ПошукЗвернення онлайнНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтво

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

Держфінінспекція в Кіровоградській області інформує PDF Друк

Інформація ГУ ДПС у Кіровоградській області

Про вшанування пенсіонерів і ветеранів органів Державної податкової служби

02.11.2020

Восьмий рік поспіль 30 жовтня відмічається День вшанування пенсіонерів і ветеранів органів Державної податкової служби.

І в цьому році керівництво Головного управління ДПС у Кіровоградській області традиційно запросили пенсіонерів та ветеранів державної податкової служби до обласного відомства і привітали їх зі святом.

Засвідчуючи глибоку шану та повагу ветеранам, начальник Головного управління ДПС у Кіровоградській області Олександр Дозорець побажав їм здоров’я, щастя, миру, добра, родинного затишку та творчої наснаги ще на довгі роки.

До привітань долучилися Голова Ради Кіровоградської обласної організації Всеукраїнської професійної спілки працівників органів державної податкової служби Леонід Гришин та голова місцевого осередку ВГО «Асоціація ветеранів ДПС України» в області Тетяна Іваник. Вони подякували податківцям за теплий прийом, за увагу, приємні спогади та позитивний настрій.

За словами гостей, вони продовжують спостерігати за діяльністю служби, її досягненнями, та готові й надалі ділитися своїм досвідом та знаннями.

Ветерани та пенсіонери обмінялися спогадами про часи створення служби, згадали її керівників та тих, кого вже немає поряд, обговорювали і проблеми сьогодення та бажали усім доброго здоров’я, довгих років життя, благополуччя, оптимізму та мирного неба над головою.

На завершення зустрічі зробили світлини на пам’ять.

 

За дев’ять місяців 2020 року стягнуто понад 43 млн гривень заборгованості з єдиного соціального внеску

02.11.2020

 

Як повідомили в управлінні по роботі з податковим боргом ГУ ДПС у Кіровоградській області, протягом січня-вересня поточного року в рахунок погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску надійшло 43,1 млн гривень.

Заборгованість з єдиного внеску вцілому по області станом на 01.10.2020 року складає 243,5 млн гривень.

З метою погашення наявної заборгованості з єдиного внеску органами податкової служби області вживаються заходи стягнення до суб’єктів господарювання, спрямовані на погашення такої заборгованості.

Протягом січня – вересня 2020 року на виконання до органів ДВС направлено 3819 вимог на загальну суму 72,7 млн грн, надходження від органів виконавчої служби становлять 18,9 млн гривень.

 

Податкова соціальна пільга застосована без заяви:

чи є відповідальним за сплату ПДФО працедавець?

02.11.2020

Головне управління ДПС у Кіровоградській області нагадує, що податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).

Норми встановлені п.п. 169.2.1 п. 169.2 ст. 169 (далі – ПКУ).

Податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право. Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування податкової соціальної пільги згідно з отриманими від платників ПДФО заявами про застосування пільги, а також заявами про відмову від такої пільги (п.п. 169.2.2 п. 169.2 ст. 169 ПКУ).

Проте податкова соціальна пільга до заробітної плати державних службовців застосовується під час її нарахування до завершення нарахування таких доходів без подання відповідних заяв, зазначених у підпункті 169.2.2 цього пункту, але з поданням підтвердних документів для встановлення розміру пільги (п.п. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ).

Перелік таких документів та порядок їх подання затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1227 «Про затвердження Порядку подання документів для застосування податкової соціальної пільги» (далі – Порядок № 1227).

Згідно із п. 169.3 ст. 169 ПКУ у випадку, якщо платник ПДФО має право на застосування пільги за кількома підставами, то в заяві необхідно вказати, яким видом пільги платник хоче скористатись та додати відповідні підтвердні документи.

Якщо ж державний службовець має право на підвищений розмір податкової соціальної пільги, то він повинен подати заяву, в якій зазначається якою саме пільгою він бажає користуватися, та додати до заяви підтвердні документи.

Відповідно до п. 171.1 ст. 171 ПКУ особою, відповідальною за нарахування, утримання та сплату (перерахування) до бюджету ПДФО з доходів у вигляді заробітної плати, є роботодавець, який виплачує такі доходи на користь платника ПДФО.

Враховуючи вищевикладене, відповідальним за сплату ПДФО є працедавець, який застосував податкову соціальну пільгу без отримання від працівника заяви про її застосування.

 

Які можливості відкриває Електронний кабінет фізичним особам

02.11.2020

Головне управління ДПС у Кіровоградській області нагадує, що фізичні особи мають змогу за допомогою безкоштовного сервісу ДПС «Електронний кабінет» сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись однією з платіжних систем. Даним сервісом можна скористатись цілодобово. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Для фізичних осіб також реалізована можливість автоматичного заповнення платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджету.

Зазначений електронний сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):

скоротити час при заповненні платіжних документів;

мінімізувати помилки при заповненні;

сплатити податки.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету обрати  податок (платіж), який необхідно сплатити, та одну з платіжних систем: Portmone.com, EasyPay, Liqpay.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику необхідно завершити заповнення платіжного документа та підтвердити операцію.

Звертаємо увагу, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку.

Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до ДПС за телефоном 0 800 501 007.

Ліцензія на право зберігання пального: хто може не одержувати та які документи подаються для їх отримання

02.11.2020

Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що суб’єкти господарювання всіх форм власності зберігання пального здійснюють за наявності ліцензії на право зберігання пального, які отримують на кожне місце зберігання пального.

Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років. Річна плата за ліцензію на право зберігання пального становить 780,0грн.

Суб’єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:

- підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

- підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;

- суб’єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.

Також не отримують ліцензію на зберігання пального СГ, які здійснюють, зокрема, зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5л.

Ліцензія видається за заявою СГ до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання  має намір одержати ліцензію (зокрема, зберігання пального).

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування ділянкою, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

- акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо їх реквізити та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

Суб’єкти господарювання, що здійснюють зберігання пального, яке не реалізовується іншим особам і використовується виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки, копії зазначених документів не подають. Такі СГ у заяві зазначають про використання пального для потреб власного споживання чи переробки, загальну місткість резервуарів, що використовуються для зберігання пального, та їх фактичне місцезнаходження, а також фактичне місцезнаходження ємностей, що використовуються для зберігання пального.

Тимчасово,  до 1 січня 2022 року, СГ можуть отримувати ліцензію на право виробництва пального, право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального на відповідне місце здійснення такої діяльності без подання акту вводу в експлуатацію об’єкта або акту готовності об’єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об’єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об’єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 01 січня 2014 року.

 

Про Порядок заповнення поля «Призначення платежу» платіжного доручення при сплаті податків і зборів

02.11.2020

 

Правила формування платіжних документів на сплату ЄСВ визначені наказом Мінфіну від 24.07.2015 № 666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» (зі змінами і доповненнями).

Зокрема, при сплаті (стягненні) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійсненні бюджетного відшкодування податку на додану вартість, поверненні помилково або надміру зарахованих коштів поле "Призначення платежу" розрахункового документа заповнюється таким чином:

поле № 1 – друкується службовий код (знак) «*» (ознака платежу);

поле № 2 – друкується розділовий знак «;» та код виду сплати (формат ссс – тризначне число);

поле № 3 – друкується розділовий знак «;» та один з нижченаведених реквізитів:

1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);

2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);

3) реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9 цифр);

поле № 4 – друкується розділовий знак «;» та роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі. Кількість знаків, ураховуючи зазначені вище поля і розділові знаки, обмежена довжиною поля «Призначення платежу» електронного розрахункового документа системи електронних платежів Національного банку України, при цьому використання символу «;» не допускається.

У разі сплати платежу до бюджету в іноземній валюті обов'язково вказується код класифікації доходів бюджету.

поля № 5 – 7 – друкується розділовий знак «;», поля не заповнюються.

При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками.

Приклади заповнення поля «Призначення платежу» в платіжному дорученнь:

1) сплата суми грошового зобов'язання з ПДВ підприємством "Маяк", що має код за ЄДРПОУ 20120559:

*;101;20120559;ПДВ за березень;;;

1 - службовий код ("*"); 2 - код виду сплати ("101" - сплата суми податків і зборів / єдиного внеску); 3 - код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату (підприємство "Маяк", що має код за ЄДРПОУ 20120559); 4 - друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу; 5 - не заповнюється; 6 - не заповнюється; 7 - не заповнюється;

2) сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами камеральної перевірки Приклад заповнення поля "Призначення платежу" в разі сплати грошового зобов'язання, визначеного за результатами камеральної перевірки підприємством "Надія", що має код за ЄДРПОУ 30611145:

*;130;30611145; сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами камеральної перевірки;;;

1 - службовий код ("*"); 2 - код виду сплати ("130" - сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами камеральної перевірки; 3 - код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату (підприємство "Надія", що має код за ЄДРПОУ 30611145); 4 - друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу; 5 - не заповнюється; 6 - не заповнюється; 7 - не заповнюється.

Перелік кодів видів сплати наведений у додатку до Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів.

До уваги платників ПДВ!

02.11.2020

Головне управління ДПС у Кіровоградській області звертає увагу платників ПДВ, що  відповідно до п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України.

Норми п. 71 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ застосовуються до операцій, здійснених починаючи з 17 березня 2020 року.

Пільговий режим оподаткування ПДВ, встановлений п. 71 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ застосовується на всіх етапах постачання товарів, включених до переліку, встановленого Кабінетом міністрів України, незалежно від дати їх виробництва та походження (вітчизняного виробництва чи ввезених на митну територію України), а також незалежно від кола суб’єктів, що здійснюють такі операції, їх статусу, як платників ПДВ, чи форми власності.
Перелік товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року № 224.

Платник податку, який після 17.03.2020 нарахував ПДВ на операції з постачання на митній території України лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, які відповідно до п. 71 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ звільнені від оподаткування ПДВ, зобов’язаний відкоригувати суми ПДВ шляхом складання розрахунку коригування до податкової накладної, з одночасним поверненням покупцям сплаченого ними податку під час придбання таких товарів та складанням нової податкової накладної на звільнену від оподаткування операцію.

При цьому платником податку мають бути проведені перерахунки, згідно з якими сума ПДВ, що була сплачена (нарахована) у складі вартості придбаних товарів та відображена в податкових накладних має бути або повернута покупцям, або зарахована в рахунок оплати вартості наступних поставок.
При проведенні такого коригування платник податку – постачальник повинен:

– скласти розрахунок коригування до податкової накладної,складеної з податком на додану вартість, в якому вказати зі знаком мінус показники щодо товарів, включених до Переліку, визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» із змінами і доповненнями (далі – Постанова № 224). Такий рахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН отримувачем (покупцем) товарів;

– скласти та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну на операцію з постачання товарів, що включені до Переліку, визначеного Постановою №224, без нарахування ПДВ, на операцію, що звільняється від оподаткування.

 

Внесено зміни до Порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового

02.11.2020

 

Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 22.07.2020 № 626, якою внесено зміни до Порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 № 408 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового».

Постанова № 626 опублікована у газеті «Урядовий кур'єр» від 24.07.2020 №141 та набрала чинності з дня опублікування.

Зазначені зміни упорядковують порядок роботи системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Запровадженими змінами до порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, зокрема, врегульовано:

можливість реєстрації контролюючими органами постійних представництв, які здійснюють реалізацію пального та/або спирту етилового;

врахування в СЕА РПСЕ як іншого акцизного складу пересувного транспортного засобу, в якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий, при переході права власності від одного суб’єкта господарювання до іншого, або як окремих акцизних складів пересувних у разі, коли право власності на пальне або спирт етиловий належить декільком розпорядникам акцизного складу пересувного;

порядок обчислення суми залишків акцизного податку, у межах якої платник акцизного податку має право на реєстрацію заявки на поповнення обсягів залишку пального (ƩЗап) за вирахуванням повернутих платнику сум акцизного податку, помилково сплачених таким платником на електронний рахунок;

порядок оприлюднення інформації з реестру платників із зазначенням даних щодо уніфікованих номерів та адреси місцезнаходження акцизних складів;

визначення умовного коду для ведення обліку в СЕА РПСЕ скрапленого газу (пропан або суміш пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану, тощо.

Звертаємо увагу, що на сьогодні чинним є наказ Міністерства фінансів України від 19.06.2019 № 262 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.07.2019 за № 753/33724 (далі - наказ № 262).

Отже, норми наказу № 262 застосовуються до набрання чинності наказом Міністерства фінансів України, в якому будуть враховані запроваджені Законом № 391 зміни щодо форм документів (зокрема, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового) та порядку заповнення таких документів.

Ознайомитись з постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 № 408 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового» із змінами і доповненнями, внесеними Постановою № 626, можна за посиланням:

https://tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/aktsizniy-podatok/normativno-pravovi-akti/74684.html

Звертаємо увагу, що з метою належного інформування платників акцизного податку, ДПС України листом від 07.08.2020 № 13731/7/99-00-05-06-03-07 надано роз’яснення з питань застосування зазначеної постанови.

 

Додаткові матеріали

 

Увага! З 1 жовтня стартувала звітна кампанія з податку на прибуток за три квартали 2020 року

02.11.2020

ГУ ДПС у Кіровоградській області нагадує, що з 1 жовтня поточного року  стартувала звітна кампанія з податку на прибуток за три квартали 2020 року.

В зв’язку з цим нагадаємо основні правила подання, хто та в які строки має звітувати з податку на прибуток три квартали  2020 року.

Хто подає Декларацію за три квартали 2020 року:

1. Юридичні особи — резиденти України, які за підсумками 2019 податкового (звітного) року отримали бухгалтерський дохід (за вирахуванням непрямих податків) понад 20 млн. грн., тобто які звітують у 2020 році поквартально   (п. 137.4.  Податкового Кодексу України).

2. Платники, які внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій та які порушили умови звільнення від оподаткування (неплатники податку на прибуток, які у січні – вересні 2020 року порушили спеціальні вимоги п. 133.4 ПКУ, а саме, допустили нецільове використання доходів).

3. Юридичні особи, які з 01.10.2020 перейшли із загальної системи оподаткування на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Строки подання Декларації та сплати податку за три квартали 2020 року.

Декларацію потрібно подати відповідному податковому органу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (пп. 49.18.2  ПКУ).

Для Декларації за три квартали 2020 року 40-й календарний день — 9 листопада 2020 року.

Сплатити податок на прибуток, задекларований за три квартали 2020 року, потрібно не пізніше 19 листопада 2020 року (п. 57.1 ПКУ).

Подання фінансової звітності разом із Декларацією.

Фінансова звітність — додаток до Декларації з податку на прибуток (додаток ФЗ) та є її невід’ємною частиною (абз. 3 п. 46.2 ПКУ).

 

До уваги фінансових агентів! Строки подання звітів про підзвітні рахунки за 2019 рік

02.11.2020

До 1 грудня 2020 року фінансові агенти повинні подати через портал IDES (International data exchange service – Міжнародна служба обміну даними) до ДПС України звіти про підзвітні рахунки за 2019 рік та інформацію, яка стосується звітних періодів з 2014 по 2018 роки, відповідно до положень Угоди FATCA.

Порядок заповнення і подання фінансовими агентами звіту про підзвітні рахунки відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил застосування Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA)» затверджено наказом Міністерства фінансів України від 12 серпня 2020 року № 496 та зареєстровано у Міністерстві юстиції України 20 серпня 2020 року за № 810/35093.

Порядок та методика використання МСОД детально описані в Інструкції користувача МСОД (Публікація Служби внутрішніх доходів США 5190 (далі – Публікація СВД 5191).

Для підключення до МСОД фінансовим агентам необхідно придбати SSL-сертифікат, мати GIIN (ідентифікаційний номер, що надається Службою внутрішніх доходів США для цілей звітування відповідно до угоди FATCA)  та здійснити реєстрацію.

Звіти фінансових агентів вважаються наданими і отриманими Службою внутрішніх доходів США у день, коли ДПС України підтвердить, і, таким чином, розкриє інформацію у МСОД Службі внутрішніх доходів США, а інформація, яка передається Службою внутрішніх доходів США, вважається наданою і отриманою ДПС України у день, коли вона є доступною для завантаження з МСОД.

Усі питання, пов’язані із FATCA, фінансові агенти можуть направляти на електронну скриньку  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , відповіді на які будуть розміщені на банері «FATCA»  або надані безпосередньо особі, яка направила запит електронною поштою.

 

Програмні РРО: хто може використовувати, а хто ні

02.11.2020

З 01 серпня 2020 року суб’єкти господарювання розпочали застосовувати програмні РРО під час здійснення розрахункових операцій. Відтепер як альтернатива касовим апаратам, застосовуються програмні РРО, які встановлюються на гаджети (смартфон, планшет, комп’ютер чи інший будь-який гаджет, який має операційну систему та підключення до мережі Інтернет).

Наразі ДПС пропонує бізнесу безкоштовні програмні РРО, які розміщені на вебпорталі ДПС у відповідному розділі банеру «Програмні РРО».

З 1 серпня 2020 року до застосування ПРРО мають можливість перейти за власним бажанням будь-які суб’єкти господарювання, які:

застосовували класичні РРО і вирішили застосовувати програмні РРО, у тому числі з причини закінчення строку експлуатації класичних РРО або незручностей, пов’язаних із застосуванням класичних РРО, наприклад у сфері Інтернет-торгівлі;

не застосовували класичні РРО, але досягли обсягів або розпочали діяльність, при яких застосування реєстраторів є обов’язковим, і обрали для застосування не класичний, а програмний РРО;

учасники платіжних систем, які застосовують програмно-технічні комплекси самообслуговування з приймання готівки для подальшого її переказу, які до цього мали вже застосовувати РРО і для яких з 1 серпня посилені вимоги та встановлено, що використання ПТКС, не переведених у фіскальний режим (не обладнаних переведеними у фіскальний режим РРО та/або ПРРО), забороняється.

Винятком є АЗС. Вони не можуть використовувати ПРРО.

Законодавством не встановлено обмежень щодо використання суб’єктом господарювання нарівні з класичним  РРО програмного реєстратора розрахункових операцій.

Звертаємо увагу, що у разі, якщо суб’єкт господарювання приймає рішення використовувати ПРРО замість апаратного РРО, реєстрацію апаратного РРО необхідно скасувати.

Другий етап розпочнеться з 1 січня 2021 року, коли буде розширено перелік видів діяльності, для яких використання РРО є обов’язковим, та запроваджено механізм «кешбек».

Пошук чеків можна здійснити через Електронний кабінет
(cabinet.tax.gov.ua).

Обов’язкове використання РРО або ПРРО для ФОП – платників єдиного податку II, ІІІ, IV груп незалежно від видів діяльності почнеться з 1 квітня 2021 року.

РРО та/або ПРРО не потрібно використовувати платникам єдиного податку І групи, а також фізичним особам, які продають на ринку власні вживані речі або продукти власного підсобного господарства.

У разі виникнення технічних чи методологічних запитань можна звертатись до Контакт-центру ДПС за телефоном 0 800 501 007. Окрім того, консультацію щодо роботи програмних РРО можна отримати в Центрах обслуговування платників.

Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації