ПошукЗвернення онлайнНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтво

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 9 місяців 2019 року в порівнянні з минулим періодом 2018 року PDF Друк

ІНФОРМАЦІЯ

про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли

до райдержадміністрації та органів місцевого

самоврядування протягом 9 місяців 2019 року в порівнянні

з минулим періодом 2018 року

Одним із індикаторів ефективності роботи влади є ефективність і якість розгляду звернень громадян. Впровадження та розвиток нових комунікативних можливостей в організації конструктивного діалогу влади та громадянина, пошук ефективних шляхів вирішення проблем жителів району, забезпечення відкритості та прозорості прийняття рішень залишаються пріоритетними напрямками роботи районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі- Указ) та інших нормативно-правових актів.

 

І. Стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

На виконання Указу протягом 9 місяців 2019 року забезпечено:

1)  проведено 8 особистих звітувань керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та сільських голів.

27 лютого 2019 року

Заступника начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації;

28 березня 2019 року

Злинського та Великовисківського сільських голів;

26 квітня 2019 року

Начальника відділу агропромислового розвитку  районної державної адміністрації;

30 травня 2019 року

Миролюбівського, Плетеноташлицького, Копанського сільських голів;

25 червня 2019 року

Начальника відділу освіти молоді та спорту  районної державної адміністрації;

31 липня 2019 року

Лозуватського, Якимівського, Мануйлівського сільських голів;

27 серпня 2019 року

Начальника відділу культури та туризму районної державної адміністрації;

27 вересня 2019 року

Розсохуватського сільського голови.

2) проведено 9 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.  Розглянуто питання:

30 січня 2019 року

Підведення підсумків за 2018 рік з питань роботи із зверненнями громадян;

26 лютого 2019 року

Про роботу відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-лютого 2019 року;

29 березня 2019 року

Про роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-березня 2019 року;

30 квітня 2019 року

Про роботу служби у справах дітей районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-квітня 2019 року;

29 травня 2019 року

Аналіз звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації з «Урядової гарячої лінії» та «Кіровоградського обласного контактного центру» протягом січня-травня 2019 року;

25 червня 2019 року

Про роботу відділу економіки та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації із зверненнями громадян  протягом січня-червня 2019 року;

30 липня 2019 року

Про стан проведення особистих та особистих виїзних прийомів керівництва районної державної адміністрації протягом січня-липня 2019 року;

30 серпня 2019 року

Про роботу відділу культури та туризму районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня – серпня 2019 року;

24 вересня 2019 року

Аналіз звернень громадян, які перебувають на додатковому контролі керівництва Кіровоградської обласної адміністрації.

За результатами засідань дані протокольні доручення.

 

3) проведено перевірку стану виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 та Закону України «Про звернення громадян»  в структурних підрозділах районної державної адміністрації:

22 лютого 2019 року - в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації;

23 квітня 2019 року – у відділі агропромислового розвитку районної державної адміністрації;

26 червня 2019 року - у відділі освіти молоді та спорту районної державної адміністрації;

27 серпня 2019 року – у відділі культури та туризму районної державної адміністрації.

4) роботу «гарячої лінії» голови районної державної адміністрації та «телефон довіри». Протягом 9  місяців 2019 року кількість «гарячих ліній» проведених головою районної державної адміністрації становить 4 (прийнято дзвінків – 5), «телефоном довіри» скористалось 2 мешканці району.

ІІ. Особистий прийом громадян

Протягом 9 місяців 2019 року районною державною адміністрацією забезпечено належні умови для здійснення звернень громадян в письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, шляхом телефонного дзвінка – «гаряча лінія» голови районної державної адміністрації та «телефон довіри».

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2019 року проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19 березня 2018 року № 85-р «Про нову редакцію графіка особистого та особистого виїзного прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації», та від 16 липня 2019 року №-170-р «Про нову редакцію графіка особистого та особистого виїзного прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації». За 9 місяців 2019 року на особистих та особистих виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації побувало 19 громадян. Про час і місце проведення прийому повідомляється через районну газету «Маловисківські вісті».

У зверненнях найбільше порушуються питання щодо  призначення та виплати субсидії, отримання матеріальної допомоги.

Відповідно до Перспективного плану роботи райдержадміністрації 26 липня 2019 року розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян на засіданні колегії районної державної адміністрації, за результатами розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 01 серпня 2019 року № 192-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом першого півріччя 2019  року».

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян щоквартально розміщується на веб-сайті районної державної адміністрації в розділі «Звернення громадян» та висвітлюється у районній газеті «Маловисківські вісті». У рубриці «Актуально» та «Тема дня», де громадяни району мають можливість ознайомитись з інформацією про роз’яснення норм новоприйнятих та нині діючих законів України, яку надають спеціалісти управлінь, відділів районної державної адміністрації та територіальних органів міністерств і відомств України.

Продовжує функціонувати така форма особистого звітування сільських голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян, як участь сільських голів в особистому прийомі в режимі он-лайн, що дає можливість більш оперативно вирішувати порушені громадянами питання під час прийому.

 

ІІІ. Інформаційно - аналітичні дані

Надходження звернень громадян до районної державної адміністрації.

За формою надходження:

На розгляд до районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2019 року надійшло 586 звернень громадян, що на 101 звернення менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

На особистому прийомі громадян надійшло – 18 звернень, на особистих виїзних – 1 звернення.

 

Форма надходження

Кількість звернень

 

 

 

 

9 місяців

2019 року

9 місяців

2018 року

+ (-)

І.

Надійшло поштою

44

38

6

ІІ.

На ОП та ВП

19

30

-11

 

Контактний центр

152

216

-64

 

Урядова гаряча лінія

345

372

-27

 

Засоби телефонного зв’язку

8

9

-1

 

Через ОДА

18

22

-4

 

Через інші ограни влади

0

0

 

ІІІ.

Всього звернень

586

687

-101

За ознакою надходжень:

Аналіз звернень за ознакою надходження показує, що первинних звернень протягом 9 місяців 2019 року надійшло – 585, в порівнянні з відповідним періодом зменшилось  на 45 звернень, повторних – 0 (2018 рік – 0), дублетних - 0 (2018 рік - 0) та неодноразових – 1 (2018 рік – 57).

Ознака надходження

Кількість звернень

 

 

9 місяців

2019 року

9 місяців

2018 року

+ (-)

Первинне

585

630

-45

Повторне

0

0

0

Дублетне

0

0

0

Неодноразове

1

57

-56

Всього

586

687

-101

За видами надходжень:

Аналіз звернень за їх видами показує, що протягом 9 місяців 2019 року до райдержадміністрації надійшло 580 заяв, що на 89 менше в порівнянні з попереднім роком, пропозицій - 0 (2018 рік – 2), та  скарг – 6 (2018 рік-16).

Вид надходження

Кількість звернень

 

 

9 місяців

2019 року

9 місяців

2018 року

+ (-)

Пропозиція

0

2

-2

Заява (клопотання)

580

669

-6

Скарга

6

16

-7

Всього

586

687

-101

 

За статтю авторів:

Аналіз звернень за статтю авторів показує, що за 9 місяців 2019 року звернень чоловічої статі надійшло – 132 (зменшилося з відповідним періодом на 21), жіночої – 439 (зменшилось на 78).

Стать авторів

Кількість звернень

 

 

9 місяців

2019 року

9 місяців

2018 року

+ (-)

Чоловіча

132

153

-21

Жіноча

439

517

-78

За суб’єктами надходжень:

Кількість індивідуальних звернень, що надійшли на розгляд протягом 9 місяців 2019 року до районної державної адміністрації, становить 579 (2018 рік – 670, що на 91 звернення менше), колективних – 2 (2018 рік – 7, що на 5 звернень менше) та анонімних – 5 (2018 рік – 10).

Суб’єкт надходження

Кількість звернень

 

 

9 місяців

2019 року

9 місяців

2018 року

+ (-)

Індивідуальне

579

670

-91

Колективне

2

7

-5

Анонімне

5

10

-5

За категорією авторів:

Аналіз звернень за категоріями авторів протягом 9 місяців 2019 року показує наступне:

Категорія авторів

Кількість звернень

 

 

9 місяців

2019 року

9 місяців

2018 року

+ (-)

Учасник війни

0

2

-2

Дитина війни

19

17

2

Інвалід Великої Вітчизняної війни

0

0

0

Інвалід війни

0

0

0

Учасник бойових дій

1

11

-10

Ветеран праці

2

3

-1

Ветеран військової служби

0

1

-1

Інвалід І, ІІ, ІІІ групи

77

63

14

Дитина - інвалід

0

3

-3

Одинока мати

53

65

-12

Мати-героїня

0

0

0

Багатодітна сім’я

24

37

-13

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

1

0

1

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

0

4

-4

Герой України

0

0

0

Герой Радянського Союзу

0

0

0

Герой Соціалістичної Праці

0

0

0

Дитина

0

0

0

Інші категорії

409

480

-71

Всього

586

687

-101

За соціальним станом:

За соціальним станом авторів протягом 9 місяців 2019 року звернення надходили від:

Соціальний стан авторів

Кількість звернень

 

 

9 місяців

2019 року

9 місяців

2018 року

+ (-)

Пенсіонер

157

194

-37

Пенсіонер з числа військовослужбовців

0

12

-12

Робітник

27

27

-3

Селянин

3

4

-1

Працівник бюджетної сфери

4

7

-3

Державний службовець

0

0

0

Військовослужбовець

2

6

-4

Підприємець

2

2

0

Безробітний

26

52

-26

Учень, студент

1

5

-4

Служитель релігійної організації

0

0

0

Особа, що позбавлена волі, особа, воля якої обмежена

0

0

0

Журналіст

0

1

1

Інші

364

377

-13

Всього

586

687

-101

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом 9 місяців 2019 року найбільше звернень надійшло з Маловисківської міської ради, Смолінської селищної ради та Хмелівської, Злинської, Оникіївської, Плетеноташлицької, Великовисківської сільських рад.

Найменше звернень надійшло з Лозуватської, Нововознесенської, Копанської та Розсохуватської сільських рад.

 

У зверненнях за 9 місяців 2019 року порушено 587 питань, що на 113 питання менше, ніж у відповідному періоді минулого  року:

Питання

Кількість питань

 

 

9 місяців

2019 року

9 місяців

2018 року

+ (-)

1

2

3

4

Промислова політика

0

0

0

Аграрна політика і земельні відносини

35

60

-24

Транспорт і зв’язок

12

25

-13

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньо-економічна, регіональна  політика та будівництво, підприємництво

2

2

0

Фінансова, податкова, митна політика

4

0

4

Соціальний захист

380

458

-78

Праця і заробітна плата

10

9

1

Охорона праці та промислова безпека

1

2

-1

Охорона здоров’я

42

30

12

Комунальне господарство

43

47

-4

Житлова політика

4

5

-1

Екологія та природні ресурси

5

4

1

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації

2

6

-4

Сімейна та гендерна політик. Захист прав дітей

5

5

0

Молодь. Фізична культура і спорт

1

0

1

Культура та культурна спадщина, туризм

0

1

-1

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

9

11

-2

Інформаційна політика, діяльність ЗМІ

0

0

0

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

0

0

0

Діяльність ВРУ, Президента України та КМУ

0

0

0

Діяльність центральних органів виконавчої влади

1

0

1

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

2

0

2

Діяльність органів  місцевого самоврядування

9

20

-11

Діяльність підприємств та установ

13

0

13

Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини

0

0

0

Державне будівництво, адміністративно-територіальних установ

0

0

0

Інше

7

15

-8

Всього

587

700

-113

 

За підсумками 9 місяців 2019 року порівняно з відповідним періодом минулого року структура звернень громадян за актуальністю тематики суттєво не змінилася.

Головними причинами звернень є надання субсидій, невиплата коштів готівкою для придбання твердого палива і зекономлених субсидій, непроведення автоматичного нарахування на наступний період. Громадянам таку ситуацію пояснювали несвоєчасним надходженням готівкових коштів з державного бюджету.

Бажання отримати підтримку, у тому числі фінансову, з боку держави спонукає громадян звертатися за допомогою у вирішенні матеріальних питань. У проблематиці звернень з питань соціального захисту залишається актуальним розв'язання ситуації, пов'язаної з пришвидшенням призначення і виплати соціальної допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.

Незважаючи на подальше зменшення надходження звернень, обумовлених ненаданням житлової субсидії, дане питання і надалі залишається для багатьох важливим. Найчастіше за допомогою в її отриманні зверталися жителі м. Мала Виска, смт. Смоліне, с. Хмельове.

Крім того, громадяни наполягали на перевірці правильності обчислення субсидії та здійсненні її перерахунку з метою збільшення надання їм офіційних роз'яснень стосовно необхідності сплачувати обов'язкову частку платежу за наявності переплати за спожиті послуги.

Питання, з якими звертались громадяни щодо аграрної політики і земельних відносин,  у порівнянні з минулим періодом звернень дещо зменшились. З комплексу питань невдоволення громадян продовжує викликати проблема з отриманням землі, встановлення меж земельних ділянок, розрахунки за надані в оренду паї.

Частина звернень з питань комунальної сфери стосувалася необхідності проведення ремонту та незадовільного утримання житлового фонду і прибудинкових територій (43). Заявники скаржилися на неналежне утримання територій біля будинків, будівництво та ремонт доріг. Крім того громадяни звертались стосовно якісних послуг електропостачання, гаряче та холодне водовідведення.  Найбільше звернень надійшло із Злинської, Хмелівської та Оникіївської сільської рад.

Звернення невідкладного характеру стосувалися сфери охорони здоров 'я і були спричинені насамперед незабезпеченням тяжкохворих (переважно на цукровий діабет) медичними препаратами на пільгових умовах, тощо.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються вчасно, заявникам надаються відповіді згідно з вимогами чинного законодавства.

Із загальної кількості питань, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2019 року вирішено позитивно -  34, 13 %, дано роз’яснення – 58,2 % та направлено за належністю – 7,67 %.

IV. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами

«Гаряча лінія» та «Телефон довіри»

З метою забезпечення відкритості влади та швидкого вирішення звернень громадян продовжує функціонувати така форма спілкування з громадянами району як «гаряча лінія» голови районної державної адміністрації, що функціонує за номером 5-15-80 та «телефон довіри» за номером 5-16-56.

Протягом 9 місяців 2019 року організовано та проведено 4 «гарячі лінії» голови районної державної адміністрації, на яких було прийнято 5 дзвінків. «Телефоном довіри» протягом 9 місяців 2019 року скористалися 2 мешканці району.

Порушень термінів розгляду звернень громадян не зафіксовано.

На веб-сайті районної державної адміністрації створена форма для подання електронних звернень, протягом 9 місяців нею скористався 1 громадян.

V. Юридична консультація

З метою надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 26 січня 2015 року № 13-р «Про організацію надання населенню безоплатної первинної правової допомоги районною державною адміністрацією» зобов’язано керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації забезпечити своєчасний та якісний розгляд звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги та проведення особистого прийому громадян кваліфікованими працівниками для надання безоплатної первинної правової допомоги. Юридичну безоплатну консультацію можна отримати згідно із затвердженими графіками, які розміщені на офіційному сайті районної державної адміністрації в розділі «Правова допомога населенню».

Share/Save/Bookmark
 
© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації