ПошукЗвернення онлайнНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтво

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом І півріччя 2018 року PDF Друк

Довідка

про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли

до райдержадміністрації та органів місцевого

самоврядування протягом І півріччя 2018 року в порівнянні

з минулим періодом 2017 року

Одним із індикаторів ефективності роботи влади є ефективність і якість розгляду звернень громадян. Впровадження та розвиток нових комунікативних можливостей в організації конструктивного діалогу влади та громадянина, пошук ефективних шляхів вирішення проблем жителів району, забезпечення відкритості та прозорості прийняття рішень залишаються пріоритетними напрямками роботи районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі- Указ) та інших нормативно-правових актів.

 

І. Стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

На виконання Указу протягом І півріччя 2018 року забезпечено:

 

1)  проведено 5 особистих звітувань керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та сільських голів.

26 лютого 2018 року

Заступника начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації;

29 березня 2018 року

Злинської та Великовисківської сільських голів;

26 квітня 2018 року

Начальника відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації;

28 травня 2018 року

Кіровської, Копанської та Плетеноташлицької сільських рад;

26 червня 208 року

Начальника відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації.

За результатами звітів дані протокольні доручення.

 

2) проведено 6 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.  Розглянуто питання:

30 січня 2018 року

Підведення підсумків за 2017 рік з питань роботи із зверненнями громадян;

27 лютого 2018 року

Про роботу відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-лютого 2018 року;

30 березня 2018 року

Про роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-березня 2018 року;

27 квітня 2018 року

Про роботу служби у справах дітей районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-квітня 2018 року;

25 травня 2018 року

Аналіз звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації з «Урядової гарячої лінії» та «Кіровоградського обласного контактного центру» протягом січня-травня 2018 року;

27 червня 2018 року

Про роботу відділу економіки та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-червня      2017 року.

За результатами засідань дані протокольні доручення.

 

3) проведено перевірку стану виконання Указу в структурних підрозділах районної державної адміністрації:

22 лютого 2018 року -  в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації;

27 квітня 2018 року – в відділі агропромислового розвитку районної державної адміністрації

25 червня 2018 року – в відділі освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації.

 

4) роботу «гарячої лінії» голови районної державної адміністрації та «телефон довіри». Протягом І півріччя 2018 року кількість «гарячих ліній» проведених головою районної державної адміністрації становить 5 (прийнято дзвінків – 5), «телефоном довіри» скористалось 3 мешканців району.

ІІ. Особистий прийом громадян

Протягом І півріччя 2018 року районною державною адміністрацією забезпечено належні умови для здійснення звернень громадян в письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, шляхом телефонного дзвінка – «гаряча лінія» голови районної державної адміністрації та «телефон довіри».

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом І півріччя 2018 року проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19 березня 2018 року № 85-р «Про нову редакцію графіка особистого та особистого виїзного прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації». У І півріччі 2018 року на особистих та особистих виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації побувало 18 громадян. З них – 12 громадян прийнято на особистих прийомах керівництва, 6 - на особистих виїзних. Про час і місце проведення прийому повідомляється через районну газету «Маловисківські вісті».

У зверненнях найбільше порушуються питання щодо отримання у власність земельної ділянки, призначення та виплата субсидії та отримання матеріальної допомоги.

Відповідно до Перспективного плану роботи райдержадміністрації                      01 лютого 2018 року розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян на засіданні колегії районної державної адміністрації, за результатами розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 01 лютого 2017 року № 30-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2017 року».

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян щоквартально розміщується на веб-сайті районної державної адміністрації в розділі «Звернення громадян» та висвітлюється у районній газеті «Маловисківські вісті». У рубриці «Актуально» та «Тема дня», де громадяни району мають можливість ознайомитись з інформацією про роз’яснення норм новоприйнятих та нині діючих законів України, яку надають спеціалісти управлінь, відділів районної державної адміністрації та територіальних органів міністерств і відомств України.

Продовжує функціонувати така форма особистого звітування сільських голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян, як участь сільських голів в особистому прийомі в режимі он-лайн, що дає можливість більш оперативно вирішувати порушені громадянами питання під час прийому.

 

ІІІ. Інформаційно - аналітичні дані

Надходження звернень громадян до районної державної адміністрації.

 

За формою надходження:

На розгляд до районної державної адміністрації протягом І півріччя              2018 року надійшло 441 звернення громадян, що на 291 звернення менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

На особистому прийомі громадян надійшло – 12 звернень, на особистих виїзних – 6.

 

 

Форма надходження

Кількість звернень

 

 

 

 

І півріччя

2018 року

І півріччя 2017 року

+ (-)

І.

Надійшло поштою

29

63

-34

ІІ.

На ОП та ВП

18

15

3

 

Контактний центр

150

219

-69

 

Урядова гаряча лінія

224

416

-192

 

Засоби телефонного зв’язку

8

4

4

 

Через ОДА

12

14

-2

 

Через інші ограни влади

0

1

-1

ІІІ.

Всього звернень

441

732

-291

За ознакою надходжень:

Аналіз звернень за ознакою надходження показує, що первинних звернень протягом І півріччя 2018 року надійшло – 398, в порівнянні з відповідним періодом зменшилось на 306 звернень, повторних – 0 (2017 рік – 0), дублетних - 0 (2017 рік - 0) та неодноразових – 43 (2017 рік – 28, збільшилось на 15 звернень).

Ознака надходження

Кількість звернень

 

 

І півріччя

2018 року

І півріччя

2017 року

+ (-)

Первинне

398

704

-306

Повторне

0

0

0

Дублетне

0

0

0

Неодноразове

43

28

15

Всього

441

732

-291

За видами надходжень:

Аналіз звернень за їх видами показує, що протягом І півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 428 заяв, що на 292 менше в порівнянні з попереднім роком, пропозицій - 2 (2017 рік – 0), та  скарг - 11, що на 1 скаргу менше, ніж у попередньому періоді.

Вид надходження

Кількість звернень

 

 

І півріччя

2018 року

І півріччя

2017 року

+ (-)

Пропозиція

2

0

2

Заява (клопотання)

428

720

-292

Скарга

11

12

-1

Всього

441

732

-291

 

За статтю авторів:

Аналіз звернень за статтю авторів показує, що за І півріччя 2018 року звернень чоловічої статі надійшло – 99 (зменшилось з відповідним періодом на 70), жіночої – 333 (зменшилось на 551).

Стать авторів

Кількість звернень

 

 

І півріччя

2018 року

І півріччя

2017 року

+ (-)

Чоловіча

99

169

-70

Жіноча

333

551

-218

За суб’єктами надходжень:

Кількість індивідуальних звернень, що надійшли на розгляд протягом       І півріччя 2018 року до районної державної адміністрації, становить 432 (2017 рік – 720, що на 288 звернень менше), колективних – 5 (2017 рік – 9, що на 4 звернення менше) та анонімних – 4 (2017 рік – 3).

Суб’єкт надходження

Кількість звернень

 

 

І півріччя

2018 року

І півріччя

2017 року

+ (-)

Індивідуальне

432

720

-288

Колективне

5

9

-4

Анонімне

4

3

1

За категорією авторів:

Аналіз звернень за категоріями авторів протягом І півріччя 2018 року показує наступне:

 

Категорія авторів

Кількість звернень

 

 

І півріччя

2018 року

І півріччя

2017 року

+ (-)

Учасник війни

2

2

0

Дитина війни

8

13

-5

Інвалід Великої Вітчизняної війни

0

1

-1

Інвалід війни

0

0

0

Учасник бойових дій

6

19

-13

Ветеран праці

2

4

-2

Ветеран військової служби

1

0

1

Інвалід І, ІІ, ІІІ групи

40

39

1

Дитина - інвалід

0

0

0

Одинока мати

42

54

-12

Мати-героїня

0

0

0

Багатодітна сім’я

24

38

-14

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

0

0

0

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

3

4

-1

Герой України

0

0

0

Герой Радянського Союзу

0

0

0

Герой Соціалістичної Праці

0

0

0

Дитина

0

1

-1

Інші категорії

313

557

-244

Всього

441

732

-291

За соціальним станом:

За соціальним станом авторів протягом І півріччя 2018 року звернення надходили від:

Соціальний стан авторів

Кількість звернень

 

 

І півріччя

2018 року

І півріччя

2017 року

+ (-)

Пенсіонер

116

195

-79

Пенсіонер з числа військовослужбовців

0

0

0

Робітник

20

43

-23

Селянин

2

7

-5

Працівник бюджетної сфери

4

14

-10

Державний службовець

0

3

-3

Військовослужбовець

6

2

4

Підприємець

2

2

0

Безробітний

36

63

-27

Учень, студент

4

2

2

Служитель релігійної організації

0

0

0

Особа, що позбавлена волі, особа, воля якої обмежена

0

0

0

Журналіст

1

0

1

Інші

250

401

-151

Всього

441

732

-291

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом І півріччя 2018 року найбільше звернень надійшло з Маловисківської міської ради, Смолінської селищної ради та Хмелівської, Злинської, Оникіївської, Плетеноташлицької сільських рад.

Найменше звернень надійшло з Миролюбівської, Нововознесенської, Копанської та Розсохуватської сільських рад.

 

У зверненнях за І півріччя 2018 року порушено 449 питань, що на 289 питань менше, ніж у відповідному періоді минулого  року:

Питання

Кількість питань

 

 

І півріччя

2018 року

І півріччя

2017 року

+ (-)

1

2

3

4

Промислова політика

0

0

0

Аграрна політика і земельні відносини

37

61

-24

Транспорт і зв’язок

17

7

10

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньо-економічна, регіональна  політика та будівництво, підприємництво

2

1

1

Фінансова, податкова, митна політика

0

0

0

Соціальний захист

283

546

-263

Праця і заробітна плата

5

6

-1

Охорона праці та промислова безпека

2

0

2

Охорона здоров’я

17

15

2

Комунальне господарство

37

60

-23

Житлова політика

5

1

4

Екологія та природні ресурси

2

2

0

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації

3

1

2

Сімейна та гендерна політик. Захист прав дітей

3

1

2

Молодь. Фізична культура і спорт

0

1

-1

Культура та культурна спадщина, туризм

1

1

0

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

4

5

-1

Інформаційна політика, діяльність ЗМІ

0

0

0

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

0

0

0

Діяльність ВРУ, Президента України та КМУ

0

0

0

Діяльність центральних органів виконавчої влади

0

0

0

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

0

0

0

Діяльність органів  місцевого самоврядування

17

11

6

Діяльність підприємств та установ

0

0

0

Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини

0

0

0

Державне будівництво, адміністративно-територіальних установ

0

0

0

Інше

14

19

-5

Всього

449

738

-289

 

За підсумками І півріччя 2018 року порівняно з відповідним періодом минулого року структура звернень громадян за актуальністю тематики дещо змінилася.

Кількість питань соціального захисту населення зменшилось на 263 звернення. Головними причинами звернень є надання субсидій, невиплата коштів готівкою для придбання твердого палива і зекономлених субсидій, непроведення автоматичного нарахування на наступний період. Громадянам таку ситуацію пояснювали несвоєчасним надходженням готівкових коштів з державного бюджету.

Бажання отримати підтримку, у тому числі фінансову, з боку держави спонукає громадян звертатися за допомогою у вирішенні матеріальних питань. У проблематиці звернень з питань соціального захисту залишається актуальним розв'язання ситуації, пов'язаної з пришвидшенням призначення і виплати соціальної допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.

Незважаючи на подальше зменшення надходження звернень, обумовлених ненаданням житлової субсидії, дане питання і надалі залишається для багатьох важливим. Найчастіше за допомогою в її отриманні зверталися жителі м. Мала Виска, смт. Смоліне, с. Хмельове та с. Велика Виска.

Крім того, громадяни наполягали на перевірці правильності обчислення субсидії та здійсненні її перерахунку з метою збільшення надання їм офіційних роз'яснень стосовно необхідності сплачувати обов'язкову частку платежу за наявності переплати за спожиті послуги.

Питання, з якими звертались громадяни щодо аграрної політики і земельних відносин,  у порівнянні з минулим періодом зменшилось на 24 звернення. З комплексу питань невдоволення громадян продовжує викликати проблема з отриманням землі. Свідченням цього є збільшення звернень на її неотримання від мешканців (у т. ч. учасників АТО). Відмови мотивовані відсутністю вільних земельних ділянок.

Частина звернень з питань комунальної сфери стосувалася необхідності проведення ремонту та незадовільного утримання житлового фонду і прибудинкових територій (37). Заявники скаржилися на протікання дахів будинків, невідремонтовані під'їзди та внутрішньобудинкові мережі, затоплені підвали, на неналежне утримання територій біля будинків. Крім того громадяни звертались стосовно якісних послуг електропостачання та ремонт доріг.  Найбільше звернень надійшло із Злинської, Хмелівської, Лозуватської, Новогригорівської та Оникіївської сільської рад.

Звернення невідкладного характеру стосувалися сфери охорони здоров 'я і була спричинена насамперед незабезпеченням тяжкохворих (переважно на цукровий діабет) медичними препаратами на пільгових умовах, тощо.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються вчасно, заявникам надаються відповіді згідно з вимогами чинного законодавства.

Із загальної кількості питань, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації протягом І півріччя 2018 року вирішено позитивно -  25,17 %, дано роз’яснення – 72,34 % та направлено за належністю – 2,49 %.

IV. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами

«Гаряча лінія» та «Телефон довіри»

З метою забезпечення відкритості влади та швидкого вирішення звернень громадян продовжує функціонувати така форма спілкування з громадянами району як «гаряча лінія» голови районної державної адміністрації, що функціонує за номером 5-15-80 та «телефон довіри» за номером 5-16-56.

Протягом І півріччя 2018 року організовано та проведено 5 «гарячих ліній» голови районної державної адміністрації, на яких було прийнято 5 дзвінків. «Телефоном довіри» протягом І півріччя 2018 року скористалися 3 мешканці району.

Порушень термінів розгляду звернень громадян не зафіксовано.

На веб-сайті районної державної адміністрації створена форма для подання електронних звернень, протягом І півріччя нею скористалось двоє громадян. 

V. Юридична консультація

З метою надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 26 січня 2015 року № 13-р «Про організацію надання населенню безоплатної первинної правової допомоги районною державною адміністрацією» зобов’язано керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації забезпечити своєчасний та якісний розгляд звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги та проведення особистого прийому громадян кваліфікованими працівниками для надання безоплатної первинної правової допомоги. Юридичну безоплатну консультацію можна отримати згідно із затвердженими графіками, які розміщені на офіційному сайті районної державної адміністрації в розділі «Правова допомога населенню».

Голова районної

державної адміністрації                                                                        П.СОРОКА

Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації