у Вашому плані індивідуального працевлаштування.

Телефони гарячих ліній центрів зайнятості можна переглянути тут

https://kid.dcz.gov.ua/novyna/uvaga-vazhlyva-informaciya-dlya-vidviduvachiv-sluzhby-zaynyatosti

Увага! Виплати допомоги по безробіттю на період карантину не скасовуються

Кіровоградський обласний центр зайнятості інформує, що фінансові зобов’язання служби зайнятості перед безробітними виконуються відповідно до чинного законодавства.

Кіровоградський обласний центр зайнятості

20.03.2020

Відкрийте нові можливості для себе: друга освіта за підтримки служби зайнятості

Ви бажаєте отримати другу освіту? Зверніться до служби зайнятості, де можна отримати ваучер на безкоштовне навчання.

Що ж таке ваучер на навчання?

Ваучер – документ встановленого зразка, що дає особі право на перепідготовку за робітничою професією; підготовку за спеціальністю для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра або магістра, здобутих за іншою спеціальністю; підготовка на наступному рівні освіти (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) та наукового рівня вищої освіти)); спеціалізація та підвищення кваліфікації за професіями і спеціальностями згідно з пріоритетними видами економічної діяльності. За ваучером можна навчатися на фахівців різних галузей економічної діяльності: сільське господарство, будівництво, харчові технології, транспорт, інформаційні технології тощо. Громадяни самостійно обирають професію або спеціальність, за якою будуть отримувати освітні послуги з Переліку професій, спеціальностей, для навчання за якими може бути виданий ваучер, а також  місце навчання.

Ваучер видається одноразово. Його вартість встановлюється в межах вартості навчання і не може перевищувати десятикратний розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, визначеного законом на момент прийняття рішення про його видачу. Оплата ваучерів здійснюється Фондом загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (станом на 1 березня 2020 року – 21 020 грн).

«За допомогою ваучера мешканці області навчалися за спеціальністю «Соціальна робота». Так званий «квиток»  на безкоштовну освіту минулоріч отримали близько 50 мешканців Кропивницького та Кіровоградського району», – повідомляє начальник відділу організації профнавчання обласного центру зайнятості Вікторія Бернікова.

Отримати ваучер можна в центрі зайнятості або філії обласного центру зайнятості.

З більш детальною інформацією щодо умов отримання ваучера ви можете ознайомитися на сайті Державного центру зайнятості https://www.dcz.gov.ua/storinka/vauchery

Т. Кеслер, заступник начальника відділу організації профнавчання обласного центру зайнятості

УВАГА! КАРАНТИН!

З метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції COVID-19 та з урахуванням ймовірного розвитку складної епідемічної ситуації на території, яку обслуговує районна філія, встановлюється наступний тимчасовий порядок обслуговування клієнтів:

  1. На час карантину або надзвичайної ситуації здійснювати прийом громадян шляхом особистого контакту між клієнтом та фахівцем засобами телефонного зв’язку.
  2. Прийом ксерокопій документів, що фіксують намір клієнта щодо реєстрації як безробітного, здійснювати  через засоби електронного зв'язку або скриньок для кореспонденції з обов'язковим зазначенням особистих контактів  для зв'язку( номер телефону).
  3. Опрацювання документів, що надійшли через електронну скриньку чи скриньку для кореспонденції, відбувається орієнтовно об 11.00 та о 15.00.

Всі консультації надаються різними засобами дистанційної комунікації.

Телефони Маловисківської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості:

(05 258) 5-10-11,  5-26-73, 5-13-69, 5-15-86.

Електронна адреса   районної філії    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації