ПошукЗвернення онлайнНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтво

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом січня-березня 2018 року PDF Друк

Довідка

про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли

до райдержадміністрації та органів місцевого

самоврядування протягом січня-березня 2018 року в порівнянні

з минулим періодом 2017 року

Одним із індикаторів ефективності роботи влади є ефективність і якість розгляду звернень громадян. Впровадження та розвиток нових комунікативних можливостей в організації конструктивного діалогу влади та громадянина, пошук ефективних шляхів вирішення проблем жителів району, забезпечення відкритості та прозорості прийняття рішень залишаються пріоритетними напрямками роботи районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі- Указ) та інших нормативно-правових актів.

 

І. Стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

На виконання Указу протягом січня-березня 2018 року забезпечено:

 

1)  проведено 2 особистих звітувань керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та сільських голів.

26 лютого 2018 року

Заступника начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації;

29 березня 2018 року

Злинського та Великовисківського сільських голів;

За результатами звітів дані протокольні доручення.

 

2) проведено 3 засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.  Розглянуто питання:

30 січня 2018 року

Підведення підсумків за 2017 рік з питань роботи із зверненнями громадян.

27 лютого 2018 року

Про роботу відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-березня 2018 року.

30 березня 2018 року

Про роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-березня 2018 року.

За результатами засідань дані протокольні доручення.

 

3) проведено перевірку стану виконання Указу в структурних підрозділах районної державної адміністрації:

22 лютого 2018 року -  в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації;

 

4) роботу «гарячої лінії» голови районної державної адміністрації та «телефон довіри». Протягом січня-березня 2018 року кількість «гарячих ліній» проведених головою районної державної адміністрації становить 3 (прийнято дзвінків – 3), «телефоном довіри» скористались 2 мешканці району.

ІІ. Особистий прийом громадян

Протягом січня-березня 2018 року районною державною адміністрацією забезпечено належні умови для здійснення звернень громадян в письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, шляхом телефонного дзвінка – «гаряча лінія» голови районної державної адміністрації та «телефон довіри».

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19 березня 2018 року № 85-р «Про нову редакцію графіка особистого та особистого виїзного прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації». У січні-березні 2018 року на особистих та особистих виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації побувало 6 громадян. З них – 4 громадянина прийнято на особистих прийомах керівництва, 2 - на особистих виїзних. Про час і місце проведення прийому повідомляється через районну газету «Маловисківські вісті».

У зверненнях найбільше порушуються питання щодо отримання у власність земельної ділянки, призначення і виплата субсидії та надання матеріальної допомоги.

Відповідно до Перспективного плану роботи райдержадміністрації                      01 лютого 2018 року розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян на засіданні колегії районної державної адміністрації, за результатами розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 01 лютого 2017 року № 30-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2017 року».

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян щоквартально розміщується на веб-сайті районної державної адміністрації в розділі «Звернення громадян» та висвітлюється у районній газеті «Маловисківські вісті». У рубриці «Актуально» та «Тема дня», де громадяни району мають можливість ознайомитись з інформацією про роз’яснення норм новоприйнятих та нині діючих законів України, яку надають спеціалісти управлінь, відділів районної державної адміністрації та територіальних органів міністерств і відомств України.

Продовжує функціонувати така форма особистого звітування сільських голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян, як участь сільських голів в особистому прийомі в режимі он-лайн, що дає можливість більш оперативно вирішувати порушені громадянами питання під час прийому.

 

ІІІ. Інформаційно - аналітичні дані

Надходження звернень громадян до районної державної адміністрації.

 

За формою надходження:

На розгляд до районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року надійшло 222 звернення громадян, що на 258 звернень менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

На особистому прийомі громадян надійшло – 4 звернення, на особистих виїзних – 2.

 

 

Форма надходження

Кількість звернень

 

 

 

 

Січень-березень 2018 року

Січень-березень 2017 року

+ (-)

І.

Надійшло поштою

14

31

-17

ІІ.

На ОП та ВП

6

6

0

 

Контактний центр

79

134

-55

 

Урядова гаряча лінія

114

295

-181

 

Засоби телефонного зв’язку

5

4

1

 

Через ОДА

4

9

-5

 

Через інші ограни влади

0

1

-1

ІІІ.

Всього звернень

222

480

-258

За ознакою надходжень:

Аналіз звернень за ознакою надходження показує, що первинних звернень протягом січня-березня 2018 року надійшло – 206, в порівнянні з відповідним періодом зменшилось на 259 звернень, повторних – 0 (2016 рік – 0), дублетних - 0 (2017 рік - 0) та неодноразових – 16 (2017 рік – 15, збільшилось на 1 звернення).

Ознака надходження

Кількість звернень

 

 

Січень-березень

2018 року

Січень-березень

2017 року

+ (-)

Первинне

206

465

-259

Повторне

0

0

0

Дублетне

0

0

0

Неодноразове

16

15

1

Всього

222

480

-258

За видами надходжень:

Аналіз звернень за їх видами показує, що протягом січня-березня                2018 року до райдержадміністрації надійшло 215 заяв, що на 262 менше в порівнянні з попереднім роком, пропозицій - 1 (2017 рік – 0), та  скарг - 6, що на 3 скарги більше, ніж у  відповідному  періоді минулого року.

Вид надходження

Кількість звернень

 

 

Січень-березень

2018 року

Січень-березень

2017 року

+ (-)

Пропозиція

1

0

1

Заява (клопотання)

215

477

-262

Скарга

6

3

3

Всього

222

480

-258

 

За статтю авторів:

Аналіз звернень за статтю авторів показує, що за січень-лютий 2018 року звернень чоловічої статі надійшло – 45 (зменшилось з відповідним періодом  минулого року на 60), жіночої – 171 (зменшилось на 196).

Стать авторів

Кількість звернень

 

 

Січень-березень

2018 року

Січень-березень

2017 року

+ (-)

Чоловіча

45

105

-60

Жіноча

171

367

-196

За суб’єктами надходжень:

Кількість індивідуальних звернень, що надійшли на розгляд протягом       січня-березня 2018 року до районної державної адміністрації, становить 216 (2017 рік – 472, що на 256 звернення менше), колективних – 4 (2016 рік – 6, що на 2 звернення менше) та анонімних – 2.

Суб’єкт надходження

Кількість звернень

 

 

Січень-березень

2018 року

Січень-березень

2017 року

+ (-)

Індивідуальне

216

472

-256

Колективне

4

6

-2

Анонімне

2

2

0

За категорією авторів:

Аналіз звернень за категоріями авторів протягом січня-березня 2018 року показує наступне:

 

Категорія авторів

Кількість звернень

 

 

Січень-березень

2018 року

Січень-березень

2017 року

+ (-)

Учасник війни

2

2

0

Дитина війни

3

9

-6

Інвалід Великої Вітчизняної війни

0

1

-1

Інвалід війни

0

0

0

Учасник бойових дій

5

2

3

Ветеран праці

2

2

0

Інвалід І, ІІ, ІІІ групи

20

22

-2

Дитина - інвалід

0

0

0

Одинока мати

23

40

-17

Мати-героїня

0

0

0

Багатодітна сім’я

17

26

-9

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

0

0

0

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

3

3

0

Герой України

0

0

0

Герой Радянського Союзу

0

0

0

Герой Соціалістичної Праці

0

0

0

Дитина

0

1

-1

Інші категорії

147

372

-225

Всього

222

480

-258

За соціальним станом:

За соціальним станом авторів протягом січня-березня 2018 року звернення надходили від:

Соціальний стан авторів

Кількість звернень

 

 

Січень-березень

2018 року

Січень-березень

2017 року

+ (-)

Пенсіонер

52

115

-63

Робітник

12

34

-22

Селянин

0

6

6

Працівник бюджетної сфери

1

10

-9

Державний службовець

0

2

-2

Військовослужбовець

6

2

4

Підприємець

1

1

0

Безробітний

12

41

-29

Учень, студент

0

1

-1

Служитель релігійної організації

0

0

0

Особа, що позбавлена волі, особа, воля якої обмежена

0

0

0

Інші

138

268

-130

Всього

222

480

-258

 

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом січня-березня 2018 року найбільше звернень надійшло з Маловисківської міської ради, Смолінської селищної ради та Хмелівської, Злинської, Оникіївської, Плетеноташлицької сільських рад.

Найменше звернень надійшло з Миролюбівської, Нововознесенської, Копанської та Розсохуватської сільських рад.

 

У зверненнях за січень-березень 2018 року порушено 225 питань, що на 258 питань менше, ніж у відповідному періоді минулого  року:

Питання

Кількість питань

 

 

Січень-березень

2018 року

Січень-березень

2017 року

+ (-)

1

2

3

4

Промислова політика

0

0

0

Аграрна політика і земельні відносини

16

26

-10

Транспорт і зв’язок

11

4

7

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньо-економічна, регіональна  політика та будівництво, підприємництво

0

0

0

Фінансова, податкова, митна політика

0

0

0

Соціальний захист

143

405

-262

Праця і заробітна плата

2

3

-1

Охорона здоров’я

10

7

3

Комунальне господарство

24

17

7

Житлова політика

2

1

1

Екологія та природні ресурси

0

0

0

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

2

0

2

Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

0

2

-2

Культура та культурна спадщина, туризм

0

1

-1

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

4

4

0

Інформаційна політика, діяльність ЗМІ

0

0

0

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

0

0

0

Діяльність ВРУ, Президента України та КМУ

0

0

0

Діяльність центральних органів виконавчої влади

0

0

0

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

0

0

0

Діяльність органів  місцевого самоврядування

6

5

1

Інше

5

8

0

Всього

225

483

-258

 

За підсумками січня-березня 2018 року порівняно з відповідним періодом минулого року структура звернень громадян за актуальністю тематики дещо змінилася.

Кількість питань соціального захисту населення зменшилось на 262 звернення. Головними причинами звернень є надання субсидій, невиплата коштів готівкою для придбання твердого палива і зекономлених субсидій, непроведення автоматичного нарахування на наступний період. Громадянам таку ситуацію пояснювали переважно відсутністю відповідної субвенції в державному бюджеті. Також заявники наполягали на перевірці правильності обчислення субсидії та здійсненні її перерахунку з метою збільшення, а також потребували роз'яснень.

Питання комунального господарства у січні-березні 2018 року збільшилась на 7 звернень, громадян найбільше цікавлять проблеми благоустрою населених пунктів, якісне електропостачання, будівництво та ремонт доріг.

Найбільше звернень надійшло із Злинської, Хмелівської, Новогригорівської та Оникіївської сільських рад.

Питань, з якими звертались громадяни щодо аграрної політики і земельних відносин,  у порівнянні з минулим перодом зменшилось на 10 звернень.

Домінуючими у питаннях аграрної політики і земельних відносин були звернення громадян щодо отримання та надання земельних ділянок у власність, оплати за оренду земельних паїв. Так, заявники висловлювали невдоволення з приводу неможливості отримати кошти за здану в оренду земельну ділянку; повідомляли, що не можуть самостійно розпоряджатися земельними паями і навіть достеменно не знають, на яких умовах їхню землю орендують. Деякі заявники стверджували, що на договорах оренди вони не ставили підписи, тому ці документи не є дійсними.

Найбільше звернень із земельних питань надійшло із Злинської та Плетеноташлицької сільських рад.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються вчасно, заявникам надаються відповіді згідно з вимогами чинного законодавства.

Із загальної кількості питань, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року вирішено позитивно -  35,59 %, дано роз’яснення – 62,61 % та направлено за належністю – 1,80 %.

IV. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами

«Гаряча лінія» та «Телефон довіри»

З метою забезпечення відкритості влади та швидкого вирішення звернень громадян продовжує функціонувати така форма спілкування з громадянами району як «гаряча лінія» голови районної державної адміністрації, що функціонує за номером 5-15-80 та «телефон довіри» за номером 5-16-56.

За січень-березень 2018 рік організовано та проведено 3 «гарячих ліній» голови районної державної адміністрації, на яких було прийнято 3 дзвінки. «Телефоном довіри» протягом січня-березня 2018 року скористалося 2 мешканці району.

Порушень термінів розгляду звернень громадян протягом січня-березня 2018 року не зафіксовано.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» внесені зміни до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», за якими письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). На офіційному веб-сайті, в розділі «Звернення он-лайн» громадяни можуть звернутися до керівництва райдержадміністрації, заповнивши електронну форму. Протягом  січня-березня 2018 року – 1 громадянин звернувся через офіційний сайт електронні звернення.

V. Юридична консультація

З метою надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 26 січня 2015 року № 13-р «Про організацію надання населенню безоплатної первинної правової допомоги районною державною адміністрацією» зобов’язано керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації забезпечити своєчасний та якісний розгляд звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги та проведення особистого прийому громадян кваліфікованими працівниками для надання безоплатної первинної правової допомоги. Юридичну безоплатну консультацію можна отримати згідно із затвердженими графіками, які розміщені на офіційному сайті районної державної адміністрації в розділі «Правова допомога населенню».

Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації