ПошукНовиниФотоПро очищення владиКонтактні даніЗемляцтвоЗвернення онлайн

Маєте проблеми зору? Оберіть зручний розмір шрифта:

  • Засідання районної ради по роботі з кадрами

    П'ятниця, 23 лютого 2018, 13:33
  • Кущова нарада Новомиргородського та Маловисківського районів по сільському господарству

    Понеділок, 19 лютого 2018, 11:31
  • Публічний звіт за 2017 рік голови Маловисківської районної державної адміністрації

    Понеділок, 19 лютого 2018, 10:37
  • Відбулися урочистості до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав

    Четвер, 15 лютого 2018, 15:39
  • День вшанування учасників бойових дій на території інших держав

    Четвер, 15 лютого 2018, 08:35
  • Голова Маловисківської РДА провів нараду

    Понеділок, 12 лютого 2018, 10:20
  • Запрошуємо офіцерів запасу на військову службу за контрактом

    П'ятниця, 09 лютого 2018, 11:33
  • Відбулась семінар-нарада з головами і секретарями сільських рад

    Вівторок, 06 лютого 2018, 08:13
  • Голова Маловисківської районної державної адміністрації провів апаратну нараду

    Четвер, 01 лютого 2018, 15:32
  • На зустрічі з громадою Розсохуватської сільської ради обговорено важливі питання розвитку території

    Четвер, 01 лютого 2018, 13:51
  • Україна стає все більш привабливою для інвесторів – Президент

    П'ятниця, 26 січня 2018, 14:20
  • Відзначили ДеньСоборності України

    Понеділок, 22 січня 2018, 14:16
  • Німеччина є нашим надійним партнером, і Уряд робить важливі практичні кроки для розвитку німецького бізнесу в Україні, - Володимир Гройсман

    П'ятниця, 19 січня 2018, 11:41
  • Закон «Про національну безпеку України» має привести сектор безпеки і оброни України до стандартів НАТО та ЄС – Президент під час РНБОУ

    П'ятниця, 19 січня 2018, 11:35
  • Голова РДА провів нараду

    П'ятниця, 19 січня 2018, 09:13
  • Нарада районного оперативного штабу

    Середа, 17 січня 2018, 15:21
  • Робоча поїздка до Розсохуватської та Злинської сільських рад

    Середа, 17 січня 2018, 14:14
  • ПРОМОВЧАТИ - ГІРШЕ НІЖ ЗДАТИСЯ!

    Середа, 17 січня 2018, 10:34
  • Наукові пікніки. Наука єднає Україну

    Вівторок, 16 січня 2018, 10:38
  • На особистий прийом голови райдержадміністрації завітали представники громади сільської ради

    Четвер, 11 січня 2018, 16:14
Зразки документів та інших матеріалів
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2017 року PDF Друк

Довідка

про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли

до райдержадміністрації та органів місцевого

самоврядування протягом 2017 року в порівняння з минулим роком

Одним із індикаторів ефективності роботи влади є ефективність і якість розгляду звернень громадян. Впровадження та розвиток нових комунікативних можливостей в організації конструктивного діалогу влади та громадянина, пошук ефективних шляхів вирішення проблем жителів району, забезпечення відкритості та прозорості прийняття рішень залишаються пріоритетними напрямками роботи районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі- Указ) та інших нормативно-правових актів.

 

І. Стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

На виконання Указу протягом 2017 року забезпечено:

 

1)  проведення 11-ти звітувань керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та селищного, сільських голів.

23 лютого 2017 року

Заступника начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації;

30 березня 2017 року

Смолінського селищного та Березівського сільського голів;

27 квітня 2017 року

Начальника відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації;

25 травня 2017 року

Злинського, Великовисківського та Миролюбівського сільських голів;

27 червня 2017 року

Начальника відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації;

27 липня 2017 року

Ленінського, Лозуватського та Мануйлівського сільських голів;

22 серпня 2017 року

Начальника відділу культури та туризму районної державної адміністрації;

28 вересня 2017 року

Новогригорівського, Нововознесенського та Марянівського сільських голів;

26 жовтня 2017 року

Начальника служби у справах дітей районної державної адміністрації;

23 листопада 2017 року

Оникіївського та Плетеноташлицького сільських голів;

26 грудня 2017 року

Розсохуватського, Хмелівського та Якимівського сільських голів.

За результатами звітів дані протокольні доручення.

 

2) проведення 6 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.  Розглянуто питання:

30 січня 2017 року

Підведення підсумків за 2016 рік з питань роботи із зверненнями громадян.

24 лютого 2017 року

Про роботу відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-лютого 2017 року.

27 березня 2017 року

Про роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-березня 2017 року.

28 квітня 2017 року

Про роботу служби у справах дітей районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-квітня 2017 року.

26 травня 2017 року

Аналіз звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації з «Урядової гарячої лінії» та «Кіровоградського обласного контактного центру» протягом січня-травня 2017 року.

26 червня 2017 року

Про роботу відділу економіки та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-червня      2017 року;

28 липня 2017 року

Про стан проведених особистих та особистих виїзних прийомів керівництва районної державної адміністрації протягом січня-липня 2017 року

28 серпня 2017 року

Про роботу культури і туризму районної державної адміністрації протягом січня-серпня 2017 року

28 вересень 2017 року

Аналіз звернень громадян, які перебувають на додатковому контролі керівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації.

30 жовтня 2017 року

Про роботу управління соціального захисту населення районної державної адміністрації із звернення громадян протягом січня-жовтня 2017 року.

27 листопада 2017 року

Аналіз звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації через «гарячу лінію» голови райдержадміністрації та «телефон довіри» протягом січня-листопада 2017 року.

26 грудня 2017 року

Про роботу відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації із зверненнями громадян протягом січня-грудня 2017 року.

За результатами засідань дані протокольні доручення.

 

3) проведення перевірок стану виконання Указу в структурних підрозділах районної державної адміністрації:

22 лютого 2017 року -  в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації;

26 квітня 2017 року -  у відділі агропромислового розвитку районної державної адміністрації;

26 червня 2017 року -  у відділі освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації.

21 серпня 2017 року –  у відділі культури та туризму районної державної адміністрації;

25 жовтня 2017 року –  у службі у справах дітей районної державної адміністрації.

 

4) проведення перевірки роботи виконкому Оникіївської сільської ради з 01 березня 2017 року по 07 березня 2017 року в частині делегованих повноважень органів виконавчої влади, зокрема і стану роботи із зверненнями громадян. Питання розглянуто на засіданні колегії, за результатами розгляду видане розпорядження голови районної державної адміністрації від 03 квітня 2017 року № 144-р «Про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Оникіївської сільської ради».

 

5) роботу «гарячої лінії» голови районної державної адміністрації та «телефон довіри». Протягом 2017 року кількість «гарячих ліній» проведених головою районної державної адміністрації становить 12 (прийнято дзвінків – 3), «телефоном довіри» скористалось 4 мешканців району.

ІІ. Особистий прийом громадян

Протягом 2017 року районною державною адміністрацією забезпечено належні умови для здійснення звернень громадян в письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, шляхом телефонного дзвінка – «гаряча лінія» голови районної державної адміністрації та «телефон довіри».

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом 2017 року проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 15 травня 2015 року № 147-р «Про нову редакцію графіка особистого та особистого виїзного прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації». У 2017 році на особистих та особистих виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації побувало 43 громадян, що на 26 громадян менше порівняно з попереднім роком. З них – 31 громадянин прийнято на особистих прийомах керівництва, 12 - на особистих виїзних. Про час і місце проведення прийому повідомляється через районну газету «Маловисківські вісті».

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом 2017 року найбільше звернень надійшло з Маловисківської міської ради, Злинської та Хмелівської сільських рад.

У зверненнях найбільше порушуються питання щодо отримання у власність земельної ділянки, призначення та виплата субсидії та отримання матеріальної допомоги.

30 січня 2017 року було проведено колегію районної державної адміністрації, на якій заслуховувалося питання про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2016 року за результатами розгляду видане розпорядження голови районної державної адміністрації від 01.02.2017 року           № 45-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2016 року».

25 липня 2017 року, проведено колегію районної державної адміністрації, на якій заслуховувалося питання про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом І півріччя 2017 року за результатами розгляду видане розпорядження голови районної державної адміністрації від 01 серпня 2017 року № 302-р  «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом I півріччя 2017 року».

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян щоквартально розміщується на веб-сайті районної державної адміністрації в розділі «Звернення громадян» та висвітлюється у районній газеті «Маловисківські вісті». У рубриці «Актуально» та «Тема дня», де громадяни району мають можливість ознайомитись з інформацією про роз’яснення норм новоприйнятих та нині діючих законів України, яку надають спеціалісти управлінь, відділів районної державної адміністрації та територіальних органів міністерств і відомств України.

Продовжує функціонувати така форма особистого звітування сільських голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян, як участь сільських голів в особистому прийомі в режимі он-лайн, що дає можливість більш оперативно вирішувати порушені громадянами питання під час прийому.

 

ІІІ. Інформаційно - аналітичні дані

Надходження звернень громадян до районної державної адміністрації.

 

За формою надходження:

На розгляд до районної державної адміністрації протягом 2017 року надійшло 1286 звернень громадян, що на 746 звернень менше порівняно з         попереднім роком.

На особистому прийомі громадян надійшло – 31 звернення, на особистих виїзних – 12.

 

Форма надходження

Кількість звернень

 

 

 

 

2017 рік

2016 рік

+ (-)

І.

Надійшло поштою

109

238

-129

ІІ.

На ОП та ВП

43

69

-26

 

Контактний центр

383

499

-116

 

Урядова гаряча лінія

717

1197

-480

 

Засоби телефонного зв’язку

7

20

-13

 

Через ОДА

25

9

+16

 

Через інші ограни влади

2

0

+2

ІІІ.

Всього звернень

1286

2032

-746

За ознакою надходжень:

Аналіз звернень за ознакою надходження показує, що первинних звернень протягом 2017 року надійшло – 1208, в порівнянні з попереднім роком зменшилось на 740 звернень, повторних – 0 (2016 рік – 0), дублетних - 0 (2016 рік - 0) та неодноразових – 78 (2016 рік – 84, зменшилось на 6 звернень).

Ознака надходження

Кількість звернень

 

 

2017 рік

2016 рік

+ (-)

Первинне

1208

1948

-740

Повторне

0

0

0

Дублетне

0

0

0

Неодноразове

78

84

-6

Всього

1286

2032

-746

За видами надходжень:

Аналіз звернень за їх видами показує, що протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 1242 заяви, що на 742 менше в порівнянні з попереднім роком, пропозицій - 1 (2016 рік – 2, зменшилось на 1), та  скарг - 43, що на 3 скарги менше, ніж у попередньому році.

Вид надходження

Кількість звернень

 

 

2017 рік

2016 рік

+ (-)

Пропозиція

1

2

-1

Заява (клопотання)

1242

1984

+742

Скарга

43

46

-3

Всього

1286

2032

-742

 

За статтю авторів:

Аналіз звернень за статтю авторів показує, що за 2017 рік звернень чоловічої статі надійшло – 294 (зменшилось в порівнянні з попереднім роком на 107), жіночої – 971 (зменшилось на 634).

Стать авторів

Кількість звернень

 

 

2017 рік

2016 рік

+ (-)

Чоловіча

294

401

-107

Жіноча

971

1605

-634

 

За суб’єктами надходжень:

Кількість індивідуальних звернень, що надійшли на розгляд протягом       2017 року до районної державної адміністрації, становить 1174 (2016 рік – 2006, що на 832 звернення менше), колективних – 15 (2016 рік – 24, що на 9 звернень менше) та анонімних – 6 (в 2016 році – збільшилось на 2).

Суб’єкт надходження

Кількість звернень

 

 

2017 рік

2016 рік

+ (-)

Індивідуальне

1174

2006

-832

Колективне

15

24

-9

Анонімне

6

2

4

За категорією авторів:

Аналіз звернень за категоріями авторів протягом 2017 року показує наступне:

 

Категорія авторів

Кількість звернень

 

 

2017 рік

2016 рік

+ (-)

Учасник війни

3

11

-8

Дитина війни

24

44

-20

Інвалід Великої Вітчизняної війни

1

3

-2

Інвалід війни

2

1

1

Учасник бойових дій

40

21

19

Ветеран праці

9

12

-3

Інвалід І, ІІ, ІІІ групи

77

132

-55

Дитина - інвалід

3

0

+3

Одинока мати

86

151

-65

Мати-героїня

1

3

-2

Багатодітна сім’я

62

105

-43

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

0

2

-2

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

6

4

+2

Герой України

0

0

0

Герой Радянського Союзу

0

0

0

Герой Соціалістичної Праці

0

0

0

Дитина

2

1

+1

Інші категорії

970

1542

-572

Всього

1286

2032

-746

 

За соціальним станом:

За соціальним станом авторів протягом 2017 року звернення надходили від:

Соціальний стан авторів

Кількість звернень

 

 

2017 рік

2016 рік

+ (-)

Пенсіонер

371

610

-239

Робітник

80

114

-34

Селянин

8

16

-8

Працівник бюджетної сфери

16

24

-8

Державний службовець

3

2

+

Військовослужбовець

2

4

-2

Підприємець

7

21

-14

Безробітний

114

213

-99

Учень, студент

5

3

+2

Служитель релігійної організації

0

0

0

Особа, що позбавлена волі, особа, воля якої обмежена

1

1

0

Інші

679

1024

-345

Всього

1286

2032

-746

 

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, 2017 року найбільше звернень надійшло з Маловисківської міської ради, Смолінської селищної ради та Хмелівської, Злинської, Оникіївської, Плетеноташлицької сільських рад.

Найменше звернень надійшло з Миролюбівської, Нововознесенської, Копанської та Розсохуватської сільських рад.

 

У зверненнях за 2017 року порушено 1295 питань, що на 748 питань менше, ніж у відповідному періоді минулого  року:

Питання

Кількість питань

 

 

2017 рік

2016 рік

+ (-)

1

2

3

4

Промислова політика

1

0

1

Аграрна політика і земельні відносини

111

133

-22

Транспорт і зв’язок

17

43

-26

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньо-економічна, регіональна  політика та будівництво, підприємництво

1

10

-9

Фінансова, податкова, митна політика

0

0

0

Соціальний захист

932

1519

-587

Праця і заробітна плата

9

17

-8

Охорона здоров’я

30

27

+3

Комунальне господарство

102

158

-56

Житлова політика

3

3

0

Екологія та природні ресурси

4

17

-13

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

3

11

-8

Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

5

10

-5

Культура та культурна спадщина, туризм

3

1

+2

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

15

48

-33

Інформаційна політика, діяльність ЗМІ

0

1

-1

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

0

0

0

Діяльність ВРУ, Президента України та КМУ

0

0

0

Діяльність центральних органів виконавчої влади

0

0

0

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

0

0

0

Діяльність органів  місцевого самоврядування

16

9

+7

Інше

43

36

+7

Всього

1295

2043

-748

 

За підсумками 2017 року порівняно з 2016 роком структура звернень громадян за актуальністю тематики дещо змінилася.

Кількість питань соціального захисту населення зменшилось на 587 звернень. Головними причинами звернень є надання субсидій, невиплата коштів готівкою для придбання твердого палива і зекономлених субсидій, непроведення автоматичного нарахування на наступний період. Громадянам таку ситуацію пояснювали переважно відсутністю відповідної субвенції в державному бюджеті. Також заявники наполягали на перевірці правильності обчислення субсидії та здійсненні її перерахунку з метою збільшення, а також потребували роз'яснень.

Питання комунального господарства у 2017 році зменшились на 56 звернень, проте громадян найбільше цікавлять проблеми якісного електропостачання, експлуатація та ремонт житла, будівництво та ремонт доріг.

Найбільше звернень надійшло із Злинської, Хмелівської, Новогригорівської та Оникіївської сільської рад.

Питань, з якими звертались громадяни щодо аграрної політики і земельних відносин,  у порівнянні з 2016 роком зменшилось на 22 звернення.

Домінуючими у питаннях аграрної політики і земельних відносин були звернення громадян щодо отримання та надання земельних ділянок у власність, оплати за оренду земельних паїв. Так, заявники висловлювали невдоволення з приводу неможливості отримати кошти за здану в оренду землю; повідомляли, що не можуть самостійно розпоряджатися земельними паями і навіть достеменно не знають, на яких умовах їхню землю орендують. Деякі заявники стверджували, що на договорах оренди вони не ставили підписи, тому ці документи не є дійсними.

Найбільше звернень із земельних питань надійшло із Злинської та Плетеноташлицької сільських рад.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються вчасно, заявникам надаються відповіді згідно з вимогами чинного законодавства.

Із загальної кількості питань, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації протягом 2017 року вирішено позитивно -  33,59 %, дано роз’яснення – 64,62% та направлено за належністю – 1,79 %.

IV. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами

«Гаряча лінія» та «Телефон довіри»

З метою забезпечення відкритості влади та швидкого вирішення звернень громадян продовжує функціонувати така форма спілкування з громадянами району як «гаряча лінія» голови районної державної адміністрації, що функціонує за номером 5-15-80 та «телефон довіри» за номером 5-16-56.

За 2017 рік організовано та проведено 12 «гарячих ліній» голови районної державної адміністрації, на яких було прийнято 3 дзвінки, що на 5 дзвінків менше в порівнянні з 2016 роком.

«Телефоном довіри» протягом 2017 року скористалося 4 мешканці району (2016 рік – 12).

Порушень термінів розгляду звернень громадян протягом 2017 року не зафіксовано.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» внесені зміни до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», за якими письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). На офіційному веб-сайті, в розділі «Звернення он-лайн» громадяни можуть звернутися до керівництва райдержадміністрації, заповнивши електронну форму. Протягом    2017 року електронних петицій не зареєстровано.

V. Юридична консультація

З метою надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 26 січня 2015 року № 13-р «Про організацію надання населенню безоплатної первинної правової допомоги районною державною адміністрацією» зобов’язано керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації забезпечити своєчасний та якісний розгляд звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги та проведення особистого прийому громадян кваліфікованими працівниками для надання безоплатної первинної правової допомоги. Юридичну безоплатну консультацію можна отримати згідно із затвердженими графіками, які розміщені на офіційному сайті районної державної адміністрації в розділі «Правова допомога населенню».

 
Зразки документів PDF Друк

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

 

 

Голові
Маловисківської районної
державної адміністрації
 ____________________

____________________

Прізвище, ім’я, по батькові заявника

Місце проживання

 

ЗАЯВА
(пропозиція, скарга)

 

1. Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Не заперечую проти використання наданих персональних даних при розгляді порушеного питання.




ДАТА

ПІДПИС


 


© Сайт Маловисківської районної державної Адміністрації